juni 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door butterfly83, 23 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Heb net gebeld en de uitslagen van mijn bloed passen heel goed bij een beginnende zwangerschap !!!!

2. dagdroom

dagdroom Bekend lid

30 jul 2009
    598
    0
    0
    Ha allemaal,

@ Lin: Goed nieuws fijn!

Over wanneer vertellen: De vorige keer hadden we het aan bijna niemand verteld (op ouders, broers/zussen na). Maar omdat het bloedverlies op ons huwelijksfeest begon, en de miskraam helaas doorzetten op onze huwelijksreis is nu bijna iedereen op de hoogte dat het mis is gegaan. Ik kon mezelf er niet toe zetten om vrolijke verhalen over de reis te vertellen als er naar geïnformeerd werd. Ik voelde me namelijk intens verdrietig.

Nu vertellen we het eerder, we zijn gewoon heel blij. Mensen vragen toch hoe het gaat, en ze zien ook wel dat ik weer straal.

3. Angelaa

Angelaa Actief lid

20 jun 2006
    337
    32
    28
    Goeiemorgen of net middag dames,

Bedankt voor t warme welkom. Wij zijn net terug uit het ziekenhuis, onze dochter van 2,5 kreeg vandaag buisjes. Zoooo zielig.. maar was wel nodig, ze had weer een hoop troep in dr oortjes. Moest wel even een traantje laten toen ze onder narcose ging... Nu ligt ze lekker op dr bedje, dus gaat deze mama lekker ff op de bank hangen... heerlijk.

grtz Angela

4. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

De moeheid, ja die is er hier ook al een week of 2 aanwezig. Maar ben er nog steeds niet helemaal uit of het nou komt door slecht slapen of door de zwangerschap... (of misschien komt het slechte slapen wel van de zwangerschap ;)). Dat m'n bijna 1,5 jaar oude peutertje net een beetje beter aan het worden is en nog flink aan mama hangt de hele dag, maakt het er niet beter op...
    Ach, we overleven het wel en voor de rest heb ik nog niet echt klachten, dus ik zal niet zeuren :)

Ik wil ook wel naar de 9 maandenbeurs. Ben er in de zwangerschap van m'n dochter ook geweest, vond het erg leuk! Hadden dit jaar ook willen gaan, maar doordat we op het punt stonden te verhuizen is het er toen uiteindelijk niet meer van gekomen.

Hier hebben we het aan onze ouders en broers en zussen vertelt (nou ja, mijn broertje moet nog op de hoogte gebracht worden, ben er nog niet aan toe gekomen om hem te spreken). Ook onze beste vriend weet het al, maar verder houden we voorlopig nog even onze mond.

5. nienchen83

22 mrt 2009
    94
    0
    0
    Heee meiden,

ik moet mij helaas weer afmelden hier, gisteren bloedverlies begonnen, weer net als bij de vorige keer!! Het is zo oneerlijk, gaat het alweer mis!!!! Zoooo veel verdriet, GVD!! (sorry)
    Kan iemand mij van de lijst halen?

liefs, Nienchen

6. Yustin

Yustin Fanatiek lid

6 jun 2007
    1.014
    0
    0
    nienchen, wat afschuwlijk........heel erg veel sterkte
    xxx

7. dagdroom

dagdroom Bekend lid

30 jul 2009
    598
    0
    0
    @ nienchen, ik wens je heel veel sterkte.
    Hopelijk kunnen mensen in je omgeving je wat steun bieden..

8. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Mooi zo!!!

9. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    @Nienchen,

Meid wat afschuwelijk.

Heel veel sterkte de komende tijd.

Liefs

10. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Nienchen, wat erg... sterkte meid...

11. Xaph

Xaph Bekend lid

3 okt 2009
    876
    1
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    He Nienchen, wat erg! Kan me goed voorstellen dat je een potje wil schelden. Dikke knuffel van ons allemaal!

12. suzie79

suzie79 Actief lid

24 aug 2009
    153
    0
    0
    Amsterdam
    Gefeliciteerd lin!! Wat een fijn gevoel moet dat zijn!
    Nienchen jeetje meid wat vreselijk, heel veel sterkte..en wat vervelend dat het niet de eerste keer is..hoop snel meer succes voor jou!!

Ik heb mij een tijd geleden aangemeld, heb vervolgens wel mee gelezen, maar niet mee gedaan.. ga ik nu verandering in brengen..zit in week 5 jeee!
    Maar super gefeliciteerd allemaal! Hoop dat het bij iedereen goed blijft gaan, ook bij degene waarbij het nu wat onzeker is (klingel)...

Wat betreft warm bad: gewoon doen, maar niet te heet en te lang. Ben ook al aan het zoeken geweest want zit graag in bad. Maar over hoge temperaturen van buitenaf is nog veel onzekerheid, er zijn geen bewijzen dat het schadelijk is en ook niet dat het niet schadelijk is...maar als je interne temperatuur stijgt kan dat de groei en organen van je kindje verstoren. Dus denk als je hele hoge koorts hebt in het 1 e trimester is dat niet goed.
    Ik ga gewoon in bad en onder de douche, heerlijk.

Ik heb dus best weinig klachten eigenlijk bijna geen, enige is soms steekjes, vooral na plassen, gevoelige borsten, snel hongergevoel, wat moeier en warrig. Maar misselijkheid heb ik gelukkig nog niet, maar ik zorg ook dat ik op tijd eet, als ik een beetje rommelende buik heb eet ik.
    Hoe is dat met jullie?

13. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

30 jul 2009
    3.133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    @Nienchen, wat erg! Wat een verdriet, meis. Veel sterkte!

@Klingel: ik ben heel benieuwd hoe het met jou is! Ik hoop zo dat alles goed gaat!

14. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    @Nienchen

Heel veel sterkte!

@ Lin

Gefeliciteerd!

15. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

@Lin; geweldig! gefeliciteerd :)
    @niechen; ow, wat jammer meid! :( veel sterkte!

Het enige kwaaltje wat hier is begonnen is de moeheid.....
    Gisteravond lag ik om 9 uur op bed en kom net weer van de bank af rollen, na 1,5 uur geslapen te hebben. *gaap*.

@vertellen; mijn ouders vertel ik het over een paar weken. De rest vertellen we het zo rond een week of 11/12, (of iets eerder). Trouwens één vriendin weet het al :), maar dat komt omdat zij ook net zwanger is, dus we lopen gelijk op.

@klingel; al nieuws? ik hoop echt op goede berichten meid!

16. Cycaa

Cycaa Actief lid

15 jan 2008
    484
    0
    0
    In between jobs
    Zuid-Holland
    @Lin gefeliciteerd met dit goede niews

@Nienchen: Wat een teleurstelling, sterkte!

17. Moettie30

Moettie30 Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.891
    0
    36
    N-H
    Heey Mama's in spe!

Hier nog steeds weinig klachtjes.
    Hoewel.... ben snel moe!
    En als ik veel kramp heb maak ik me wel snel druk.....
    Maar gelukkig zit alles er nog!

9Maandenbeurs: ik ga gezellig met vriendinnetje.
    Is ook makkelijk aangezien we in de buurt wonen!

Vertellen: wij gaan het na volgende week in elk geval aan mijn ouders vertellen (maar wel onder de voorwaarde dat ze het weer gaan vergeten tot de echo :D)
    Dit omdat mijn ouders een vakantie aan het plannen zijn voor mei.
    En om nou hoogzwanger in een vliegtuig te stappen ;)

Nienchen..... balen meid......

18. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    @nienchen: oh nee lief meisje... wat erg dat het weer mis is... wat oneerlijk! :(
    heel dikke knuffel.....

@hier: weet t om 1530 maar bereid me voor op dalend HCG
    a

@all: KNUF en jullie extra doorbroeden!

19. Life in Pink

Life in Pink Niet meer actief

@Nienchen, wat ontzettend oneerlijk dit! Heel veel sterkte meis!

@Klingel, hier draaien mijn duimen op een goede uitslag...

Hier vandaag bij mijn ouders, ik had mijn dochtertje een t-shirt met grote zus aangedaan. En mijn vader haar jasje uit laten doen...maar die zag het helemaal niet, hahaha!! Daarna las mijn moeder het hardop en vroeg toen of ik ze iets wilde vertellen :D Helemaal blij hier dus!

Groet Snoozie

20. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

@snoozie; hi,hi wat een leuke idee om zo het nieuws te brengen. :D

Toen ik aan m'n ouders vertelde dat ik zwanger was, had ik een t-shirt gekocht voor m'n vader met; Hoera, ik wordt opa! (of zoiets). Hij haalde het uit de verpakking en hield het ondersteboven ;) voor zich... het kwartje viel bij hem iig ook pas later.... , want mijn moeder schreeuwde ook nog; wie, jij???? Euhhh... nee ma, de buurvrouw! ;)

Deel Deze Pagina