juni 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door butterfly83, 23 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mandje

Mandje Actief lid

19 feb 2007
    263
    0
    0
    Die testen van het kruitvat vind ik wel goed.
    Ik had ook een test gedaan, wel veel te vroeg. 4 dagen voor NOD. en ik had geen streepje. Ik had die weggegooid en s'morgens had ik die nog eens bekeken en ik kon een heel heel licht streepje gezien.
    Maar dacht dat het een ingedroogd streepje was.
    Dezelfde dag heb ik nog een andere test gekocht van kruitvat van precitor waarmee je 4 dagen voor je nod kon testen en inderdaad een streepje.
    Het zijn goedkope test van kruitvat, maar naar mijn mening geen slechte.
    2 dagen later heb ik nog eens getest en het was al een veel duiderlijker streep.

Dus veel succes met het testen!

2. welcomehome

welcomehome Niet meer actief

ik heb die van clear bleu gehaald en maandag (2 dagen tevroeg ) getest en die gaf bij mij ook al positief aan ik hoor ook goede verhalen over eigen merk testen

3. desi23

desi23 Bekend lid

1 jul 2006
    670
    0
    0
    verpleegkundige
    zaandam
    mandje het is gelukt hoor, heb een foto van ruben als avatar!

4. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook een clearblue fan- vooral duidelijk met Zwanger of Niet Zwanger.

Trouwens wat ik er veel gekletst :)

En al veel echo's in de planning. Ik dacht over een paar weken te bellen maar misschien toch maar volgende week eens doen. Veel VK willen dat je pas vanaf 6 weken belt. Ik ben net verhuisd dus ik moet naar een nieuwe VK. Zal eens op hun site lezen hoe hun dat regelen.

Als het nu al zo druk is dan wordt het nog wat wanneer alle juni mama's zich hebben aangemeld.

5. Mandje

Mandje Actief lid

19 feb 2007
    263
    0
    0
    Tuulijk Desi, je gaat naar gebruikersinstellingen ( Hier 3 lijntjes boven) En in de linkerkolom vind je avatar terug, daarop klikken en dan kan je een kleine foto uploaden. Als je iets niet begrijpt van mijn uitleg, roep me ;)

Met mijn curretage was ik 15 weken, had ook een kloppend hartje gezien en de gyn had me gezegd dat het nu wel de juiste richting opging, het was redelijk onverwachts toen ik het nieuws kreeg.

6. desi23

desi23 Bekend lid

1 jul 2006
    670
    0
    0
    verpleegkundige
    zaandam
    wow mandje, dat is ook heftig!!15 weken, jeetje!!bah

7. desi23

desi23 Bekend lid

1 jul 2006
    670
    0
    0
    verpleegkundige
    zaandam
    die avatar is gelukt!!joehoe!:D

8. desi23

desi23 Bekend lid

1 jul 2006
    670
    0
    0
    verpleegkundige
    zaandam
    hahaha koekkie, ja er wordt al veel geschreven vandaag!
    wel leuk! maar ja als het straks nog drukker word, word het wel wat lastiger bijhouden hahahahaha
    maar ja jullie weet ik te onthouden dat scheelt!!;)

9. Mandje

Mandje Actief lid

19 feb 2007
    263
    0
    0
    Toffe foto :)
    Het ziet er mij een lief deugnietje uit.
    Ons Ruby is net wakker, als ik niet onmiddellijk reageer, eist ze als altijd alle aandacht op.
    En nu dat ik thuis ben van mijn werk, geniet ik er wel van. Ik ben nog maar 3,5 terug aan het werk en ik mis haar zo. Waarschijnelijk wel een beetje normaal als ik 10maanden constant voor haar gezorgd heb.
    Is hier iemand een thuisblijfmama of gaat iedereen werken?

10. welcomehome

@koekkie ik loop in het ziekenhuis daarom heb ik zo vroeg en echo weet niet of de andere ook in het ziekenhuis lopen of allemaal bij de vk

11. welcomehome

ik blijf gewoon 3 dagen werken hoef alleen maar oppas voor de middag want ik werk smiddags en savonds (horeca) en me vriend is dan savonds thuis dus vind dat niet zo erg en misschien wil oma wel oppassen dan scheelt het helemaal wel

12. desi23

desi23 Bekend lid

1 jul 2006
    670
    0
    0
    verpleegkundige
    zaandam
    @koekkie, ik loop ook bij de gyn, vandaar een vroege echo

@mandje ja het is een deugnietje!!hahaha, maar jouw plaatje is ook een boeffie denk!
    ja dat zal wel weer raar zijn dat je nu aan het werk bent,
    ik ben geen thuismama, maar werk ook niet veel:)
    ik ben oproepkracht, ik ben verpleegkundige in de psychiatrie, en werk tussen de 12- 16 uur per week, de rest ben ik thuis met ruben

13. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ook maar een fotootje van mijn mannetjes erin gezet.

desi, Ach idd geeft ons wat meer tijd om elkaar te leren kennen maar voor meiden die er later bijkomen (nog) moeilijker om iedereen uit elkaar te houden.

Mandje, ik werk 3 dagen pw, net mooi.

Sabine, ik had mijn 3 zw de pas bij 10 weken de echo. De tweede (na mk) 7 weken. Er is meer op een latere echo te zien. Dus ik wacht wel eventjes. Als ik dat volhou.

14. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    ahhhhhhhhh zelfs tijdens het typen zijn er alweer tig berichtje bij. Ik kan het niet bijhouden haha. Ik ook nog werken.

15. desi23

desi23 Bekend lid

1 jul 2006
    670
    0
    0
    verpleegkundige
    zaandam
    wat een lieve foto koekkie!!hoe heten je kindjes?

16. desi23

desi23 Bekend lid

1 jul 2006
    670
    0
    0
    verpleegkundige
    zaandam
    ik ben vrij vandaag vandaar dat ik wel doorga met tikken ahhahaha

17. Layla

Layla Lid

8 dec 2008
    63
    0
    0
    @Desi23: Dankjewel dat je me erop hebt gezet! Ik zou zoals het er nu naar uitziet ook uitgerekend zijn op de sterfdag van de moeder van een van mijn beste vriendinnen, heel dubbel. Maar dat zou ook wel iets moois zijn denk ik...

@Mandje: Mijn meisje is van 4 Juli 2008. Ik heb er niet echt over nagedacht, maar vind het toch echt leuk dat ze qua leeftijd zo dicht opelkaar zitten. Dat had ik met mijn broer ook en dat klikte goed (ook nog maar afwachten natuurlijk)!
    Wat betreft werk; ik werk 3 dagen per week in een zwangerschapsmodezaak(komt nu goed uit)! Waaronder de zaterdag, dus twee dagen opvang geregeld.

@Sabine: Gefeliciteerd, wat mooi na 3 jaar!!!

@Loutje83; ik zal voor je duimen, ik had ook een goedkope Kruidvat test gedaan en volgens mij werken die heel goed hoor! Gewoon even wachten op iets meer HCG (dat schijnt iedere 48 uur te verdubbelen toch?)...

18. Mandje

Mandje Actief lid

19 feb 2007
    263
    0
    0
    Ik werk momenteel 30 uren als verkoopster, maar ben zeker vanaf ze weten dat ik zwanger ben, ga ik ontslagen worden. Bij mijn solliciatatie hadden ze gevraagd of ik niet van plan was om in de eerste jaren zwanger te worden. Dus dat word nieuw werk zoeken

19. desi23

desi23 Bekend lid

1 jul 2006
    670
    0
    0
    verpleegkundige
    zaandam
    layla: welke regio kom je vandaan??hoe heet die zwangerschapsmode zaak??
    met mijn vorige zwangerschap kon ik hier niks vinden:x

20. desi23

desi23 Bekend lid

1 jul 2006
    670
    0
    0
    verpleegkundige
    zaandam
    oh jeetje mandje dat is ook niet fijn, dat je dan ander werk moet zoeken, maar ze mogen je wettelijk toch niet ontslaan als je zwanger bent?

Deel Deze Pagina