@Layla, aha, opkikker, nu snap ik het. Dat is toch gewoon oplossoep? Volgens mij kan dat wel, al is het wel zout, maar dat schijnt tegenwoordig niet meer je bloeddruk te beinvloeden (tenminste, toen ik hoge bloeddruk had, zeiden ze dat dat achterhaald was).
@misselijkheid, vorige keer een meisje en nergens last van gehad. Nu wel erg misselijk dus hoop dat het een jongetje wordt, in onze familie komen alleen maar meisje voor dus zo het wel leuk zijn als we nu een jongetje krijgen.
me zusje was mega ziek van me nichtje en me schoonzus had met dr zoontje bijna nergens last van Nou bij mij komt het met vlagen dacht over me misselijkheid heen te zijn net een pannenkoek met stroop op nou die viel verkeerd dus na me slaapje gelijk naar de wc gerent . Ben wel blij met al deze kwaaltjes hoor
ik denk het wel hoor dat ik een echo krijg . Ga er in ieder geval om vragen Pffff heb het nu mega koud brrrrr haha ben echt blij dat me klachten er zijn alleen moet zo koken maar ben te misselijk om te koken blegh
tja elke zwangerschap is weer anders maar het valt me toch wel tegen vooral omdat ik de vorige keer geen misselijkheid had en nu bijna de hele dag door. Maar ga voor de zekerheid mijn dagboek uit die tijd maar weer eens doorlezen of het wel echt zo was. Want heel veel maak je ook mooier als je weer een paar jaar verder bent. Maar gelukkig kan ik hier altijd weer even zeuren. Ben zelf niet zo onzeker of dat het allemaal wel goed gaat dus van mij hoeft die misselijkheid niet als bevestiging.
Hey Ladiesss!!! Wat een hoop terug te lezen op een dag zeg, vermoeiend !! haha Ben doodop en kan mij ook niet meer zo goed concentreren met werk. Werk bij een internationaal sieraden bedrijf waar alles met de hand word gemaakt en maak niet zoveel meer op een dag. Vanacht weer wakker geworden van buikkrampen. Leek wel een soort menstruatiepijn. Hebben er daar meer last van? In week 5 had ik het ook al 1 x gehad. Verder heb ik nog niet zoveel klachten alleen dat ik heel moe ben, gelukkig maar maar dat kan natuurlijk altijd nog komen. Ook ben ik drager van een bloedstollings ziekte genaamd : Factor 5 Leiden. Dat wil zeggen dat ik snel trombose kan krijgen of stolsels in het bloed. Daar heb ik ook weer medicijnen voor. DIe ik vanaf dat ik wist dat ik zwanger was moest gebruiken. Het zijn injecties, dat is opzich niet zo heel erg.. Zo ben ik al 3 x zwanger geworden met iui behandlingen dus zo erg is het niet.. Maar deze injecties doen zeer en krijg er blauwe plekken van. Die moet ik gebruiken tot 7 of 8 maanden van de zwangerschap. Ben er nu al klaar mee... ZOmeteen maar eten maken en vanavond rolgordijnen kopen voor ons gerenoveerde huisje... Misschien kom ik vanavond nog eventjes.. Bye ladies
hier ook hoor.. iedere keer als ik naar de wc ga durf ik niet te kijken met afvegen.. aan de andere kant heb je vaak wel enorme krampen voor een MK (van wat ik heb gehoord)
Ik heb vorige week met volgens mijn eigen telling 6 weken en 4 dagen een echo gehad en zag nog geen hartje. Volgens mijn gyn kwam dat vaker voor, dan heeft de bevruchting na dag 14 van je cyclus plaatsgevonden en ben je dus minder ver dan je dacht. Volgens mijn gyn was het dus niets om me zorgen over te maken. Ik moet nu volgende week (2 weken later) nog een keer. Maak je dus vooral niet ongerust als je geen hartje ziet, das gewoon een risico van een vroege echo!
Wij hebben als 'werktitel' het begin van mijn vriends naam en het eind van mijn naam. Stel mijn vriend heet Mark en ik Sandra dan wordt dat dus Mandra (niet onze echte namen). Klinkt persoonlijk maar is wel meteen duidelijk dat we nog wat beters gaan verzinnen.