Hoi meiden, kom me ook bij jullie aansluiten! Ik ben Rensie en nu 4 weken en 5 dagen zwanger van mijn tweede kindje. Ik heb al een zoontje van 14,5 maanden, was/ben dus ook een juli2008 mama. Ik ben er zelf nog een beetje verbaasd over dat ik zwanger ben. Was bij mijn zooontje namelijk in de mmm en moest hormonen slikken om zwanger te worden en ben nu dus spontaan zwanger! wel heel blij, maar kan het nog niet helemaal bevatten haha! liefs rensie
hey layla! jij ook ' alleen ' zere titties en koudddddd dus? hm, de rest zal hopelijk snel komen, hihi! de uistlag van de HCG was 40, ik heb gisteren gebeld nadat ik in de stress zat over een vrij vaaaaaag testje. @nienchen: brr, angstig he, zeker als je het MK verdriet al eens hebt gehad. en die buik? het zullen idd je darmen zijn? wanneer komt een buik gemiddeld eigenlijk? ik ben zelf nogal slank, maar hoop dat ie snel komt. ongeduldig na al die maanden denk ik hihih @belletje: ik vind een klein zilveren (glitter) belletje wel leuk, maar ik vraag me wel af of ik, of de beeb, er niet gek van word. volgens mij zou ik er niet permanent mee kunnen lopen @9maandenbeurs: wanneer isdie ook alweer? januari? ik ben totaal niet van de massale (jaar)beurzen, maar misschien is t toch wel bijzonder om te gaan.. @thee: ja ik kom, brrr snel liter naar binnen werken fijne dag allemaal!
Welkom Rensie en Laura! Net even met de ass. van de ha gebeld. Uitslag van bloed was goed. Hb van 8.6, dat heb ik wel eens lager gehad Rest van de test was nog niet binnen. Nu ik weet dat de echo goed is heb ik de afspraak met de ha van morgen maar afgezegd. Ga gewoon weer aan het werk en zie wel hoe dat gaat.
dank jullie wel voor alle welkoms! ben nu maar ff ticker aan het zoeken waar en zwschap en verjaardag zooontje in kunnen haha enne 9maandenbeurs, daar ga ik echt nooit meer heen (was 2 jaar terug echt hell on earth-haha) maar ieder zijn ding hoor!
Hallo Meiden, Jeetje, ik kan het amper bijhouden hier! Maar wel erg gezellie! @verdriet, wat naar dat we alweer afscheid hebben moeten nemen van twee vlindertjes. Heel veel sterkte voor jullie dames. @Klingel, fijn dat je met je HCG gewoon op schema ligt! Dat moet toch gerust stellen. Bij mij kwam mijn buikje pas rond de 18-20 weken. Ik ben wel wat volslanker. Dus hopelijk zul je het bij jou sneller gaan zien (Ik kon bij mijn eerste ook niet wachten, en nu eigenlijk ook niet hoor! Heb nu al zin om bij Layla te winkelen ) @9 maandenbeurs, ik vond het ook erg massaal, tis nog steeds samen met de hhbeurs. Het domme van de 9 mnd beurs vond ik dat je daar broodjes kon eten, maar enkel met brie, gerookte zalm en filet american Was echt heel suf, al is dat wel 2 jaar geleden hoor! @buikbelletje, ik heb wel eens gehoord dat daar meer stuitliggingen door ontstaan, omdat het kindje naar het geluidje toe zwemt. Ik zou zo'n belletje dus zeker rond de 26ste week af doen! @Rensie en Mvj, wat super voor jullie dat het deze keer zonder de mmm is gelukt! Hier komt MvM straks. Verder weinig klachtjes, zit steeds op mijn borsten te drukken om te voelen op die al gevoelig zijn, hahaha, maar eigenlijk nog niet echt! Zit te zoeken naar kwaaltjes, toch een soort bevestiging. Heb het wel ook steeds erg koud. Wordt trouwens ook snel misselijk als ik me heel erg focus, dus bijv. wanneer ik me opmaak in een klein spiegeltje, hebben jullie dat ook?? Groet Snoozie
ja dat koud hebben gaat mij de das om doen om het te verzwijgen Ik zet meestal alles open enz op me werk en nu heb ik het alleen maar koud brrrr
ik moet kijken of ik bij de VK ga of bij de gyneacoloog blijf Heb nu de Gyn maar gebelt voor een afspraak omdat ik daar toch al liep . Zou nu eigenlijk me HSG onderzoek hebben hahaha
Tjonge wat veel geschreven hier ! Negen maanden beurs was ik verleden jaar met mn vriendin en was idd in combinatie met de huishoudbeurs......pffffff wat een drukte zeg ! Moet er nog over nadenken voor dit jaar maar heb nog ff de tijd he ! Hier ook enorm koud maar ook aan het overgeven nu.....mvm komt zo en dan snel naar mn werk ! Meiden, fijne dag allemaal en rusitg aan he
doe deze kker geen mvm. vorige keer wel maar veel gedoe mee gehad (kratten die lek gingen (pies door de centrale hal) en ook zijn mijn kratten een keer gejat! haha wat een buit heb je dan!) en ben inmiddels verhuisd en ze komen niet hier (noemen ze buitengebied ofzo) maar vind het wel een supergoed iets om het wel te doen
Heey mama's! Ik las wat terug en zag dat meeste eigenlijk niet zoveel voelen! Moet zeggen, word daar erg onzeker van. Heb vanmorgen nog een keer getest.... En nog steeds positief! Heb ook al een afspraak met Gyn staan: 13 november! Spannend.... MvM al gemaild. 9 Mndbeurs, heb gister met vriendin afgesproken dat we lekker samen gaan.... Maar wel op een doordeweekse dag! Scheelt wat drukte!
Rensie, zie in mijn onderschrift, een speciale site voor de juni mama's met lijst. Beheerd door Scorpion en Desi, die kun je je gegeven mailen als je er ook op wilt. Iew, wat naar een lekkende fles, bah. En dan iemand die die kratten steelt, hahahaha!! Inderdaad een leuke buit, degene zal wel gedacht hebben!