euhm ik heb geen idee eigenlijk,is ons eerste Maar weet wel dat ze hele mooie kleren hebben bij noppies maar weet niet waar die winkels allemaal zitten en of die duur zijn...
Hier wil ik toch nog even iets nuanceren, ookal ben ik geen arts of gyn of vk. Maar ik heb van zowel arts en vk bij mijn eerste zwangerschap te horen gekregen dat je ook de eerste 3 maanden moet opletten met een bad of sauna. Het gaat dan voornamelijk om een vrij warm bad. Je kindje is namelijk nog niet in staat om zichzelf te warmen en te koelen. Als jouw eigen lichaam dat pittige tempratuur schommelingen te verduren krijgt, kan dit dus wel schadelijk zijn. Dit is ook met koorts zo, dat heb ik op dit moment en heb woensdag arts en vk gesproken. Als je zwanger bent moet je de koorts onderdrukken met paracetamol om tempratuurschommelingen te voorkomen. Dus gewoon niet te heet badderen, lichaamstemp. zal dus geen kwaad kunnen
Hey Petat! Ik spotte je al bij juli-mama's inderdaad en had daar berichtje gezet voor je Vind het zo super voor je joh! Ik denk zelf dat je in juni hoort omdat jouw NOD eerder was dan die van mij toch?? Kweet het ff niet meer.. Nou bij 8 weken heb je meer zekerheid denk ik bij de gyn/VK, spannend!! Geniet ervan meis
thx meid ja ik denk dat ik ook in juni hoor dus klets ik hier maar mee...hoe gaat het met jou?niet te veel kwaaltjes?
Tijd zal het leren, spannend he! Gaat prima! Alleen trekkerig/kramperig gevoel in onderbuik en mega-pijn in boobies, maar voor de rest TOP! En jij?
hetzelfde als bij jou! ooh ja en de geur van lamsvlees niet meer kunnen uitstaan...en deze mrogend gemerkt dat ik pcies al wat last heb van zwdementie. stond ik in de supermarkt en vroeg ik aan de dame achter de kassa: mag ik een fles a.u.b. (bedoelde een tasje voor men boodschappen) en toen vroeg ik ka: kan je er misschien 70 cent meer bij doen? (bedoelde natuurlijk 70 euro)
mijne ook heb daarom ook al 2 meegroei bh`s gekocht enne ik kan zoete geuren niet uitstaan blegh . Ook lust ik geen zoetigheid meer haha
was juist aan het denken dat ik in mei volgend jaar een eerste communie heb! kan al niet wachten om iets moois uit te zoeken om aan te doen en dan lekker showen met men mooie buikje
H&M ligt hier in de buurt, voor Miss Etam kan ik naar Maastricht gaan. Ben blij dat ik niet de enige ben die al zo vroeg moeite heeft met kleren! Want dit is ook jou eerste he?
@ Petatje: gefeliciteerd meid! Was je al eens tegengekomen in het NOD oktober 2009 forum, maar wist niet dat je zwanger was.
Hoi, Mag me ook melden de datum is of de 29ste of de 30ste van juni!!!! Ben benieuwd of alles goed gaat?
Hoi allemaal, Ik kom me ook melden bij de juni 2010 mamma's. Als alles goed gaat ben ik 28 juni uitgeteld. Vind het nog wel spannend en onwerkelijk allemaal.