Over afspraken vk enzo: Nu heb ik aan het begin van de 7e week intake en een het einde van die week echo. Dan zou ik dus ongeveer 8 weken zijn. Dat is bij deze verloskundigepraktijk standaard als je een miskraam hebt gehad. De vorige keer zou echo echt pas rond de 11de/12de week zijn.
op de lijst staat Rensie trouwens niet goed, staat 1 juni.. maar is 18 juni wat ik zo in de gauwigheid zag.. toch?
vraag me wel af wat te doen, aangezien mijn vorige kindje te vroeg is geboren. Ik zou dan eerst naar gyn moeten om te kijken of mijn baarmoedermond wellicht te zwak is. Maar zal toch niet al direct bij 5 weken moeten of zo??
Wij gaan zo even een rondje in het bos lopen, tis best mooi weer hier. En dan zo natuurlijk een stukje van die eerder genoemde appelcake eten, als er nog wat van over is.. Jullie allemaal nog een fijne zondag!
Hoi mama s Hier alles goed hoor..erg moe, ben echt niet vooruit te branden en goed misselijk. Alle nieuwe mama s, welkom en gefeliciteerd ! Moet zeggen dat alle vlindertjes er best ff hebben ingehakt van de week dus ff niet zo veel behoefte om hier te zijn op dit moment, ach komt wel weer ! Scor.....helemaal prima toch meis, snap dat je je er zo onder voelt...lekker ff rustig aan he ! Klingel.....goh meis, je hebt me weer goed graakt, zit weer lekker te janken ! Wat vind ik je een stoer wijf zeg....dat je ondanks je eigen situatie ons nog een hart onder de riem komt steken. Ik bewonder je enorm ! Inderdaad heb je gezien dat het allemaal wel kan en daar moet je inderdaad weer kracht uithalen. Ik wens je alle goeds en hoop dat je heeeeel snel weer op die wolk mag zitten en dat je dit allemaal een plekje kan geven. Ik heb je hier maar zeer kort "gekend " maar zal je niet snel vergeten. De bewondering voor jou is enorm....Lieve meid, met heeeeel mn hart wens ik je alle goeds !
Hallo juni mama's! Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Ook ik ben in juni 2010 uitgerekend van ons 2e kindje. (21-06-2010). Heel spannend weer! En leuk om elkaar op deze manier te volgen en te lezen hoe het ieder vergaat! groetjes Mamaniek
@nieuwe mama's: welkom ! @cadeautjes : mmhh heb nu 2 goede echo's gehad ...maar ik wacht braaf tot de 12 weken voorbij zijn denk ik .... was van de week in de prenatal met mijn zwangere schoonzusje en iedere keer dacht ik oohh dat is leuk zoiets wil ik als ik zwanger ben ....vergeten natuurlijk dat ik al zwanger was hihi @all : hier niet veel bijzonders te melden ....ik kijk even aan of ik het hier kan volgen ...en hoe de respons is
Ziek . Gister was echt vaag. Eerst vrijdagavond kon ik niet mee met bedrijfsuitje vanwege afspraak bij vk. Toen had mijn vk de af'spraak verkeerd genoteerd in haar agenda. En was ze er dus niet... Ze kwam zaterdagochtend ff langs, met duizendmaal excuus. Toen naar mijn ouders om te helpen, waren ze buiten gesloten uit hun huidige woning. Sleutel weigerde dienst. Uur lang inbreker gespeeld en terwijl mijn moeder de woningbouw belde. Het advies kreeg de politie te bellen, en de agent (bleek later) gewoon in de gouden gids een slotenmaker zocht.... Samantha die het koud kreeg, DSman die steeds geïrriteerder raakte, en ouders die staan de debatteren met wiens gsm (abo vs prepaid) ze de slotenmaker zouden bellen. Dus heb ik maar gebeld....... De vierde kon komen...... Klussen ging niet door, niemand had nog zin. Dus weer naar huis. En nu ben ik ziek. Ik heb nog net geen verhoging (zit nog onder 38, maar maak me wel veel zorgen over kleine spruit. Heb maar vast PCM ingenomen, want krijg altijd 's avonds koorts....
hallo meiden, even snel een berichtje van mij ik ben echt enorm ziek, dus vandaar weinig te vinden hier. ik kan alleen maar op bed liggen... allemaal voor een goed doel dat weet ik.. dus hoop dat t snel overgaat en ik flink kan gaan genieten... ik ga morgen op me gemakje lekker allemaal op jullie reageren.. als ik de puf gevonden krijg. liefssss...
ojee DS hou je maar rustig Hier maak ik me ook zorgen heb ongie krampen en net weer 1 drup bloed ontdekt lijkt wel of me Baarmoedermond steeds na het plassen open gaat . Pfff dinsdag is nu heel ver en weet nou niet of ik moet werken morgen werk met kids .
@klingel: wat een lief bericht! Heel veel sterkte! @silvia: mooi dat je de tweeling kon zien! gefeliciteerd. @dingetje2, NAncy79, Tihany, Mamaniek: welkom en gefeliciteerd! @dingetje2: hoeveel te vroeg was je vorige kindje? weten ze de oorzaak? de vk zal je wel doorverwijzen als zij vindt dat dit nodig is. Zelf heb ik een spoedkeizersnee gehad met 36,5 week. Nu mag ik 36 weken bij de vk lopen en hoef dan pas naar de gyn. @melanina: Hè, lees ik eerst dat het weer goed gaat en nu toch misschien niet, wat vervelend. Wat een angst zul je hebben! Maar sommige vrouwen verliezen toch steeds kleine beetjes bloed zonder dat er iets aan de hand is? maar die ongikrampen zijn wel beangstigend. Heel veel sterkte! @ruiken: ik ruik alles sterker en vind veel dingen niet lekker ruiken. Gelukkig zijn nu heel veel plaatsen rookvrij, want de vorige keer weet ik nog dat ik op 100m afstand een sigaret kon ruiken (bijv. op het perron) en daar niet tegen kon. Ik kon toen echt geen cafe meer in. Nu kon ik vanavond met manlief lekker gaan uiteten (na een matinee voorstelling), zonder last van de rook te krijgen. @daisysanches: wat een vervelend weekend! Beterschap! @Sannniee: beterschap! Vraagje aan mensen die een keizersnee hebben gehad. Ik heb 's avonds, als mijn buik groter is (door al het eten/drinken), pijn aan een kant van het litteken van de snee. Als je er op drukt voelt het ook alsof het verdikt is. Nu is dat aan de buitenkant en ik weet niet of dat litteken precies ook daar aan mijn baarmoeder zit. Hebben anderen dit ook? Stella
Hoi Meiden, Allereerst allen gefeliciflapstaart! Ik kom ook gezellig meebeppen met jullie want ik ben uitgerekend op de 15e. helemaal spannend. Ben heel blij en heel bang heb in juli een MA met 7 wkn gehad van een eeneiige tweeling die toen 99 wkn zou moeten zijn. Heb nu nog weinig klachten, ben eigenlijk alleen moe. aanstaande donderdag ga ik lekker naar mijn beepje gluren dmv een echo. spannend allemaal he! hihi. xxx September
ik heb ook een liteken op me bikini lijn door een operatie begin vh jaar en hij gaat nu ook pijn doen haha Nou ik ga me geen zorgen maken hoor merk het dinsdag wel stress is niet goed
Hey Aanstaande Mamma's! Toen het topic net geopend was had ik me aangemeld aan juni mamma.. Ben 3 weken niet online geweest omdat mijn huis gerenoveerd werd en dat is nu eindelijk klaar en kan ik weer heerlijk internetten en in mijn eigen huisje scharrelen.. Afgelopen vrijdag had ik de allereerste echo. Was toen 6 wkn en 5 dgn We zagen gelijk iets knipperen en wisten van andere mensen dat als er iets knipperde het dat het hartje zou zijn. Toen ging de FA het geluid er bij zoeken en dat lukte goed. We hebben een heel duidelijk hartje gehoord.. Vandaag zijn wij 7 wkn.. Ben wel heel onzeker.. Heb ondertussen 7 IUI behandelingen gehad en 2 vmk . 1 in April en in Juni. Maar tot nu toe zijn we nog zo ver geweest als dat we nu zijn.. Mijn uitreken datum is 6 juni... IK zag ergens dat er een lijst was hoe kom ik daar op en waar vind ik die dames??? Iedereen gefeliciteerd met hun zwangerschap en dat we over een paar maandjes maar gelukkige mammaatjes mogen zijn.. xxx
Hoi allemaal!! Ik kom me ook aanmelden! Heb gister ontzettend posi getest! 2 dagen na NOD. (foto staat in mn album) Zou uitgerekend zijn voor 25 juni zoiets, moet het nog eens wat zoeken op internet Dacht eerst 26e, maar als ik ingeef dat ei op 2 okt was kom ik 25 juni uit, dus houden we die maar aan. Zijn hier mensen van België? Of gewoon, weet iemand wat ik nu moet doen Naar de HA voor bloed te trekken? Of gelijk naar het ZH bellen voor een gynae? Weet het gewoon niet Is allemaal zo nieuw! Aan de andere mama's (in spe): gefeliciteerd!
Goede avond, Proficiat voor de nieuwe zwagere mama's hier... Voor de gene die het nu heel hard nodig zullen hebben, heel veel sterkte... Ik ben ook zo iemand die zich zorgen kan maken over, niet misselijk zijn.. Bij mijn 2 laatste zwangerschappen was ik dood ziek zo misselijk... En nu een enkele keer misselijk als ik 's nachts wakker wordt, en heel heel heel af en toe door de dag heen... Wel ben ik iets vaker wat draaierig... En moe moe moe, daar word ik wel erg chagarijnig van... Probeer er zoveel mogelijk even aan toe te geven, maar met 2 kindjes is dat best moeilijk... Geniet ervan meiden, en alvast welterusten Catheleine