Ja ook mijn eerste! Maar wil graag een hele dikke buik (de rest hoeft niet zo dik te worden aub ) haha
Hoi Minifien, kweet nou even niet of ik je gefeliciteerd hebt (schaam sorry) maar alsnog gefeliciteerd!!! Zeker een hoop oktober-NODers hier Ik heb zelf de HA gebeld en het daar in het systeem laten zetten. Kon een informatiepakketje ophalen bij de HA en daar heb ik een VK uitgehaald hier in de buurt. Mezelf ingeschreven en daar kan ik 16 nov terecht (dan ben ik ong. 8 weken)
Thanks Nancy. Ik dacht dat je een afspraak moest maken bij de HA voor de zwangerschap officieel vast te stellen en alle controle's???
Natjuh, denk dat het idd de banden zijn die oprekken... Heb ook af en toe met opstaan dat ik denk.. ouch. maak me er in ieder geval geen zorgen om. Ondanks dat je niet zo veel merkt of ziet, er gebeurd veel binnenin nu hoor Nijntje, fijn dat de assistente je beetje gerust heeft kunnen stellen! Vin, als ik Nijntje's reactie lees zou ik denken dat het nog goed gaat bij je. Heb bij mijn vorige zwangerschap ook wel wat kleine bloedinkjes gehad.. Hopelijk kan je je rust vinden. Petatje, welkom!!!! MrsvanOmmen, welkom!!! Minifien, welkom!!! Ik heb nog geen afspraak gemaakt. Ga volgende week bellen. Nancy79, ik hoop ook op een dikke buik! Had bij mijn vorige zwangerschap bijna geen buik en beviel ook nog eens te vroeg. Heb nooit van die mooie banden kunnen dragen en zo.. mensen vroegen me zelfs of mij zoontje van mij was omdat ze nooit hadden gezien dat ik zwanger was.. vond dat écht niet leuk!! Dus deze keer mag ik "explosief" groeien van mezelf. En denk dat ik de buik dan nog wel ga vervloeken als het zo is.. maar weet ook dat ik hem de vorige keer erg heb gemist! Toch leuk nog meer NOD oktober meiden, gelukkig is de lijst toch wat roze gaan kleuren. het begin zag er dramatisch uit.. Hier vanmiddag mezelf uitgeleefd bij de KFC. Zolang ik het nog kan hebben hahahaha... Vanochtend naar mijn schoonvader geweest en het nieuws verteld. Hij was erg blij!! Morgen gaan we naar mijn ouders. Heb t-shirtje laten drukken met daarop: "Hoera!! Ik word grote broer" Die trekken we mijn zoontje morgen aan. Doen eerst een vest er overheen aan om het niet gelijk te verklappen. Ben erg benieuwd naar de reactie! Denk dat ze al wel tijdje iets vermoeden, maar aangezien ik net geopereerd ben dat ze nu nog niet verwachten. Verlof.. ooh heerlijk lijkt me dat in mei idd!!! Kleding, nog geen moeite mee... ben dan ook niet de slankste en heb veel elastische kleding.. dus dat rekt nog wel even mee
Uuuh nee zo is het bij mij niet gegaan... Maar ik hoor veel verschillende verhalen hier op het forum hoor, dus ligt er maar net aan denk ik Ik zou gewoon maandag eerst even de HA bellen
@alle nieuwe meiden: Van harte gefeliciteerd! @kwaaltjes: Ik ben vooral ontzettend ontzettend moe. Heb echt moeite om mijn ogen open te houden. Vooral na een dag werken moet ik echt oppassen met autorijden. Nou had ik voor ik zwanger werd al last van chronische vermoeidheid, maar dat is nu dus nog 10x erger. A.s. dinsdag heb ik mijn tweede echo, als die goed is ga ik het misschien toch maar zeggen op mijn werk. Misschien kan ik in plaats van 3 dagen van 8 uur wel 3 dagen van 7 uur werken en die andere 3 uur dan thuis of zo. Volgens mij hebben we daar allemaal meer aan. Verder ben ik heel vaak misselijk, hoewel ik tot nu toe alles binnen heb kunnen houden Wel heb ik meer behoefte aan hartig, maar ik las dat ik daar niet de enige in ben! Neem nu af en toe een cup-of-soup. Mijn buikpijn is gelukkig minder, nog wel een zeurderig gevoel met af en toe een steek maar niet meer zo erg als het was. Gelukkig helemaal geen bloedverlies dus het zal wel gewoon bandenpijn zijn. @buikje: Ik begin ook al een behoorlijke buik te krijgen. Ik heb wat kilootjes te veel, maar dat zit vooral op andere plekken dan mijn buik. Die is normaal echt plat. Nu dus behoorlijk opgezwollen, alsof ik heel veel vocht vasthou. Ik drink ook erg veel en plas relatief weinig, dus dat zou goed kunnen. Het wordt daardoor wel lastig om mijn broeken aan te kunnen, alleen een paar broeken met stretchstof passen nog. @echo: Ik kijk zo ontzettend uit naar dinsdag! Dan mag ik mijn tweede echo. Op de eerste echo was nog geen hartje te zien, maar dat zou nu dus wel moeten! Ben zo benieuwd naar de kleine Xaph2.0!
Hey Dames.. Hoe is het hier? Hier in Scheveningen is het druilerig weer bah.. Net heerlijk bij de kapper geweest ander kleurtje in het haar en ander modelletje.. Ik pas al mijn kleding nog alleen mijn bh gaat krap zitten. Maar misschien komt dat wel omdat ik altijd lage heup broeken draag dat ik mijn broeken nog pas.. Van mij mag het buikje wel komen alweet ik dat ik hier nog wel even op moet wachten. Volgende week loop ik hier aan het eind van de straat even naar binnen bij een creche heb gehoord dat we wel een lange wacht tijd is.. maar niet geschoten is altijd mis.. Oja en hoe kwam ik nou op de lijst van de afspraken enzo??? Vergeten haahahhaha
Ah nee dat lijkt me helemaal niet leuk nee Nou ik ga duimen voor je dat je een hele dikke pens krijgt hihi Ze moeten echt wel zien dat wij lekker zwangert zijn O wat leuk! Zo word je oudste er ook in betrokken, super leuk bedacht! Laat je nog even weten hoe ze reageerden? Wij hebben het gisteren mijn schoonouders verteld en toevallig zat mijn vriend's broer er ook met aanhang, dus 2 vliegen in 1 klap We gaven mijn schoonouders een oppasboek maar omdat ze zoveel op die kleintje van mijn vriend's broer passen, viel het kwartje niet meteen Maar ze waren door het dolle, en mijn schoonvader huilde zelfs, echt super.. Morgenavond gaan we ook zo een boek aan mijn vader geven, spannend! Maar jeetje wat mis ik mijn moeder nu (zij is vorig jaar overleden) maarja het is nou eenmaal zo he..
he dames, even een kort berichtje vanuit hier. Bah wat is het een vies weer he? Alle nieuwe zwangere meiden, van harte gefeliciteerd
Nancy79, mijn schoonmoeder is plots overleden toen ik zwanger was van mijn zoontje. Mijn man had het er vanochtend ook wel moeilijk mee hoor.. kan me je gevoel enorm goed voorstellen!
Funkie, bij welke creche ga je langs? Mijn dinnetje woont ook in Scheveningen en heeft bij KDV gewerkt. Comme a la maison of zo heette die.
Hallo mama's @alle nieuwe mama's: GEFELICITEERD!! Hier is vandaag het truitje binnen gekomen wat ik besteld had met een kikker en daaronder 'grote zus'. Wij gaan het haar eind november aan doen, wanneer we allemaal samen zijn met de hele familie! Een populair idee las ik zo, maar oh wat schattig! Wat betreft de kleding, ik pas ook nog gewoon alles. De vorige keer kreeg ik wel snel een grote buik, een korte buik doet dat eerder... Dus ik verwacht dat het met 18 weken wel opeens gaat groeien! Maar daar heb ik ook zoveel zin in, want dan kan ik al dat moois uit mijn winkeltje gaan dragen!! Maar natuurlijk heb ik wel al een lekkere trui gekocht Een hoop leuke dingen kan je ook al aan zonder dat je buik groter is! Nou meiden, wederom sorry als ik niet iedereen heb gehad, ik heb niet erg veel tijd gehad door het werken en uitzieken! Tot snel!
@alle nieuwe: welkom @koud; hier ook erg veel last van @steken en trekken onderin, dat heb ik gehad tot begin 6 weken. nu niet meer. @buikje; ik heb in mijn album een foto staan van 4 weken (onder beetje bol) en een foto van vandaag (helemaal bol) hebben jullie het ook zo erg??? Wij gaan het morgen aan mijn schoonvader vertellen en maandag met een echo aan mijn ouders. Wel spannend hoor! Maar ik ben al over de helft van het 1e trimester!
wow Scorpion, je dijt al aardig uit zeg. Ik heb niet het idee dat het bij mij zo hard gaat.. maar heb er dan ook wel een aardig vetlaagje overheen hangen.. dus valt niet zo op... Layla, haha jij ook al een t-shirt.. Wij gaan hem morgen showen
maar hebben jullie dat ook al zo?? Ik vind het geweldig hoor, maar ook wel vervelend, ik kan het echt niet verbergen