juni 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door butterfly83, 23 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    ooh ja een kinderwagen ....
    wij zullen ook voor een andere wagen moeten gaan ....
    ik heb zelf een quinny buzz4 ....nog zo goed als nieuw ...ik wacht even mijn 12 weken af en dan gaat hij mp .....
    grappige is dat ik echt veel neiuwe spullen er bij heb .....zla bij benieuwen wat ik er voor terug krijg .....gezien dat hij feitelijk minimaal is gebruikt

2. Yustin

Yustin Fanatiek lid

6 jun 2007
    1.014
    0
    0
    Goedemorgen dames...Hier nog steeds geen kwaaltjes....maar ik ga er amar vanuit dat dat niet erg is!!
    Liefs

3. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.160
    1.394
    113
    Vrouw
    België
    Over kopen voor je baby: wij hebben al vanalles gekocht :D Gewoon als we wat tegenkwamen wat mooi was, hopla! Meenemen! :) En nu we zwanger zijn zal er nog wat meer komen natuurlijk.

Ga dadelijk naar de Wibra :p Hebben ze vanalle babykleertjes afgeprijsd en mocht me lekker uitleven van mn ventje! Hihi!

Had net ongikramp in mn buik ... Was even eng! Maar komt door uitrekken bm normaal he? Is nu weer weg!

4. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk

nee het moet echt op de hele strip zitten zodat niks meer invloed heeft.

5. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.160
    1.394
    113
    Vrouw
    België
    Kan je die daarna dan terug ineen steken? :D Vind het mooier om em zo te gebruiken dan enkel de strip :)

6. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Gefeliciteerd!

Ik ben vorige week woensdag bij mijn huisarts laten bloed trekken en de resultaten had ik vrijdag al (normaal donderdag, maar moest werken). Nu heeft mijn huisarts een verwijsbrief voor de gyn gemaakt en heb ik vrijdag onmiddellijk een afspraak gemaakt.

7. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

Goedemorgen ladies...

@nieuwe zwangeren; Gefeliciteerd en welkom! :)

@zieken; beterschap meiden!

@vermoeidheid; eigenlijk moet je je er gewoon aan toe geven, maar ja dat gaat soms moeilijk. Ik doe 's middags nog wel eens een dutje op de bank als m'n dochter ook slaapt.

@kopen; ik heb nog niets gekocht voor de baby, (heb nog zoveel in huis) Maar wel al voor mij :D Een nieuwe luiertas die ik al heel lang mooi vond.

@kwaaltjes; als ik 'smorgens wakker wordt, zit ik echt vol met lucht :), had vanmorgen ook diarree. Verder nog niet misselijk en lus nog alles. Heb alleen na het eten zo'n hol gevoel in m'n maag alsof ik alweer trek heb.

Over vermoeidheid gesproken, ik heb vandaag late dienst tot 23 uur. Getsie, terwijl bij mij tegenwoordig 's avonds na half 9 's de pijp echt leeg is... pff. Ik heb geprobeerd uit te slapen vanmorgen, maar ben de laatste tijd ook zo vreselijk vroeg wakker, dus dat helpt ook niet echt.

8. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @mamamuts : hoe laat is je meisje wakker dan ?
    ik werk ook onregelmatig maar mijn boefje is s'morgens tussen 7 en 8 uur toch echt wakker

9. dagdroom

dagdroom Bekend lid

30 jul 2009
    598
    0
    0
    Goede morgen,

Hoe is het met jullie allemaal?

Over werktijden: Ik werk 32 uur op een logeerhuis met kinderen/jongeren met verschillende beperkingen. Leuk werk, maar nu soms wel lastig. s 'ochtend vroeg en s'' avonds laat is er juist vaak meer verzorging. En dan voel ik me juist vaak misselijk of heel erg moe. Wel een voordeel dat ik niet vaak heel vroeg hoef te beginnen.

Over kopen: alleen nog boeken aangeschaft. Met de rest wacht ik nog (even).

Over klachtjes: begin nu toch echt wel steeds misselijker te worden. Vooral na autorijden.

Over ongikrampen: had ik vooral in het begin, nu nog zo af en toe, hoef je je inderdaad geen zorgen over te maken.

10. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.160
    1.394
    113
    Vrouw
    België
    Dankje!
    Ga eens op internet zoeken voor het ziekenhuis hier in de buurt. En dan gewoon bellen, kijken wat die zeggen. Mss dat ik er zo ook terecht kan (volgens sommigen zou dat ook gaan?) Als het niet zo is dan ook goed, dan bel ik erna gewoon naar de HA :)
    Hoop volgende week ofzo terecht te kunnen! Volgende week vrijdag ben ik 6wk en zou er toch een hartje moeten kloppen he?

11. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Uit welke provincie kom je als ik zo nieuwsgierig mag zijn? ;)

Sommige gynaecologen hebben vrije raadpleging, maar die van mij werkt (dacht ik) altijd op afspraak. Ik heb het geluk dat ik altijd snel onder kan, alleen nu moest ik zien dat m'n vriend mee kon... Hij wil er absoluut de eerste keer bij zijn :)

Mijn huisarts zei dat ik moest zorgen dat ik voor eind november onder moest kunnen omdat er dan een nekplooimeting uitgevoerd moet worden.

Ik weet zelfs niet of ik op 10-11 een echo krijg, dat zal ik dus moeten afwachten.

12. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

Meestal ook zo rond 7.00 uur.
    Maar mijn man is de maandag altijd vrij, vandaar dat ik wat langer wilde blijven liggen, omdat ik avonddienst heb ;).

13. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Mogge meiden,

Ik heb sinds 1-2 weken iedere nacht wel een hand die slaapt...

14. mnsy

mnsy Bekend lid

8 jun 2009
    811
    0
    0
    Ja, dat heb ik ook;)
    Maar bedoelde ook op de dag...

15. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.160
    1.394
    113
    Vrouw
    België
    Limburg ;) Jij?

16. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Nee, overdag niet.

17. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.160
    1.394
    113
    Vrouw
    België
    Heb het snachts ook wel, maar heeft niets met de zws te maken helaas :)

Overdag heb ik het ook niet ..

18. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland

Ohh lekker zeg ! mijn mannjet werkt 5 dagen per week ...maar in het weekend als ik vrij ben mag ik lekkker uitslapen

19. Layla

Layla Lid

8 dec 2008
    63
    0
    0
    Hey meiden,

Wat wordt er lekker veel gekletst! Ik kan het maar moeilijk allemaal bijhouden, maar ik ga mijn best doen om te reageren:

@ alle zieke mama's; beterschap! Hier ook last vast een (na al te lang durende) verkoudheid/keelontsteking/hoest... Grrr!

@ Keizersnede; ook ik heb een kz gehad en het lidteken jeukt sws af en toe (ze zeggen dat het dan zou gaan regenen...;)). En dat trekkerige gevoel zal wel gaan komen als mijn buik gaat opzetten, maar dat kan geen kwaad hoor! Zit goed dicht!

@ Dingen kopen; ook wij hebben al een hoop in huis en ik durf nog niet goed iets te kopen, heb het idee dat ik de boel ga jinxen als ik dat doe... Dat had ik al toen ik het shirtje bestelde (zoals een aantal anderen las ik!) met een ontwerpje en 'grote zus' erop, waarmee we het de familie gaan vertellen eind november.

@kwaaltjes; duizelig ben ik nog steeds af en toe en ik slaap slechter, dus dat heeft zijn weerslag weer op mijn energielevel vanaf een uurtje of vier 's middags... Mogen opkikkers?

Nou, ik zal vast wel weer het een en ander zijn vergeten. Maar goed! Ik heb gewoon een beetje het idee dat ik pas ECHT op die wolk kan gaan zitten als ik eenmaal de echo heb gehad en weet dat het enigzins goed zit. De vorige keer was ik pas echt helemaal happy na de 20 weken echo, toen we hoorden dat ze zover te zien was gezond was!

Fijne dag allemaal!

20. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Idem dito! :)

Deel Deze Pagina