@Scorpion, dat Junior vind ik wel leuk, voel me er een stuk jonger door haha @Desi, dat is schrikken zeg. Gelukkig dat het allemaal goed blijkt te zijn. Lekker kalm aan doen de komende 2 weken. @Yustin, succes morgen, spannend! @Stella, veel plezier bij je ouders @Appelsientje, fijn he nog een keer die bevestiging. Vreemd dat het zo lang duurt voordat MvM terubelt, bij mij belden ze binnen een paar uur.
Jeetje meid wat schrikken!! Dat is toch je reinste nachtmerrie Wat fijn dat het nu toch goed is zeg, echt super! Doe maar lekker rustig aan hoor, niks belangrijkers nu. Take care en kom maar even goed bij van de schrik ook
Hebben jullie ook last van je ribben?? Kweet nou niet wat dat is hoor.. Ach zal er wel bijhoren en ben allang blij dat ik die kwaaltjes mag ervaren Vandaag online aangemeld (ging even makkelijker op het werk, had geen rustig plekje om te bellen) bij de verloskundige. Zij nemen dan contact met je op, zo spannend joh!
CL!!!!! Gefeliciteerd! Ben wel een tikkie jaloers, hoop dat er bij mij volgende week ook een tikkertje te zien is!!
@Scorpion, spuit 11 hier ziet je berichtje nu pas! Wauw wat moet dat wonderlijk zijn geweest zeg *zucht* Gefeliciteerd meid, echt super!
Laat voor de echo gaan is een goed teken hoor! De meeste meiden hier 'mogen' zo vroeg omdat er in het verleden wat mis is gegaan met een eerdere zwangerschap of omdat er nu wat geks is ... Ik mag volgende week alweer voor de tweede echo vanwege rare buikpijnen en koorts. Die klachten zijn inmiddels gelukkig grotendeels over, maar die afspraak staat EDIT: Zie nu dat ook andere meiden vergelijkbaar hebben gereageerd. Dat krijg je er van als je berichten in volgorde leest & beantwoord en niet eerst de hele draad leest!
O Dees, dat meen je niet! Wat heerlijk dat het toch goed is! En nog een hartje gezien ook! Nu lekker uitrusten he, je kleine en jij moeten even van de schrik herstellen
@Nijntje: Mijn echo is eerder omdat mijn vorige menstruatie op 15 augustus was, maar ik negatief testte, en pas in okt positief. Ik ga ervanuit dat mijn banner klopt, maar er is een kleine kans dat ik maximaal 4 weken verder ben.
hier gaan we ook geen nekplooimeeting laten doen denk ik bij mijn dochter ook niet gedaan. omdat ik toch in geen geval een vruchtwaterpunctie laat doen. hebben de andere test ook weinig zin. Dat zeiden ze toen toch
Ja, maar er is volgens mij sowieso wat verschil per vk. De een is er gewoon veel makkelijker in dan de andere. Ik mag helaas ook pas met bijna 11 weken, echt balen, maar goed. Gelukkig ook geen klachten eerder, das heerlijk!! Succes met de echo's meiden!
jongens ik twijfel over meedoen met MvM. Ik wil het heel graag doen vor mensen die er baat bij hebben, maar het staat me zo tegen dat wij als zwangere dames dit onder wel even gratis kunnen doen (gaat me niet om geld hoor) en een farmaceut er dus geld voor vangt!! Een bedrijfstak waar het al barst van de dikke winsten. niet veel natuurlijk staat er op de site bladiebla.... Ze vangen er winst op! Als wij hierin een maatschappelijke taak hebben als zwangere dames, dan hebben zij die toch ook? Hoe kijken jullie hier tegenaan? Ik twijfel echt...
Je hebt er wel erg in dat het niet alleen voor NL is? Maar ook bv. België, Duitsland, omdat ze het nooit goed van de grond gekregen is in het buitenland. Dat het niet nagemaakt kan worden. Dat ze een Olympisch zwembad vol pies nodig hebben voor een schoenendoosje pregnyl. En dat het verwerken van pies naar medicijn tijd en geld kost? Dus dat een farmaceut dat niet gratis kan doen, ookal zou hij willen?
En dan nog mijn eigen mening. Leuk om aan een moeder die in de mmm zit te moeten zeggen dat je niet wilde helpen, omdat een farmaceut anders rijk wordt
hoi meiden, hier ben ik weer eventjess.. nog steeds zoooooo ontzettend ziek... dus genieten kan ik echt nog niet. meiden die een goeie echo gehad hebben !! gefelicitreerd!!!!!!! ik hoop er vandaag ook een goeie echo te krijgen, misschien dat ik dan wat meer kan gaan genieten.. en dan weten we gelijk of het er inderdaad 2 zullen zijn. ben wel erg benieuwd. ben ook nu al wakker :S moet vanmiddag om 3 uur in t ziekenhuis zijn, dus nog eve afwachten, kom t jullie vanavond even vertellen MvM ik doe ook mee. als je met dit al kan helpen vind ik het niet meer dan normaal dat ik mee doe. ik ben zelf ook niet spontaan zwanger geworden... ook al vind ik het soms weleens lastig hoor, smorgens vroeg heb ik helemaal geen zin om in zo'n ding te plassen... maar goed verstand op nul en doen!! wat zijn jullie andere kindjes vroeg wakker.. mijn dochter slaapt altijd tot minimaal 9uur.. zelfs soms weleens 10 slaapkoppie !! nou ik ga maar lekker onder de douche staan.. lekker warm.. heb het koud :S wens jullie weer een fijne dag, en tot strakkies !! XX sannnnieeeee
Gisteren getest en er stond met grote letter ZWANGER ben zo blij. Begin dec hebben we de eerste echo wat duurt dat nog lang zeg. Mag me nog net voor juni melden spannend allemaal zeg
Goedemorgen!!! Hier een poging tot uitslapen wéééér mislukt! Ben bang dat ik dat niet meer ga meemaken Nancy79, gaan we gezellig samen MvM-piesen! Nekplooimeting, geen idee. Ik zie het wel als we bij de gyn zijn. Op zich heb ik er niets op tegen, zolang het maar geen gevaar loopt. Luckybird, dankzij al die medewerking aan MvM zijn er al heel wat dames zwanger geworden.... Deze dames zullen altijd dankbaar zijn. Zwangere vrouwen maken het mogelijk om een kindje te kunnen krijgen! Wat als jij die medicijnen nodig zou hebben.... Maar niemand die haar urine heeft willen inleveren.... Dan word het lastig, want dan zijn er ook geen medicijnen die je kunnen helpen..... dus een hele kleine kans op een kindje! En trouwens, wat is het verschil..... je urine in een fles stoppen of doorspoelen! (misschien is het wel beter voor het milieu om het in te leveren ) Ik wil je overigens niet aanvallen ! Maar ik heb het gevoel dat je de beweegredenen verkeerd inziet. Maar..... het is en blijft jou keuze en jou gevoel. En als jij zegt NEE, dan heb ik daar alle respect voor! Sannie, veel plezier met je echo! Wij gaan vanmiddag richting Arnhem. Lekker tutten in Hotel en dan naar Marco en Friends! Blijf daar ook heerlijk slapen! Hoop alleen dat mijn batterij-tje niet om 9 uit gaat.....