lees nu dat er bij 2 het mis is? klingel en nienchen, hele dikke knuffel voor jullie, weet hoe jullie je voelen heb het voor mijn vorige zw ook gehad... dikke knuf en sonja, ik duim voor je en ook een dikke knuffel appelsientje, welkom, leuk en gefeliciteerd
hij moet nog 1 worden, ik wilde schrijven van bijna 1 jaar.. zie net dat ik het woord *geen* vergeten ben.. hij wordt de 31 ste van deze maand een jaar
hier vandaag op m'n werk in huilen uitgebarsten toen ik een negatieve opmerking van baas kreeg... leuk die hormonen
@Klingel,Nienchen wat erg voor jullie heel veel sterkte alle nieuwe zwangere gefeliciteerd hier gaat alles goed alleen erg moe en nog steeds last van krampen maar dat heb ik al van af het begin hopelijk is het snel dinsdag en hebben we het hartje gezien en of het er 1 of 2 zijn
@Nienchien en Klingel: wat erg...sterkte! het is inderdaad heel oneerlijk. @Sonja: sterkte, hopelijk valt het mee. Stella
@all Vandaag heb ik 3 juni mama's van de site af moeten halen. Ook krijg ik mailtjes van mama's die het hier liever niet willen melden maar die dus wel van de site verdwijnen. De afgelopen week heb ik in totaal 6 mama's verwijderd. Dit grijpt mij heel erg aan en brengt mijn vlinders ook weer erg naar boven. Ik heb dan ook aan Xaph en desi23 gevraagd de site even over te nemen. Ik wil jullie dan ook vragen alle aanpassingen en nieuwe vermeldingen en vlinders naar hun toe te mailen. Daar komt bij dat ik deze week verga van kwaaltjes (waar ik ook heel blij mee ben) en merk dat ik te veel hooi op me vork krijg met al het emotionele wat het met zich mee brengt. Dit zijn helaas de nadelen om als 1e bij een maand te zitten, dat je zoveel meiden ziet afvallen. Ik reageer dan ook niet op deze berichten op het forum (lijkt misschien heel hard) maar ik trek het niet om overal op in te gaan, maar geloof me dat er tranen genoeg vallen! Ik lees wel alles op dit forum maar probeer ook nog een beetje op de achtergrond te blijven omdat ik eerst zelf een positieve echo wil hebben waar bij mij eerst bewezen moet worden dat het op de juiste plek zit ivm een bbz die ik heb gehad. Ik zal dan ook pas als ik ronde de 7 a 8 weken ben hier meer aanwezig zijn. Dank jullie wel voor het begrip.
@Femke28. Ik heb zelfs maar 1x getest, toen ik een week overtijd was (eerder durfde ik niet). Zolang ik verder niets verlies en mijn borsten gevoelig zijn, probeer ik me geen zorgen te maken. @desi23; veel plezier! Zelf ben ik er ook pas zondagavond of maandag weer, omdat we naar mijn ouders gaan en die weten van niets, dus dan is het moeilijk om dit forum te bezoeken. @angelaa en heike: welkom! @catheleine: oei, dat is inderdaad een late miskraam. Maar laten we ons nu maar proberen niet al te bang te worden. @mvj: hoe was de echo? @Lin: mooi! Mijn ouders weten het nog niet, al weten ze wel dat we in het ziekenhuis lopen (en dat ik de hsg had). Komend weekend gaan we erheen en zeggen niets, ze weten dat onze eerste afspraak na de hsg pas in november zou zijn (erg volle gyn); dus het komt waarschijnlijk niet ter sprake. Stella
He beh...wat een rot nieuws allemaal hier Nienchen...heel veel sterkte meis, verdorie Sonja....duim voor je meis Klingel......neeeee, bah !!! Kom net thuis en gelijk gekeken hoe het met je was en dan lees ik dit, zit te simpen....wens je heeeel veel sterkte en hoop met heeeeeeel mn hart dat het snel weer raak mag zijn Lin, gefeliciteerd meid ! Nieuwe mama s , welkom en gefeliciteerd !
hey meiden heb eindelijk weer effe tijd om te buurten ..kom net uit mijn werk @klingel en nienchen : ik weet gewoon stomweg niet wat ik zeggen moet ...vind het vreselijk voor jullie ...en oneerlijk ...knuff meiden @all : en dan mijn verhaal ...tikt niet zo fijn na het verhaal van de andere meiden .... ik heb vanmiddag de echo gehad en het was goed ....kindje is een keer zo groot als vorige week ....hartje klopte nog steeds goed ...ben alleen weer een week verder dan ze dachten ...ik zit nu op 7 weken ongeveer .....4 juni uitgerekend.... maar de kleine heeft een eierschil op zijn hoofdje ..ja ja ik weet het een eierschil ...soort van calimero ...dat schilletje word straks de pacenta ...geeft allemaal niks maar dat maakt het opmeten moeilijk .... dus over 2 weken weer een echo .....voor nu maakt het op zich niet uit hoe ver ik ben maar voor het einde wel zeg maar ...vooral om dat ik 3 weken voor uitgerekende datum ingeleid moet worden ... bij mijn zoontje heb ik erg zwangerschapsuiker gehad en ben ik 2 weken voor uitgerekende datum ingeleid ....was eigenlijk net iets te laaat..... nou ja we zullen zien hoe het nu loopt ...
Mvj, fijn dat je een goede echo had! Syl, rustig aan meid... Scorpje, even een stapje terug. Heel goed. Nieuwe mamma's welkom hier!
Kijk dat is nog eens lekker gewoon een week vooruit . Gefeliciteerd met je goede echo MvJ. Scorp. Is toch begrijpelijk en pas goed op jezelf. Niechen en Klingel............heb er even geen woorden voor. @ all 13 november heb ik mijn eerste echo.
scorpion ggroot gelijk meis jij moet wat goed voelt hier gisteren in spanning gezeten ging naar de wc en bloed !!!! ik ojee half uurtje later weer naar de wc maar mannetje had net gedoucht dus ik gleed uit . Heb nu soort spierpijn. Maar bloeden is gestopt dus word nog spannend
Nou ik heb het zkh gebelt, en ze hebben overlegt met de gyn, maar die vind het niet nodig om nu een echo te maken, omdat ik nog zo vroeg in de zwangerschap zit. Dus ik moest maandag maar terugbellen voor een afspraak... zucht! hoe is het met jou melania?
Mogge meiden. Logisch dat je bang bent, Melanina. Jammer he, dat we er niet 100% onbevangen van kunnen genieten. Met internet en een forum als dit lezen we te veel, en weten we gewoon te veel. Nou ja, hier beetje misselijk, dus moet wat eten, maar heb geen trek. Trouwens, wat bij mij tegen die vreselijk droge mond helpt is melk of karnemelk drinken.
wat vervelend zeg die bloeding melanina... maakt het wel extra spannend nu.. sterkte met afwachten wat vroeg allemaal die echo;s, ik had bij mn zoontje pas met 10 weken de eerste echo. ik ga as week de vk bellen. ik heb een zwangerschap toen gelopen tot 42 weken, en een erg heftige bevalling gehad ( groot kind) deze keer willen ze me met 38 weken al inleiden.. als het weer een grote baby is. ( zeiden ze toen op de nacontrole...) eerst maar afwachten allemaal.
Vin ik krijg zo vroeg al een echo omdat ik in feb een Miskraam gehad heb maar met andere medische dingen erbij dus ze zijn extra voorzichtig .