heb net de VK gebeld. Mag sowieso volgende week al een echo als het goed blijft gaan. Het kan idd rond deze zwangerschapsduur nog een innestelingsbloeding zijn of de baarmoedermond die geïrriteerd is. Gisteravond werd het bloeden ietwat minder, maar vanochtend was het ineens net of ik ongesteld was zoveel.. mijn mijn schrok er ook van.. Zolang ik geen hevige buikpijn heb moet ik even rustig aan doen. Moet om 08:45 terugbellen dan kan ik een afspraak maken (werd nu doorverbonden naar een spoedlijn woeps hahaha) Dus ja.. sit and wait...
Nancy, ik zal straks verslag uit komen brengen! Ik heb er trouwens ook al 4 testen op zitten hoor! En als dat mijn onzekerheid weg kan nemen..... Doe ik er als het nodig is nog 1!
Dingentje2 sterkte en hou er vertrouwen in. Wel fijn dat je een afspraak kan maken. En zekers rustig aan doen je lichaam is zich helemaal aan het aanpassen aan de zwangerschap dat kost best veel energie.
thanks.. ik kom weer uitgebreider reageren als ik iets beter in mijn velletje zit.. voor nu ff ego.. solly!
@Dingetje, dat is schrikken. Ik hoop echt voor je dat het loos alarm is. @Scorpion, wat een stomme reactie van je Svader. Eerlijk gezegd zou mijn vader ook zo kunnen reageren maar ok. Het verpest toch je stemming. @Buddy's, ik zag dat er een paar dames al om buddy's vroegen, dit lijkt mij nog iets te vroeg. Ik zou zeggen laten we nog wachten tot iedereen de kritieke grens is gepasseerd, we hebben toch nog tijd genoeg @Vertellen, ik krijg er toch nu ook wel kriebels van om het aan mijn ouders of souders te gaan vertellen. Maar eigenlijk wil ik eerst een goede echo.... moeilijk
Goedemorgen! Pff wat een drama was het hier vannacht. Mijn dochtertje was er om half 5 klaar mee...... maar ff een flesje gemaakt en toen laten huilen (dat doe ik dus normaal nooooooit) maar ze is wel weer in slaap gevallen en moesten haar uiteindelijk wakker maken om half 8. Ik moet echt dat patroon van vroeg wakker worden doorbreken maar vind het heel moeilijk Ik werk fijn thuis vandaag, zit dus ook nog in mijn pyjama, heel relaxed. Iedereen veel plezier vandaag, ik zal vanmiddag nog even laten weten hoe mijn intake bij de VK was.
o ja dat buddy's was ik zag het namelijk op de site staan van juni mama's dat er al twee waren dus vandaar. maar vind het wel fijn om een buddy te hebben mocht het fout gaan een mk bijv en ik wil niet online komen kan zij het even doorgeven toch.. daar zijn buddy's toch ook voor
Moge meiden, Er is weer veel gebeurt in het weekend zo te lezen. Alle nieuwe Welkom! en natuurlijk gefeliciteerd met het goede nieuws. Scorpion Wat een nare reactie zeg! Maar ik ken het wel, dat soort mensen. Mijn broer heb ik het nog niet verteld maar die zal een reactie geven van 'o, leuk voor je' of 'nou daar ben je lekker mee'. Dus ik sta niet echt te springen om het hem te vertellen. Dingetje2 Tjee dat is even schrikken! Hoop dat je snel even langs kan komen bij de VK. Of dat ze je op je gemak kan stellen over het bloedverlies. Sterkte met de zenuwen! Hier Dit weekend tussen de zwangere dames gezeten... Op sommige momenten bijna mezelf verraden, voor je het weet betrek je iets op jezelf haha. Verder ben ik nu 's ochtends wel goed misselijk aan het worden. Tijdens mijn ochtend wandeling met de honden worden de laatste 15 minuten echt een kwelling. En loop ik te hopen dat ik niet over hoef te geven midden op straat. Morgen nog 2 weken wachten op de eerste echo...
hoi meiden! Jeetje wat word hier veel gekletst zeg! Gezellig vertellen: wij hebben het in iedergeval aan onze ouders verteld en gelukkig waren zij super blij met het nieuws dat ze opnieuw opa en oma worden. Wel willen we nog even wachten met om het aan de rest te vertellen. Scorpion: wat jammer dat je schoonvader zo reageerde zeg... heb je ontzettend leuk nieuws en dan krijg je zo'n reactie....daar zit je niet echt op te wachten natuurlijk. Dingetje: Wat zal je geschrokken zijn zeg! Ik hoop ook dat het allemaal loos alarm is! En dat het ukkie maar lekker mag blijven plakken! Ook hoop ik dat bij mezelf.... ik heb sinds gisteravond rare pijnen in mijn linker zijde van mijn buik. vannacht werd ik rond 1 uur wakker en dat ik naar de wc ging, zag ik dat ik ook wat bloed verloren had... gelukkig niet zo heel veel, maar toch schrik je je te pletter Het is nu gelukkig stukken minder, maar heb toch de verloskundige gebeld om te vragen hoe of wat. Nu zei ze al, dat het verschillende oorzaken kon hebben, dus het hoeft niet meteen fout te zijn. Ze hadden vanmiddag een plekje vrij, om 2 uur, dus dan mocht ik even langskomen en dan gaan ze het d.m.v. een echo bekijken.... Ik ben echt zo ontzettend bang en nerveus, ik hoop zo dat ik ons ukkie zie zitten met een prachtig kloppend hartje...... Helaas kan mijn man niet mee vanmiddag hij heeft vandaag een klus van zijn werk in Den Helder en dat ligt hier echt niet om de hoek. Gelukkig kan mijn moeder met me mee! alle nieuwe juni mama's: Welkom en natuurlijk gefeliciteerd!!!! Zo, ik ga nu weer eventjes verder lezen op het forum, hopende dat de tijd snel voorbij vliegt....
@ scorpion: Wat een nare reactie! Mijn ouders waren ook niet uitgelaten toen ik het vertelde, maar denk dat het gewoon nog niet goed doordrong. Ze waren wel blij voor ons en nu vraagt m'n moeder constant hoe het gaat en of ik hulp nodig heb enzo. @ dingetje: Wat eng meid! Hopelijk weet je snel meer, want zo in onzekerheid zitten moet vreselijk zijn! *knuf* @ hier: Gisteren een zwangerschapsbroek gaan kopen. Wat zitten die dingen zalig!!! Waren even bij Prenatal geweest in Heerlen. Mijn mama moet ze enkel nog ommaken, want ik ben wat te klein... Gelukkig nog een nieuwere broek in m'n kast gevonden die goed zit. Alleen heel veel moeite met verbergen... Heb er nu voorlopig 1 meegebracht en als alles ok is ga ik na 12 weken een paar bijhalen. Verder van het shoppen met vriendlief geprofiteerd om een nieuw bankstel te kopen! Jeuj! Moeten wel 14 weken wachten, maar ach. Dan zit ik halverwege in mijn zwangerschap. Is ook een mooi vooruitzicht! Hoe vertellen jullie op het werk dat jullie zwanger zijn? Mijn vriend gaat een trui laten bedrukken met 'ik word papa', maar vermits ik baliewerk doe is dat voor mijn niet zo'n goed idee Dacht aan een buikband of zoiets?
Mogge, krissie, fijn dat je vanmiddag al terecht kunt. Dingetje, eng hoor, hopen dat het idd vals alarm is. Heb net gebeld met z'huis, volgende week woensdag afspraak bij gynaecoloog, die die ik vorig jaar had is geen gyn meer, maar alleen nog maar echoscopiste, vreemd. Krijg nu een arts-assistent. A.s. vrijdag om 13.50 uur wel alvast een echo, op 7wk4dg. Had em liever vanaf 8 weken gehad, maar heb het aanbod maar aangenomen.
Hallo allemaal! Dingetje, hoop dat alles in orde is met die frummel in je buik! Kan me voorstellen dat het enorm schrikken is! Scorpion, jee wat een reactie zeg... Verwacht van mijn schoonvader nog veel erger eerlijk gezegd. Die zou zn zoon nog onterven als we vertellen dat we een kindje verwachten... Ben er echt bang voor, mn vriend nog vele meer! Jullie vertellen het allemaal al zo vroeg? Wij willen wachten tot we de 12wk gepasseerd zijn! Lekker nog even met ons 2tjes genieten van het heerlijke geheim Heb net gebeld voor een afspraak bij de gyne, en kan volgende week om 17u terecht ! We hebben allebei vrij dan dus is wel leuk Hopelijk zien we dan een kloppend hartje! Even opzoeken vanaf wanneer dat kan. Ben dan 6w 3d. Heb toenstraks ook een foto gemaakt van mn buik (niet dat er al iets te zien is, maar kan ik gewoon vergelijken elke keer )
12 weken was ook het plan hier, maar ik kan mijn buik echt niet meer verstoppen... Dus morgen over 2 weken moet ik naar de gyn en heb ik hopelijk een echo. Als alles goed is, vertellen we het aan iedereen. Voorlopig weten alleen onze ouders en zussen ervan. En die kunnen voorlopig nog redelijk goed zwijgen, al merk ik aan sommige dat het pijn begint te doen
wij hebben het gelijk verteld omdat bijna iedereen weet van onze ivf dus kan het dan niet geheim houden ze stonden ook klaar voor me toen het 3x keer mislukt was dus vond dat ik het nu wel moest vertellen hun zitten ook in spanning voor ons