juni 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door butterfly83, 23 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    He Mandje nu niet onzeker gaan worden hoor. Las dat je je test wilt bewaren als reserve... we gaan uit van het positieve

2. Mandje

Mandje Actief lid

19 feb 2007
    263
    0
    0
    Koekkie, ik begrijp je maar al te goed ;)

3. Whabbit

Whabbit Fanatiek lid

22 feb 2008
    1.253
    24
    38
    Hahaha! Als ik het had kunnen plannen... was ik nu alweer 8 maanden zwanger! Maar doordat ik lang borstvoeding heb gegeven kwam mijn cyclus nu pas weer op gang!

4. Mandje

Mandje Actief lid

19 feb 2007
    263
    0
    0
    Ja, ik weet het. 99% geloof ik in het positieve, maar 1% blijft toch rekening houden met iets minder positief.
    Misschien brengt hij wel geluk, als hij daar mooi in de verpakking in de kast ligt.

Ik ga even mijn banner veranderen. De assistende had een andere uitgerekende datum gegeven. Het hoeft niet op de lijst veranderd te worden, dat zal ik wel doen na dat ik naar de gyn ben geweest.

5. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Whabbit was je al zo snel na de geboorte van je kindje al toe aan een nieuwe zwangerschap?
    Dat had ik ook na beide zwangerschappen maar ik heb mij dit keer iets ingehouden aangezien ik nu 2 kids onder de 2 jaar heb. Best druk op zijn tijd.

6. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mandje, welke datum moet je nu aanhouden, niet meer 8 juni? tja na een echo weet je het pas zeker he.

7. Whabbit

Whabbit Fanatiek lid

22 feb 2008
    1.253
    24
    38
    Denk dat je mijn eerdere berichtje net gekruist hebt, maar: ja dus! Had nogal een zware bevalling, maar was het liefst na een paar weken al opnieuw weer zwanger! De zwangerschap zelf was probleemloos en als ik nu terugkijk op het afgelopen jaar vind ik het ook allemaal prima te doen. Heb een makkelijk kindje dat bijna nooit huilt en altijd doorslaapt, dus dat helpt natuurlijk wel!

8. Mandje

Mandje Actief lid

19 feb 2007
    263
    0
    0
    #168 Mandje, 1 okt 2009
    Laatst bewerkt: 1 okt 2009
    Ik had rekening gehouden met een cyclus van 32 dagen. Omdat ik vorige maand gestopt was met de pil was mijn cyclus iets langer.
    Maar normaal gezien had ik een normale cyclus van 28 dagen.
    Als ik het bereken met een gewone cyclus dan is mijn uitgerekende datum 4 juni. ( maar denk dat het de 10de zal zijn).
    Vorig jaar was ik uitgerekend op 4 augustus en heb de 10de bevallen.
    Als ik erover nadenk, mijn eerste dag van mijn laatste menstruatie was ook een 28ste, dat moet lukken :)

Kloppen die chinese kalender van jullie bij jullie vorige zwangerschap(pen)?

9. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Whabbit, heerlijk een gemakkelijk kindje. het is altijd afwachten natuurlijk.
    Zit je door je zware bevalling nu op tegen je nieuwe bevalling? Of valt het wel mee?

Mandje, ik moet het weer even opzoeken volgens mij klopte het wel met de chineze. ben het kwijt iemand heeft mij dat wel eens eerder gevraagd. ik kom er zo op terug.

Dat is nogal een verschil qua uitgerekende datum joh. dus maar even op de echo wachten.

10. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    nop net hard zitten terug tellen. bij de eerste klopt het dus niet - meisje- bij de tweede zat ik op de grens tussen 2 maanden en de een was een meisje en de andere een jongen. Dus die klopte misschien volgens de Chinese kalender.

En nu..............

En wat zou jij dit keer krijgen. Klopte het de vorige keer wel Mandje? En bij jou Whabbit. Geloven jullie er sowieso in?

11. Mandje

Mandje Actief lid

19 feb 2007
    263
    0
    0
    Ik geloof het niet zo, 1 op 2 dat juist is he.
    Maar de vorige keer klopte het.
    Nu zou het een jongen zijn.
    Ik heb terug een gevoel dat een jongen zou zijn, maar de vorige keer had ik dat ook, ;) maar twas een meisje.

12. Emmy X

Emmy X Bekend lid

18 nov 2008
    895
    0
    0
    Helaas, ik ga heel stilletjes terug naar mijn IUI groepje.
    Vandaag is toch de bloeding begonnen, heb er nog een testje tegenaan gegooid, en zo wit als de eerste sneeuw. :(
    Meiden, heel veel succes allemaal met jullie zwangerschap!

13. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    He bah Emmy, wat erg. Heel veel sterkte

14. Mandje

Mandje Actief lid

19 feb 2007
    263
    0
    0
    Veel sterkte meid

15. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    He Mandje ook niet eerlijk met je nieuwe ticker loop je opeens flink op mij voor en vanochtend liepen we nog gelijk op :p

En had je mijn foto nog bekeken :$

16. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Wat gaat dat snel....nu al weer juni 2010 mama's!!

Meiden geniet ervan en van harte gefeliciteerd!!!

17. Mandje

Mandje Actief lid

19 feb 2007
    263
    0
    0
    :) de schuld van de assistente van de gyn.
    Afwachten tot dat we naar de gyn geweest zijn, kan nog veel veranderen.
    Ik weet het niet zeker of het jou foto was, facebook ben ik niet zo gewend. Heb je blond haar? Dan is er kans dat ik je op foto heb gezien anders niet

18. Layla

Layla Lid

8 dec 2008
    63
    0
    0
    Emmy heel veel sterkte!

19. Layla

Layla Lid

8 dec 2008
    63
    0
    0
    Eigenlijk heb ik ook nooit last gehad van mijn ongesteldheid... Ik weet nu ook, het moment dat ik geen koffie meer lust ben ik zwanger!!

Zelf denk ik dat het dit keer een jongetje zal zijn. Dus als dat bakerpraatje van misselijkheid waar is, dan ben ik goed de Sjaak gok ik ;)
    Maar alles is welkom! Nog een meisje is natuurlijk makkelijk met al die mooie kleertjes die ik telkens op moest gaan bergen... En wat betreft het speelgoed, de eerste is niet echt een meisje-meisje, die speelt voornamelijk met auto's, bussen en Duplo!

Ik ben net weer nieuwe schoenen voor haar wezen kopen, toch best een uitgave zeg! En dat doet ze er weer 4-6 maanden mee ;)

Wat is het nog pril allemaal he? Dat gevoel heb ik telkens...

20. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    We zouden onze voorspelling op moeten schrijven en daarna checken :D. Ik denk (dit keer echt niet misselijk) een meisje maar vind stiekem een 3de jochie ook wel leuk dus het maakt mij echt niets uit. Bij de 2de hoopte ik wel op een meisje. Beide 'smaakjes'. Maar ik heb zo'n ontzettende leuke jongens (trotse mama)

Wel handig als ik een meisje krijg dat ze ook van jongensspeelgoed houdt want er past echt niet nog meer in huis ;)

Jah schoentjes zijn zo duur en je wilt ze ook niet elke dag dezelfde aantrekken.

Mandje, ja ik ben een blondje.

Hier ook het pril gevoel. Het nog niet echt durven blij zijn. Tja het is ook wel een heel proces zo'n kindje. Er kan gewoon in het begin veel mis gaan. Die onzekerheid is er gewoon en zeker als je een MK als hebt meegemaakt of hier veel over leest. Ooit ben ik op zo'n topic al deze gestopt bij mijn andere zwangerschap omdat het bij veel meiden mis ging en ik werd er zoooooooo onzeker van dat ik mij de hele dag zorgen maakte. En dat is ook weer niet goed voor de kleine.

Laten we het beste hopen en dat we volgend jaar juni allemaal mooie, gezonde beebje krijgen

Deel Deze Pagina