hoi dames... gisteren mn tweede echo gehad met 6 weken en 5 dagen...twee mooie knipperlichtjes dus onze twins dopen het supergoed..de een (Jut) was 4 mm groot en de 2e ( Jul ) was 5 mm groot..over drie weken weer op controle met weer een echo
Dag dames, @ Klingel: Daarnet gekeken of je meer duidelijkheid had. Helaas geen goed nieuws. Ik wens je dan ook heel veel sterkte de komende tijd. @ Mvj en Silvia: proficiat met jullie mooie echo 's.
@mvj en Silvia, gefeliciteerd met jullie goede echo's. @Scorpion, ik begrijp je heel goed. Ik vind het ook heel moeilijk om de verhalen te lezen van de dames waarbij het jammer genoeg mis is gegaan. Het is heel confronterend en geeft veel onzekerheid. Zeker bij de mensen die al eerdere ervaringen hebben dat het mis is gegaan is dit een ontzettend spannende tijd. We willen natuurlijk allemaal de 'veilige' 12 weken halen en lekker gaan genieten van de rest van de zwangerschap. Het leven geeft jammer genoeg geen garanties. Ik ga in ieder geval duimen voor iedereen dat het goed blijft gaan en dat al dat leed ons bespaard zal blijven.
@lieve junimama's ik snap dat de schrik er in zit nu er alweer 6 mamas zijn afgevallen. zelf vond ik die berichten ook heel naar en beangstigend. maar, het is het lot en de wreedheid van moeder natuur, het hoort erbij. ik snap dat scorpion dat allemaal ook heel heftig ervaart.. misschien is wat afstand daarom wel goed. maar nu een heel rare opmerking (zeker vanuit mijn situatie) ; de kans dat er met jullie iets mis gaat wordt er kleiner van, en ik wens jullie dan ook allemaal een heel mooie gezonde vrolijke gelukkige zwangerschap toe. 20 juni zal altijd een bijzonder plekje in ons hart hebben; en het zal wel weer goed komen! er komt een prachtig klingelbeebje, al duurt het nu al lang. toch heb ik daar alle vertrouwen in; we hebben nu al bewezen dat we het (met wat hulp) kunnen dus het moet goedkomen. ben nu erg wisselend van stemming; verdriet en woede lossen elkaar af, maar ook dankbaarheid voor de korte roze wolk (eigenlijk van vrijdag tot maandag, daarna begon mijn terechte intuitie mij bang te maken) en voor onze relatie was het gek genoeg ook een mooie impuls. lieve junimeisjes, niet bang zijn. lekker broeden, genieten, goed voor jezelf en elkaar zorgen, en mooie beebs maken. ik hou jullie in de gaten al zal ik het niet meer aankunnen om teveel te kijken. word allemaal maar jubelende junimama's, liefs van een in haar hart toch ook wel beetje junimama (en sorry voor wie ik nu naast mezelf ook weer laat janken) knuffel
ow klingel wat ben jij een topper! Dat je nu zit te wachten op je mk en dan dit nog kan zeggen! Ik ga zo voor jou duimen dat je dit jaar nog zwanger raakt en dat het goed blijft gaan! En ja je had me aan het janken! Dikke knuffel!
dames, sinds een klein half uurtje mag ik me officieel bij jullie melden.. tjeeminee.. ben helemaal van de waps.. ben 24 juni uitgerekend volgens mijn eigen berekeningen... hebben jullie hier lijstje(s)?
Gefeliciteerd Dingetje! Helemaal van de waps ... dat duurt nog wel even voordat je het ook beseft. (ik nog steeds niet) Er is een website speciaal voor juni mama's. (zie onder m'n handschrift) Je kunt je gegevens pb'n naar Xaph of Desi23. Nu genieten maar!
Wat een ontzettend lief bericht, ik bewonder je kracht en je blik op de toekomst! Ik ben echt ontroerd door je bericht. Knuffel
* klingel wat een mooie woorden en ja je kan het ook positief zien zwanger raken lukt !!! en snap je woede en verdriet helemaal hoor meis wij gaan hier met zijn alle voor je duimen * dingetje welkom bij de club erg gezellig meis bij mij heeft het een week geduurd voor ik het besef had Gisteren bijna van me roze wolk gevallen maar zit er nu weer helemaal op symptonen bevestigen dat het nu nog goed gaat. Vriendlief praat er ook steeds meer over
@ klingel: Wat een mooie woorden! Je hebt me zeker geraakt, wens je nogmaals veel sterkte en een hele mooie toekomst. @ Dingetje: Welkom en proficiat.
@ Klingel: Heel veel sterkte meid! En ik moet zeggen dat je een prachtige tekst heb neergeschreven! Dikke knuffel en hopelijk mag je snel weer op een roze wolk komen en daar 9 maanden op blijven. @ scorpion: Ik begrijp dat je afstand neemt. Ik merk als ik hier veel ben dat ik er veel meer mee bezig ben. Ben bewust gisterenavond en vandaag overdag niet online gekomen en dat bevalt me precies beter. @ alle nieuwe zwangeren: gefeliciteerd! Voor de rest is hier alles ok. Mijn bloeduitslag was prima, op de antistoffen voor toxoplasmose na. Dus dat valt goed mee. Mijn hcg op 4 weken en 4 dagen was 2669. Weet er iemand of dat weinig, normaal of veel is? Vandaag heb ik een redelijke offdag. Mijn hormonen spelen mij redelijk parten... Mijn vriend heeft het ook gemerkt en hij zei spontaan dat hij zich toch aan mij gaat moeten aanpassen Kwaaltjes vallen tot nu toe mee, behalve dat ik al 4 dagen aan elkaar enorm last van m'n darmen heb! Verder ben ik vrij moe vandaag en steekt rugpijn af en toe eens de kop op.
Oh ja, ik heb gisteren mijn eerste afspraak bij de gyn vastgelegd: dinsdag 10/11! Weet wel niet of ze dan al een echo gaat maken, dus dat zullen we nog even moeten afwachten.