thanx voor het duimen maar helaas het is mis zoals ik al dacht en voelde. overstruur, wachten op bloed mag ik van de lijst? liefs en bedankt voor meelevne
Gvd Klingel wat erg!! Ontzettend veel sterkte. Bij Nienchen ook mis. Ook veel sterkte Wat erg allemaal. Heb even geen zin om over mezelf te schrijven...
Wat een vreselijk nieuws Nienchen en Klingel Klingel, ik hoop dat het feit dát je na al die tijd toch eens zwanger bent geworden in elk geval een lichtpuntje mag zijn voor jullie voor de toekomst...
Oh Klingel, wat oneerlijk! Ik gunde het jou nog meer dan mezelf! Ik hoop zo voor je dat het toch binnenkort raak is, juist omdat je er zo hard voor heb moeten werken. Heel veel sterkte!
Ik had een paar dagen geleden licht bloedverlies. Schrok me net rot op de wc. Ineens behoorlijk wat in mijn onderbroek! niet echt helderrood maar wel bloed..maak me zo ongerust. Ik kan 3 miskramen echt niet aan hoor! Ik wil niet meer door een hel gaan! Ik wil eindelijk eens gelukkig zijn.... Echo heeft ook geen nut dat doen ze toch pas met een week als ik er om zou vragen(uit ervaring). zucht
ik zit in beverwijk en daar maken ze wel met 5 weken een echo. maar meid ik zei ook dat ik er 3 niet aan kon, maar je wens is groter dan het verdriet. Maar het gaat gewoon goed komen!
Maar als er dan nog geen hartactie is dan zit je nog in onzekerheid..en dat wil ik ook niet want dat heb ik al een keer gehad. Pfff ik weet het ff niet meer hoor. Bij de 1e heb ik niets gemerkt totdat ik een echo had, bij de 2e had ik eerst kramp en toen bloed, en nu heb ik bloed.
ik zou gewoon ff bellen en gewoon een echo eisen! met hoever je nu bent hoeft er idd geen hartje te kloppen maar als het op de echo goed zit vraag je gewoon of je over een week nog 1 mag. 1 ding is helemaal niet goed voor je beebje en dat is stress van mama
Oh, Klingel, wat oneerlijk dit....wat een ontzettend verdrietig nieuws. Heel veel sterkte voor jou en klingelman voor de komende tijd. En Sonja, bij jou nu ook al onzeker makend bloed...maar dat hoef nog niets te betekenen, geef de moed nog niet op hoor meis!! Digiknuf voor beide, Snoozie
Hallo dames! Lees helaas weer slechte berichten hier. Een hele dikke knuffel voor Klingel en Nienchen, veel sterkte meiden! Sonja ook al in onzekerheid: ik hoop voor je dat het loos alarm blijkt dit keer. Hopelijk is driemaal scheepsrecht! Toi toi toi!
@Klingel; Bah, wat is dit naar! Vreselijk! Zo gehoopt op beter nieuws... Een hele dikke knuffel! @Nienchen; Dit is niet eerlijk! Wat moet dit ellendig voelen... Sterkte en een knuffel ook voor jou! Er zijn gewoon geen goede woorden voor...
hallo ik kom me ook aanmelden, we weten sinds dinsdag dat ik weer zwanger ben, van ons tweede kindje, we hebben een zoontje van bijna 1 jaar... nu op naar nummer 2! ik lees wat verdrietige dingen sterkte meiden! groetjes vin1981