Hoi meiden, Aan de nieuwe mama's: gefeliciteerd! Zijn er nog meer meiden uit Zaanstad? Hebben jullie ook last van ongesteldheidskrampen laag onder in de rug?
Woon in Puttershoek (dorpje onder Rotterdam)! En eet als een gek heb heel de dag door honger maar ben ook weer misselijk heel raar. Het is precies hetzelfde als toen ik zwanger was van me dochter. Wij gaan het overigens nog niet vertellen pas na de eerste echo. We hebben voor onze dochter een miskraam gehad en toen had ik het ook met 6 weken verteld aan iedereen. Dus we wachten nu even... gewoon voor ons eigen gevoel.
Weer flink gekletst hier zeg.... ! Niuewe mama s welkom en gefeliciteerd ! Zag een aantal goede echo s voorbij komen, super gefeliciteerd ! Hier nog erg misselijk, erg moe en erg koud, verder gaat het goed. Ik kom uit de omgeving van rotterdam......waar het op dit moment lekker zonnig is Fijne zondag allemaal !
Goede morgen, Ik kom uit Breda, en ook hier is het mooi zonnig. Proficiat met alle goede echo's. Ik mag vrijdag en ben heeel erg benieuwd!
Ik zag buikjes passeren! Bij Scorpion zie je het echt al goed he! Waauw, ik verlang er ook naar Heb nog steeds wat bruinverlies, heel gek. Nu al 3 dagen! Dacht eerst dat het door de seks kwam, maar kan dat zo lang erna (4 dagen) nog? Voor de rest alles okee hier!
Welkom Priscilla. Hier ook wel vaak honger, maar halverwege het avondeten zit ik dan ineens stampvol.
@Dingetje2: ja, dat is inderdaad een grappig idee, maar ik bedoel eigenlijk dat bij sommige vrouwen de buik echt een bolletje van voren is, en bij anderen zit hij ook heel erg opzij: platter, maar breder. Vind ik persoonlijk niet zo mooi (al kun je er natuurlijk weinig aan doen). Ik dacht altijd dat dat met je gewicht te maken had, en verwachtte niet dat ik een mooie ronde buik zou krijgen, maar dat was dus wel het geval! @woonplaats; omgeving Den Haag @Nancy: mooi buikje, al moet je waarschijnlijk het origineel kennen wil je kunnen zien dat er iets in zit...mijn buik is standaard al dikker dan de jouwe @nijntje1984: nu je het zegt, ik klaagde net tegen mijn man, dat m'n haar alweer vet is en vanochtend gewassen. Vorige keer had ik prachtig haar dat erg lang was geworden (tijdens de zwangerschap valt het niet uit); maar na de bevalling ben ik veel van mijn natuurlijke krullen verloren. Hopelijk verlies ik niet nu de rest (zoals mijn moeder wel had). @melanina: chocola hoef ik niet meer net als bepaalde koekjes (digestives) die ik heerlijk vond: geen kraak of smaak meer aan. Koffie drink ik nog wel, al heb ik er niet zoveel trek meer in; gister een avondkopje overgeslagen en direct knallende hoofdpijn. Moet het echt niet meer lusten (had ik tijdens mijn vorige zwangeschap in het 2e trimester) wil ik door de afkickverschijnselen heengaan (en ik drink maar 2 koppen per dag). Ben wel erg blij dat de mandarijnen weer te krijgen zijn: heerlijk! @justfortoday: je kunt toch in NL altijd de onderzoeken weigeren? Kan me wel voorstellen dat je dat dan toch ook weer niet doet, als je leeftijd een groot risico met zich meebrengt. Heb overigens wel vrouwen ontmoet die het geweigerd hebben en waarbij alles goed is afgelopen. @Priscilla: welkom en gefeliciteerd! Stella
heb nog steeds een buikje van me vorig zwangerschap maar dat is niet zo gek dat is nog gen 7 maanden geleden hihi. Maar maak wel foto's.
hoi! meiden ! ik breek ff in hoor lees al dagen spannend met jullie mee maar kan steeds niet reageren ...ben al een paar jaar actief lid van dit forum en heb een prachtige dochter van 17 maandjes oud nu ben ik dus sinds 2 weken erachter da t we weer zon prachtig geschenk mogen verwachten! heb een andere naam aangenomen voor zolang want in de andere topics waar ik mee schrijf zitten wat bekenden die me volgen en me ook in het dagelijks leven kennen en die mogen nog niet weten dat we weer zwanger zijn laaaang verhaal he ! haha maar ben zo blij dat ik nu kan mee kletsen lekker anoniem hier kwamen we dus op 10 okt erachter dat ik zwanger ben was echt wel een beetje shock omdat ik net het spiraal had verwijderd ect ect we wouden nog even wachten met een 2de maar goed ik was dus al snel zwanger , manlief sloeg achterover samen met mij en me dochter stond ons alleen maar glimlachend aan te kijken toen het bezonken was ect zijn we er ook heeel erg dankbaar en blij mee , vanaf moment 1 eigelijk al maar wewaren gewoon er beduusd van maar goed hopelijk maak ik hier net zo leuke tijd mee als in de tijd van me 1ste zwschap 2 nov heb ik me 1ste gesprek bij de vk met een beetje mazzel maakt ze een echo , ken haar heel goed dus zal wel verder hele dag dat holle gevoel en weeig dus alsmaar eten echt heel misselijk dat ik moet spugen heb ik NOG niet.... gespannen borsten ook niet aleen een mega opgezette buik pffffff kan er echt niet om heen meer dinsdag ga ik het vertellen op me werk dat was voorlopig mijn verhaal
Gefeliciteerdd! En ken het wij waren ook eerst beduusd van wow zo snel maar gelijk blij dat we nog een wonder mogen verwelkomen.
ja wauw ik vond dat ik voor mezelf toch snel was maar jij wint het hoor hahaha maar het is ook super voor de kleintjes dadlijk hier is het 2 jaar verschik bij jouw wat minder maar ken er een paar die waren ook kort op elkaar zwanger en gaat super! wel druk maar goed dan heb je het ook gehad allemaal
ja ze zullen dan een jaar en 2 maandjes schelen ongeveer. zal zeker wel druk worden maar dat is iets waar ik van hou van stilte wordt ik niet blij. En we hebben heel veel opa's en oma's (beide ouders zijn gescheiden) en die staan nu al allemaal in de rij om op de kleine meid te mogen passen haha dus stoom uitblazen mocht het nodig zijn is geen probleem dan voor ons
kijk dat is wel heel fijn al die hulp , hier een dame van 17 maanden bijna en ik vind het wel afzien soms hoor wat een boefjes zijn het dan op die leeftijd ze gaat nu alles bij me uitproberen en moet de hele dag vermaakt worden , ben blij als deze frummel eris en die oud genoeg is dat ze elkaar ook samen kunne vermaken een tijdje heb mama ook ff de handjes vrij maar idd wel heel gezellig ik kom ook uit een gezin van 3 kinderen en me man in enigs kind nou ik heb altijd gezegd dat ik dat niet wou ,
Pff wat een dag.. vandaag mijn ouders verteld.. helemaal happy natuurlijk!!! Maar eind vd middag ga ik naar de wc en... bloed! Helemaal in shock natuurlijk.. ben zo onzeker nu.. tis niet veel of zo.. maar was wel helder rood. Inmiddels is het minder en al wat bruiniger.. afwachten hoe het morgen dan is.. Hebben meer meiden al rood bloed verloren? Pffff ben ff beetje van slag...
o dingetje nee toch! meid kan me voorstelle dat je helemaal van slag bent ervan morgen meteen de vk bellen zou ik doen dan met een echo ...kunnen ze je hopelijk gerust stellen mischien een adertje geknapt? je hoort het heel veel merk ik op hier en dan hebben ze bloed verloren en dan hebben ze een goede echo.... meid blijf positief en heb vertrouwen in je lichaam ik duim voor je ! heb je geen kramp enzo en is het nu over?