nee ik wil helemaal geen testen. Als het 3 ker fout moest gaan en nu wel blijft zitten dan moet het zo zijn. met of zonder handicap is het welkom!
Nekplooimeting ben ik nog niet over uit. De vorige keer hebben we het niet gedaan omdat we toen ook zo blij waren dat het eindelijk goed ging dat het niet uitmaakt of het een handicap heeft of niet. Nu zit ik er wel over te twijfelen, beetje egoistisch misschien
Baby voelen, vond ik echt zoooo bijzonder. was ook grappig want de laatste 4 weken van de zwangerschap 'stak' haar hiel uit mijn buik, ze werd ook geboren met een voetje wat naar binnen was geklapt maar dat is snel weer bijgetrokken. Sorry voor de losse berichtjes, ga de volgende keer weer in Word typen
geeft niet, bij 250 berichten veranderd je status in Junior member umh ik hing die kan dus half in de pot, maar toen kwam alles over me been. Ga gewoon smoesjes zoeken dat als ik moet plassen we net ergens anders zijn Ik ga snachts in ieder geval niet met me slaperige kop dit doen
Kan je het niet ergens anders in opvangen? Of moet het per se in die kan? Staand plassen zou inderdaad de oplossing geven, maar ik kan dat ook niet hoor!
ja kan wel ergens anders in, maar er mogen geen zeep resten oid in zitten, nou heb ik wel kartonnen cup-a-soup bekers, maar halverwege is die al vol, en dat word een dure grap. ben blij dat ik niet de enige muts ben die niet staand kan plassen, in frankrijk ben ik echt erg, want als ik moet plassen dan ga ik dus niet op zo een staan wc, ik rij wel door dan
hoi meiden allereerst scor!!!gefeliciteerd met je goede echo!!super!!! en dat geldt natuurlijk ook voor sabine!echt super meiden! hier is het laatste dagen heel hectisch geweest, erg nare ervaring afgelopen woensdag had ik een echo gehad, die was goed, en vrijdag ging ik met mijn schoonvader mee op vakantie, en zaterdag sta ik niets vermoedend op, allemaal bloed en stolsels!echt onwijs veel! dus we hebben ontzettend gehuild, het zou de 3ekeer op rij zijn dat het fout zou gaan.... maandag mochten we gelukkig naar het ziekenhuis, ingesteld op het verlies van het vruchtje totdat de arts zei , neeeeee hoor het leeft het hartje klopt overduidelijk, en komt overeen met de zwangerschapsduur, alles ziet er goed uit! nou we zijn nu nog steeds helemaal beduusd,,..we snappen er niks van! wat de rede van het bloedverlies is geweest kunnen ze niet meer achterkomen, kan zijn dat het een tweeling is geweest en dat er 1 al vroeg is afgestoten en nu er uit is gekomen, of dat ik een hevige menstruatie heb gehad, ik moet me de komende 2 weken rustig houden van de gyn, mag niet werken over 2 weken krijgen we opnieuw een echo om te kijken hoe we er voor staan, en bij tussentijdse bloedingen moet ik direct bellen we zijn toch wel stilletjes heeeeeeeeeel blij dat het goed gaat, maar tergelijkertijd word je hier wel weer extra onzeker door!
Dag meisjes. @Scorpion; geweldig! een kloppen hartje! dat geeft toch een gerustelling lijkt me... @echo's; sommige verloskundigepraktijken hebben de 'luxe' dat zij een echoapparaat hebben. Dan krijg je vaak bij de eerste controle al een echo. (kreeg ik toen ook, maar ga nu naar een andere praktijk) Ik heb vanmorgen een intake afspraak gemaakt en gevraagd of ze ook meteen echo's maakten. Maar nee, moet daarvoor ook naar een ander gezondheidscentrum en krijg dus in week 10-12 pas de eerste echo. Ze waren er wel mee bezig om zo'n apparaat te krijgen, kost nogal veel geld zeg maar. @nekplooimeting; nee, doen we niet. Wat heb ik eraan als ik weet dat het niet helemaal goed zit? Dan heb ik iig geen onbezorgde zwangerschap meer denk ik, terwijl je op dat moment niks kan doen. @baby voelen; zo rond week 20. Ze zeggen dat bij een 2e je het eerder kan voelen, dus ben benieuwd. Hier alles rustig, niet misselijk of andere ongemakken. Ga vanavond naar m'n beste vriendinnetje, ze is gisteren moeder geworden van een dochter, een piepkleintje van 4 pond. De kriebels zullen dan wel komen als ik weer zo'n klein popje zie liggen.
hey scor!ja dank je!haha zat je berichtje af te wachten hahaha ik keek niet verder dan me neus lang is want zag dat je het op forum had laten weten dat je echo goed was hahahaa zat hier al beetje in spanning voor jou en nee heb niet in een bad gezeten, had helemaal niks raars gedaan....het is dus een groot raadsel
Heb je geen plasemmer? Of misschien je grootmoeder of moeder? Dat zou misschien wel lukken! Is niet de meest praktische manier, maar alleszins beter dan staand plassen! Wij zijn vorig jaar in Normandië geweest en ook op een plaats waar alleen van de *** Franse toiletten zijn. Nou, dan hou ik het wel op! Weet echt niet hoe sommige mensen dit kunnen!
nou zo ver wil ik niet gaan nijntje. Ik wil ze helpen en gun iedereen het om mama te worden, en als ik daar mensen bij kan helpen door me pies in te leveren doe ik dat ook, maar ik ga geen hele verbouwing voor een plasje doen
Whow Desi, super voor je dat toch alles goed is... @scorpion, mag ik rvagen wat er slecht is aan een warm bad? Morgen heb ik mijn eerst echo met 6w en 2d ik sta stijf van de spanning xxx
@Heike, wat een pech! Sterkte! @dazwa84: welkom en gefeliciteerd! waarom wordt het een keizersnee? Ik had bij de eerste een spoedkeizersnee en hoop nu op een natuurlijke bevalling. @Sandra82: welkom en gefeliciteerd! Hopelijk gaat het deze keer wel gewoon goed. @Scorpion: Geweldig dat je een kloppend hartje hebt gezien! @Tihany: mooi dat je hcg waarde goed was! @Sabine25: gefeliciteerd! @nekplooimeting: wij willen deze niet, want inderdaad krijg je alleen maar een kans en deze kan dan vergroot zijn, maar toch nog erg klein. Dan moet je vervolgens afwegen of je een vruchtwaterpunctie wil en die brengt ook een verhoogde kans op een miskraam met zich mee. Wij bekijken wel wat er met 20 wk uitkomt en als het kindje toch afwijkingen heeft bij de geboorte, moeten we er maar mee leren leven. We hebben te lang op deze zwangerschap moeten wachten. Bovendien ben ik nog geen 35. @desi23: wat een verhaal. Fijn te horen dat het goed is afgelopen. @Yustin: veel succes bij de echo. Hopelijk een goed resultaat. Ik heb herfstvakantie en ga komende paar dagen naar mijn ouders, die van niets weten. Zal het forum een paar dagen moeten missen. Stella
hallo meiden, Ik was nog niet zo actief op dit onderwerp, maar misschien moet ik dat nu toch even worden, want het is toch echt zo! Vanmorgen nog een cb test gedaan met indicator, gewoon omdat ik die altijd nog een keertje heb willen doen! En dan is het toch wel weer heel echt, we gaan echt een kindje krijgen! moeders v moeders heb ik me al voor opgegeven, maar ze hebben me nog niet gebeld...