Ik merk het als ik m'n bips afveeg De laatste keer dat ik maandverband gebruikt heb, was bij m'n vorige (en als het goed is dus ook meteen voorlopig m'n laatste ) ongi...
*breekt in* Wat leuk, alweer juni 2010 mama's! Ik ben een juni 2009 mama en wat is de tijd snel gegaan! Een jaar geleden ontdekte ik dat ik zwanger was Meiden heel veel succes!!! En natuurlijk gefeliciteerd!!
@ desi23: wat een goed nieuws! wat fijn dat je het hartje hebt gezien! @Lin71: welkom en hopelijk gaat deze keer alles goed! Fijn dat het spontaan gelukt is. Ik herken het gevoel (had net de hsg achter de rug). @Layla: is begrijp precies wat je met de wachten-modus bedoelt. @Yustin, ja ik ben ook onzeker. Vanochtend stond ik op en schrok: mijn borsten waren niet zo pijnlijk. Dan naar de wc: gelukkig niets roods. Nu is alles weer zoals gisteren, dus ben ik wel weer gerustgesteld. Stella
Ik precies net zo stella. 1 sept ben ik voor een kijkoperatie in combi met een HSG geweest. Heeft het schijnbaar goed geholpen. Morgen de gyn bellen en hopelijk mag ik met 3 weken voor een echo .
hallo junimamaatjes! hebben jullie t over onzekerheid? nou dan kan ik mooi aanschuiven want ik heb daarnet weer getest: nega! word je toch helemaal gek van... morgen maar even bloed laten prikken, want in combi met (op borsten na) nul klachten ben ik gewoon best wel bang/onzeker hierdoor... brrr
@klingel; Huh?? hoe kan dat nou! welke test heb je gebruikt? Klachten heb ik ook nog niet hoor, kan allemaal nog komen meis! Ow.. ik hoop dat je morgen meer duidelijkheid hebt. *duim* *duim* Hmm... wordt nu ook onzeker omdat ik nergens last van heb, maar weet van m'n vorige zw.schap dat bij 7 weken de missselijkheid pas begon... Owww, vreselijk he die onzekerheid, om idd gek van te worden.
Oi? Das gek! Verder geen raar bloedverlies meer gehad toch? Je zou dan toch denken dat je kindje veilig is. Zou zeker even bloed laten prikken, das nog weer betrouwbaarder dan zo'n stickie uit de winkel. 99% betrouwbaar, als ik even tel hebben we hier met zijn allen al meer dan 100 tests gedaan. Zul jij net zien dat jij die ene foute hebt... Sterkte meid!
thanx meisjes.. ik snap t ook ni, zondag was posi met CB digi, maandag met gewone CB, dinsdag had ik een vage van KV, en vanmiddag (ja, wel na 2 potten thee) een nega dipstickje (denk matcare ofso, vond ik ergens onder in een kast toen ik de badkamer schoonmaakte) stom he! dat ik testte ook, klingman is ook not amused want nu hebben we geen bloed, geen symptomen, een hoge temp en aparte testen. maargoed, morgen bloedprik en testje en dan maar ophouden met nadenken/stressen/googlen en gewoon geloven dat t ook wel eens goed mag gaan na 21 maanden. @jullie: allemaal ook fijn doorbroeden he!! junipowerrrrrrrrrrrr!
Klingel, was de test niet over de datum? (of is dat een stomme vraag?) en als je erg veel drinkt dan verdun je je urine zo, dat de concentratie hormoon wel eens heel laag kan zijn geworden. Hopelijk is alles goed. Ik duim voor je. Stella
@stella: heb ik ook aan gedacht, maar was niet zo. heb net die CB toch maar even gedaan in t kader van ' als t weer nega is wil ik t nu ook weten ' *bloos* en hij is onzettend vaag. veeeeeel vager dan diezelfde van maandag dus dat lijkt me toch niet goed. maarja, ik kan niets doen tot morgen bloedprikken. hoop wel dat ik de uitslag morgen mag krijgen anders wordt t een lang weekend.. boehhh domme doos ben ik ook..
Ik heb gisteren moeders voor moeders op bezoek gehad, erg leuk het was ook nog de curcusleidster van ons met samen bevallen toen we zwanger waren van onze eerste dochter... Wat is de wereld dan toch klein... Morgen komen ze de bussen brengen en mag ik beginnen... De test bij hun kleurde direct op maar het 2de streepje kwam niet zo donker naar voren als de controle streep. Ik dit normaal? Of moet ik me dan zorgen maken? Die vrouw van moeders voor moeders zei dat het een kei goede test was met een toppie uitslag... Doen jullie ook mee aan moeders voor moeders? Ik ben erg onzeker. Maar dat zullen de eerste maanden ook altijd wel blijven, al zit de miskraam nog in mijn hoofd... Ik mag 2 November voor de eerste keer naar de verloskundige deze zwangerschap... Ik kijk er erg naar uit, maar vind het nu al spannend... Hopelijk kan ik die week dan ook een echo laten maken, ik heb die bevestiging echt nodig... Groetjes Catheleine
@ Klingel, vervelend zeg die onzekerheid. Hopelijk krijg je morgen gelijk een positieve uitslag! @ Catheleine, die bevestiging is inderdaad fijn om te krijgen. Ik krijg deze keer ook een vroege echo op 30 oktober in verband met de miskraam van vorige maand. Erg fijn maar ook heel erg spannend!!
Wat een geschrijf...ik lees wel mee maar heb niet zoveel tijd om te schrijven. @Klingel; vervelend zeg...onzeker.. Wat test iedereen trouwens veel zeg!! Ben ik nou zo naïef dat ik t bij 2 (2 dgn) testen hou? Ik neem maar gewoon aan dat ik zwanger ben en zo niet dan merk ik t wel bij de VK. Naar mijn idee is t toch niet te controleren...al die 40 weken niet.. Verder ok; wel veel misselijk en moe.Heftig als er een dreumes rondloopt...
Ik heb vanmorgen de 3e test gedaan... Maar meer omdat ik die nog had liggen (en nog een 4e test ook, dus die mag er morgen of zaterdag aan geloven ) en het zo leuk vind om een positieve uitslag te zien dan om m'n onzekerheid in bedwang te houden. Wel leuk om te zien dat het lijntje er nu weer wat duidelijker staat dan van het weekend @klingel: jemig, balen zeg, die onzekerheid zo! Hoop dat je morgen snel terecht kan bij de ha en dan ook snel een (positieve) uitslag krijgt!
ik ben het hele weekend afwezig,.....ja dat jullie het ff weten ahahahaha wij zijn met mijn schoonvader naar een bungalowpark voor een weekend!morgenochtend weg, maandag weer naar huis!! die arme man treft het niet met mij hahaha, 3 jaar geleden was ik zwanger van ruben, en woonden wij tijdelijk bij hem in, omdat we onze huur hadden opgezegd maar er erge vertraging opliepen met het verbouwen van ons koophuis. Toen was ik ook ontzettend misselijk, en kon ik geen kook geurtjes verdragen, nu idem dito!!hahah en zit hij weer met me opgescheept als zwangere muts!arme man!! nou goed we maken het t beste van! dus meiden tot maandag!!!
Goedenavond dames Allemaal van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Ik mag me bij jullie aansluiten. Ik ben zwanger van de 2e, we hebben al een dochter van 2,5 jaar!!!! Ik zou op 23 juni 2010 uitgerekend zijn. Het is nog allemaal heel onwerkelijk maar wel SUPER. Ik hoop de komende maanden gezellig met jullie te kletsen!! Ben nog even aan het klooien met die banner want weet nog niet waar ik deze moet plakken, iemand een idee???? Liefs Angela
hoi angela, je moet dan naar gebruikersinstellingen, en dan bij handtekening wijzigen, daar kan je de code van je banner plakken succes
Welkom Angela en andere nieuwe mamma's, en gefeliciteerd. De code kun je in gebruikersinstellingen -> handtekening plaatsen. Klingel, wat ontiegelijk balen. Vervelend misschien dat ik het schrijf, maar het lijkt me geen goed teken. Misschien morgen nog eentje met ochtendurine? Ik ga me de @#$#@# voor je duimen, morgen gauw bloedprikken! Ik denk aan je! Desi, veel plezier!