Juni 2010 bevallingslijst 1: 2: 3: Emmy X, jolien27, meike 4: Eltime 5: 6: desi23,Blackeyedgirl, duimpje 7: babs81 8: Funkie, mandje, Koekkie 9:layla 10: 11: 12: 13: 14: 15: 16: 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: layla je staat erbij hoor meid
layla en mandje....ja die lijm he...ik moet nog zoeken welke het beste is hahah ik wil het zo graag zeggen....mar tergelijkertijd denk ik wacht nou ff op de echo!! ik ben zo blij dat jullie hier al zijn, kunnen we hte tenminste met elkaar bepraten! loutje spannend, ben benieuwd wanneer je gaat testen
als het straks drukker word met juni mama's moeten we de lijst maar ff apart gaan doen ofzo... of een hele andere pagina maken, ik heb een tijdje bij de jan mama2010 gezeten en daar hadden ze ook zo een pagina gemaakt, waar ook de afspraken enzo bij werden gezet. alleen heb ik daar nog niet veel kaas van gegeten hoe je dat in elkaar zet. ben al blij dat ik weet hoe ik deze lijst moet bijwerken hahaha
Hier net hetzelfde probleem met die alcohol. Als we naar mijn vriend zijn pa gaan drinken we altijd een biertje. Vanaf ik weiger, komt de vraag; ben je zwanger misschien. En ik kan het niet verbergen met mijn verkoudheid, want dan drink ik ook gezellig eentje mee. Ik heb daarstraks gebeld. Ik mag 19 oktober voor een echo. Omdat ik al 2 mk heb gehad mocht ik eerder, maar dat ik geweigerd. Liever een weekje later met een kloppend hartje dan nog een week te stressen. Wanneer gaan jullie voor een echo? @Loutje: Wanneer ga je testen, ik duim met je mee @Layla: Hoe oud is je kindje nu, op mijn uitgerekende datum gaat ons dochterje ook net geen 2 jaar zijn (geboren op 10 augustus 2008) Bij ons was het ook redelijk vlug raak, het was de tweede maand dat ik gestopt ben. Mijn schoonzus is ook al aan het proberen sedert januari 2007, toen ik mijn eerste mk kreeg en ze is nog altijd niet zwanger. Heb wel wat schrik om het haar te vertellen. Maar wij kunnen toch moeilijk onze gezinsplannen uitstellen, omdat het bij hen niet lukt. Ik hoop dat het bij hen vlug lukt.
hey mandje ik ga de 20e!!hahaha heb net gebeld, ik mocht ook eerder vanwege de MA maar heb gevraagd of het niet een week later kon! en dat kon ook!!
@Desi: Jij was een jan mama? Dan is het nog niet zolang geleden van je mk. Hoever was je als ik mag vragen? Ik ga meeduimen met je als je op controle mag gaan, met een nieuwe zwangerschap ga je nog beter je verlies een plaatsje kunnen geven. Bij mij is dat dan pas echt gelukt.
ruben(ons zoontje) die is dan net 3 geworden als het allemaal goed gaat. die is 15mei jarig, en ben 6 juni uitgerekend...
hoi mandje nee klopt is nog niet zolang geleden, ik ben 30juni gecurrteerd, was toen 11 weken! bij 10 weken echo was het mis!het leefde niet. bij 7 weken echo, klopte het hartje wel, alleen was het iets kleiner, en kon het 2 kanten opgaan...helaas de verkeerde kant. en tuurlijk mag je dat vragen!
hoi meiden ik heb vandaag een positieve test gehad heb 20 okt me eerste echo ben benieuwd vind het nog zo onewerkelijk na 3 jaar opeens een positieve test in je handen tehebben
hahaha ja in mei is het al gekkehuis hier met verjaardagen in de familie hahaha maar goed mijn vader is de 31e jarig, en mijn schoonmoder was de 5e juni jarig... dat zal ook bizar zijn hoor, als het evt de 5e zou komen mijn schoonmoeder is onverwachts plots overleden 5 jaar geleden, ze was maar 54.... aan ene kant is het heel bijzonder als je die dag zou bevallen, maar aan andere kant ook wel weer heel raar.... nou goed de tijd zal het leren
mandje hoe krijg je een foto naast je naam?? moet je die verkleinen??? want anders doe ik daar een foto van ruben!
sabine welkom hier!!!gefeliciteerd zeg!!heel bijzonder voor jullie!! wauw!!ik heb ook de 20e mijn echo spannend hoor! wanneer ben je uitgerekend denk je?
Ik had afgelopen maandag al getest maar die was helaas negatief zal waarschijnlijk te vroeg hebben getest. Denk morgen en anders vrijdag. Heb de goedkope test van de kruidvat. Duimen duimen!
Welkom en proficait Sabine! Ja er gebeurd inderdaad wel veel bij jullie in mei. Je schoonmoeder is wel heel erg jong gestorven. Amai mijn ma is bijna 60 en ik mag er nog niet aandenken om haar zo vroeg te verliezen. Wie weet zorg ze wel dat deze keer alles inorde komt. Ik heb er een goed gevoel bij
geen idee volgens mij zit ik vandaag op week 4 ben er ook nog niet echt mee bezig geweest wil eigenlijk eerst de echo afwachten dan hoor ik alles omdat ik best lang hormonen heb gespoten weet ik me datum niet vanaf waneer ik moet rekenen want heb 2 weken geleden de terugplaatsing gehad op 16 sept vind het allemaal nog een beetje moeilijk ben bang dat het mis gaat
ja wie weet mandje! laten we het hopen! maar beetje bizar is het wel kun jij me dat van die foto naast je naam nog uitleggen??