juni 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door butterfly83, 23 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    @ gp894: Heel veel sterkte meid!

@ stella: Die van ons heet beebie (met de nadruk op 'bie') :D Gewoon heel dom en kinderachtig, maar we vinden het geweldig om zo over het wondertje te spreken. ;)

2. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    wij noemen ons kleintje nog frummeltje haha is nog zo klein :)
    geslacht willen we graag weten en daarna mag iedereen het weten :)
    Namen hebben we nog niet nou ja ik wel in me hoofd haha

3. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Namen hebben wij ook nog niet. Wel zo van die grappige, maar die worden het in geen geval! :D

4. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    ik merk ook dat ik er veel minder mee bezig ben dan voor ik zwanger was haha
    Nu wil ik alleen maar de eerste 3 maanden overleven dat is al moeilijk genoeg .

5. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Inderdaad, dat heb ik ook! ;)

Hiervoor zat ik steeds aan namen te denken enzo, maar nu helemaal niet. Ik blijf wel positief denken, maar ook realistisch...

6. tihany

tihany Fanatiek lid

25 jan 2007
    1.465
    0
    0
    zorgkundige
    Belgisch Limburg
    heel veel sterkte

7. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.160
    1.394
    113
    Vrouw
    België
    Ik wil ook wel een lollige naam ervoor, maar kan niks bedenken, wat niet iedereen heeft. Zoals hummeltje of ukje enzo, zijn er nog andere dingen? :D

8. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Werk in ziekenhuis. Mex.griepprik wordt de eerste 4 maanden afgeraden. En ik neem aan dat het in januari gen zin meer heeft. Verder weten ze sowieso nog niks over lange termijn effecten op zwangerschap... dus ik wil hem niet.

Seiz.griep werd mij bij de vorige zwangerschap door vk, en longartsen (zit in risicogroep) afgeraden, dus die haal ik ook deze keer niet.

9. Layla

Layla Lid

8 dec 2008
    63
    0
    0
    @gp894: Sterkte meis! 8 in 3 jaar, dat is echt veel te zwaar!!

@Stella: Opkikkers zijn een soort boullion/soep achtige dingen, de merknaam is 'Opkikker' ;) Want van andere 'opkikkers' heb ik geen verstand!

@namen/weten; Wij willen nu ook weer weten wat we verwachten. De vorige keer kregen we een meisje en dat was fijner met de inkopen (hoewel haar kamertje stoer groen is!). We denken een jongetje dit keer, weten ook alleen nog maar 1 jongensnaam. (Bij mijn dochter wisten we alleen 1 meisjesnaam, dus je zou zeggen...). We vertellen wel wat het wordt, maar niet de naam!

En ik vind het persoonlijk ook makkelijker uitleggen aan mijn dochtertje. Waar ik trouwens al vroeg mee wil beginnen aan de hand van een prentenboek en kleine verhaaltjes.

Ik was alleen de vorige zw niet misselijk geweest en toen werd het dus een meisje. En je hoort wel eens het bakerpraatje dat je van een jongen echt misselijker bent... Nu ben ik weer niet misselijk, dus mss toch maar goed gaan nadenken over een meisjesnaam!!

10. Cycaa

Cycaa Actief lid

15 jan 2008
    484
    0
    0
    In between jobs
    Zuid-Holland
    Wat een naar bericht! Veel sterkte en hopelijk geven de bloed- en de chromosomenonderzoeken duidelijkheid.

11. Cycaa

Cycaa Actief lid

15 jan 2008
    484
    0
    0
    In between jobs
    Zuid-Holland
    Ik heb weer een paar nieuwe juni mama's voorbij zien komen: WELKOM

12. tihany

tihany Fanatiek lid

25 jan 2007
    1.465
    0
    0
    zorgkundige
    Belgisch Limburg
    @Layla: wat dat misselijker zijn bij een jongen betreft. klopt toch niet helemaal hoor. ik was bij mijn dochter de eerste 14 weken ontzettend misselijk, tot braken toe. en het is toch echt een meisje hoor :)
    nu ook weer misselijk, maar niet zo erg als toen. dus ben benieuwd wat het nu gaat worden.

13. Cycaa

Cycaa Actief lid

15 jan 2008
    484
    0
    0
    In between jobs
    Zuid-Holland
    Ik geloof niet echt in die symptonen. Vorige zwangerschap had ik nergens last van en het is een meisje. Nu heb ik weer nergens last van dus......:D

14. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @GP, wat verschrikkelijk zeg, wat een verdriet! :( Heel heel veel sterkte meis en we denken aan je

15. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    En wie is er ook zo bang?? :(

Erg he, ik schaam me

16. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.160
    1.394
    113
    Vrouw
    België
    Hier valt het mee, bang zijn.

Ga straks naar de HA voor bloed te prikken. Mn lieverd is bezorgd dat de test niet klopt :) En wil graag zeker zijn. Dus maar meteen afspraak gemaakt en kan om 17u10 terecht! Weet ik zelf ook dat het in orde is qua hCG gehalte (laat ons hopen)

17. mama van 2 meiden

mama van 2 meiden Niet meer actief

Net is MvM geweest; gelukkig ook op hun test een dikke vette plus; opluchting.
    Pfff wat gaat t hier toch veel mis; heftig hoor. Sterkte!!

Verder alles goed; wel erg moe en erg misselijk (stuk meer dan bij Iris) rustig aan dus maar; wel lastig met n dreumes in huis...

18. Cycaa

Cycaa Actief lid

15 jan 2008
    484
    0
    0
    In between jobs
    Zuid-Holland
    Ik heb net nog maar een zwangerschapstest gedaan.... gelukkig stond er 'zwanger 3+'

19. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Nog meer mensen die toch ook onzeker zijn...

Ben ook zo een ei he, maak me echt zorgen.. Ook als je al die verhalen soms hier leest, nu gp weer.... :(

Moet ook niet zo doemdenken maar het houdt me zo bezig. Stom he..
    Ik moet gewoon gaan genieten!! Punt uit :p
    Moet verdorie blij zijn dat ik uberhaupt zwanger ben..

20. welcomehome

welcomehome Niet meer actief

ik ben ook heel onzeker denk ook wel dat het normaal is na de 3 maanden heb je veel meer zekerheid nu is alles nog zo onwerkelijk

Deel Deze Pagina