Wat een lekker wijffie die kleine. Gaat zo zomaar grote zus worden. Wat voor kleur haar heb je nu. Ik zie dat je wel van experimenteren houdt!
Momenteel is het terug bruin, en wat gekruld. Het was de laatste keer dat ik mijn haar kleurde, ben 4 jaar geleden allergisch gekomen aan kleuring. Volgende week ga ik terug naar de kapper voor terug een pony, ben mijn voorhoofd beu gezien
Mijn zoon heeft mij een pony gegeven door altijd aan mijn haar te trekken Ik stuur je wel een pb-tje voor facebook. wil hier niet mijn eigen naam zetten.
meiden, ik kan weer van jullie lijst af. Had vanochtend op werk 2 stolsels uitgeplast en sinds vanmiddag is het bloeden doorgezet. Het heeft helaas niet zo mogen zijn
Ben je zeker dat het je menstruatie is? Want ik heb nog gehoord van sommige bloedverlies hebben, maar die toch zwanger zijn.
En beginnen jullie nu al een beetje 'kwaaltjes' te krijgen. Hier nog helemaal niets. Maar het is ook nog wel erg pril natuurlijk. We wachten even rustig af. Ik slaap wel heerlijk omdat ik zo moe ben. Maar of dat door de zw komt weet ik niet. Ik ga aan het werk... tot later
@blackeyedgirl; Oh, wat naar zeg! Hoe gaat het nu met je? @Koekkie; Ik moet zeggen dat ik wel wat sneller geirriteerd ben dan normaal en mijn darmen gaan ook altijd protesteren als er iets, dus dat is nu ook weer het geval! Ook een beetje moe inderdaad... Maar bij de vorige niet misselijk geweest, heb dus zo'n vaag vermoeden dat ik dat nu even flink in mag gaan halen! Grrr...
Layla, heb jij die klachten (sjachie, last van darmen) ook niet als je ongesteld moet worden. Ik wel daarom vind ik het nog niet echt zw klachten van mijn kant. Wat heerlijk dat je bij je andere kindje niet misselijk bent geweest. Ik heb bij allebei de boys heel wat boven het toilet, wasbak etc gestaan. Enig voordeel (tja elk nadeel heeft zijn voordeel) ik ben bij allebei de zwangerschappen niet veel aangekomen. Gelukkig hield de misselijkheid wel rond de 14 weken op maar wel moeilijk om het geheim te houden op die manier. Ze zeggen vaak (bakerspraatjes) dat je bij een jongen misselijker bent dan bij een meisje.. dus wie weet. Heb jij al een voorgevoel? Een wens (behalve natuurlijk gezond).
Hallo Hier ook nog niet veel kwaaltjes. Gisteren avond had ik wel een dikkere buik, dat heb ik altijd als ik mijn menstruatie heb, maar gisteren was het toch zichtbaar meer en een erg opgeblazen gevoel. En natuurlijk wat moe, maar ben nog altijd verkouden dus het kan ook wat daar door komen. Wij hebben niet echt een voorkeur; terug een meisje is het gemakkelijker dat we de kledij kunnen herbruiken. En een jongentje is weer totaal iets nieuws. Beide welkom.
He Mandje, ik zie dat je precies even weer bent op de ticker. Ga jij nog een extra test doen? Wij morgenochtend. We hadden dinsdagavond postief getest maar ik wil graag een keer dikke strepen zien naast het woord ZWANGER! Toen ik klein was zei ik altijd dat ik 3 jongens zou krijgen... dus eh ik ben goed op weg. Zou idd wel praktisch zijn want man wat hebben wij veel kleding en speelgoed voor jongens. Maar ondanks dat ik zei dat ik 3 jongens zou krijgen verwachte ik tot 2 toe dat ik zwanger was van een meisje.... Dit keer weet ik het nog niet. Te vroeg...
Lijkt me duidelijk positief he? Gisteren getest en nog steeds rondedansjes aan het doen! Ik ben op 20 november van het afgelopen jaar bevallen van mijn eerste kindje en meteen nu mijn eierstokken weer uit hun lange winterslaap zijn ontwaakt dus zwanger! Er gaat anderhalf jaar tussen de 2 zitten als alles allemaal goed gaat.
Ik denk dat ik niet meer ga testen, heb al 3 keer positief getest en de laatste was een echte duidelijke lijn. Heb nog 1 test liggen, maar wil hem niet verspillen, wie weet heb ik hem in het slechtste geval binnen paar maanden terug nodig. Dus ik hou hem in reserve. Ik moet wel binnenkort terug naar de huisarts op bloed te trekken, voor bevestiging van zwangerschap en voor toxoplasmoses.
Proficiat whabbit! Dat is inderdaad een hele mooie duidelijk test. Was het gepland om direct terug zwanger te worden of is het een leuke verrassing?
Whabbit gefeliciteerd. Een superduidelijke test. 1,5 jaar is goed te doen dan loopt de oudste al goed. Mijn jongste is van december jl. Mandje, tja zitten 3 testen in de verpakking van Clear Blue en na deze zw ben ik echt klaar hoor, 3 kids is mooi. En 2 van die vette strepen vind ik wel mooi om t zien. Even een bevestiging