moettie heel knap van je! Ik ben er al weer mee gestopt. ik en mijn man gaan over onze nek van de lucht van die flessen. Ik kots liever niet! vraagje; mag je paturain eten??
nee ik mag van manlief niet meer verven maar baal daar wel een beetje van. Heb namelijk nu 1,5 week vakantie en dacht dan ga ik lekker de laatste dingen verven alles moet namelijk aan het einde van deze maand klaar zijn geven dan housewarmingparty. Maar het gekke is al die andere tijd heb ik gewoon alles ook geverft. Kregen namelijk vorige maand te horen dat wij niet op de natuurlijke manier zwanger konden worden. Dus lekker veel geklust in huis. Dus nu kan ik niet veel doen deze week. Ja een beetje de laatste dozen uitpakken maar kan ook niet meer sjouwen heb dat ook allemaal gedaan de laatste weken.
@ natjuh Ik baal ook hoor! De week na mijn eisprong heb ik boven alle deurlijsten geverfd in kleur en dat ziet er nu zo mooi uit! Alleen werd ik toen misselijk van de geur van de verf toen ik de pot open deed. Daaruit leidde ik dus het een en ander af Maar wij ventileren heel veel, dus het ruikt eigenlijk totaal niet naar verf. Zelfs de lak van de deuren ruik je eigenlijk niet. Denk dat ik het binnen 2 weken eens aan de gyn ga vragen. Want als ik 8 maanden niets in huis kan klussen, word ik gek!
@ nijntje1984 Ja wij hebben hier ook alles gedaan. kregen begin september namelijk de sleutel van deze woning en alles moest gedaan morgen. Hebben alles geschilderd en heb zelfs nog met bankstellen en alles gesjouwd. Maarja wie had dat ook verwacht. als je vorige maand dat nieuws krijgt.
Zo ik ben weer terug van de vk, bijna een uur binnen geweest. Op het laatst zegt ze opeens, ik zal nu even een echo maken.......waaaaah ik werd gelijk heel nerveus maar gelukkig We hebben een kloppend hartje gezien!!!!!! Ben zo blij! Nu ga ik weer ff aan het werk (heb trouwens nog steeds een hoge hartslag van de zenuwen pfff).
@Yusting, wauw wat enorm schrikken zeg!!!! Gelukkig is alles goed maar wat een nachtmerrie gisteren zeg pfffff... @Cycaa, whaaaaaaaaaaaaaaa gaaaaf! Wat een wonder zeg!! Echt super Ik moet 16 nov en dan ben ik 8 weken en 1 dag. Had niet verwacht dat ik het hartje dan zou kunnen zien maar nu ik jou zo lees met 8 weken... *zwijmel* Spannend!!
Yustin: Jeetje dat is echt schrikken zeg!! Cycaa: Wauw, wat geweldig dat jullie een kloppend hartje hebben gezien!!!!! Bijzonder he?! Ik kom ook net bij de verloskundige vandaan. Vanwege buikpijn en wat bloedverlies, kon ik vandaag terecht. Ze hebben een echo gemaakt (inwendig) en ze konden niets afwijkends vinden gelukkig. Wel blijkt het dat ik nog maar 5 weken zwanger ben ipv 7, dus er was ook nog geen hart activiteit te zien helaas. Over 2 weken mag ik weer terug komen en dan hopen we het kloppende hartje te zien!! We houden hele goede hoop!!
wow meiden gaaf zeg een echo ik krijg mijn eerste echo pas 9 dec ben dan ongeveer 12 weken. dat duurt echt nog zo lang
Ik heb mijn eerste afspraak op 10 november bij de gyn maar weet niet zeker of ik dan een echo krijg... Dus da's nog afwachten bij mij. Ach, we zullen elkaar wel steunen! Of gewoon lekker klagen dat het nog lang duurt
Tjee Krissie, je zit dus nog 2 weken in onzekerheid. 2 weken verschil is best veel. Ik duim dat er over 2 wk een mooi ukje met kloppend hartje te zien is! 3 goede echo's verder, Yustin weer gerustgesteld. Wat worden gevoelens toch heen en weer geslingerd door die onzekerheden he.
wahwha vreslijk he die geur , nee ik heb deze ronde ook vriendlijk bedankt voor 1x zat .... heb het toch gedaan toen en nu wil ik het niet meer die rondslomp ( zo was het voor mij persoonlijk he) ja heb op allerlei kazen gekeken in de supermarkten maar en moet toch 3 van die moeilijke woorden staan in het frans dat je het dan niet mag...op geen 1 kaas stond het.....en op de paturain ook niet en dat vind ik zooo lekker
meid doe een goed mondkapje op en dan kan het heus geen kwaad hoor , ik moest het ook doen en was heel erg bang dat het kwaad kon maar met een goed mondkapje is het okay
Dingetje dat is schrikken zeg.. Hoop dat het ukkie nog lekker warm zit daarbinnen en dat alles goed is.. Ik weet hoe het is die onzekerheid na 2vkm. Yustin wat fijn dat de hartjes nog kloppen.. Echt waar!! Hier is alles goed..Niet zo moe als de andere dagen.. Zo eten maken voor mezelf .. Vriendlief is naar belgie voor werk.En haalt het niet om op tijd thuis te zijn met eten.. Nu heb ik niets in huis voor in mijn 1tje.. Maar daar verzin ik wel wat op... Ook wij zijn net terug in ons huis na een renovatie.. En wij gaan het hele huis ook schilderen.. Daar moet ik dan maar een paar mensen voor strikken.. Dat moet geen probleem zijn.. Veel vrienden die in het schildersvak zitten... Nou dames... Tot horensss
Hee meiden, wat een geklets, ik heb geen puf om op iedereen te reageren dus sorry alvast @Yustin: Dat lijkt me enorm schrikken zoveel bloedverlies. Maar wat enorm fijn dat jullie gerustgesteld zijn na de echo, pfff. @foekie83: Ik heb eergisteren ook heel veel lekkere kaasjes gekocht, mjammm. Ik mocht ze allemaal hebben want er stond geen au lait cru op en ik had het extra nagezocht op google. Ben blij dat ik ze gewoon mag eten want vind dat zo lekker Er werd de vraag gesteld over niet al te duren positiekleding, ik heb zaterdag van mijn lieve mama mijn eerste positiebroek gekregen.. Van Miss Etam, enórm afgeprijst: 2,95! Heel erg mooi en precies goed voor mij, een zwarte driekwartsbroek. Die vallen bij mij namelijk lang En nog een mooi positieshirt voor er op. Mn moeder zei nog dat het misschien nog wel wat vroeg was maar dat ze het niet kon laten hangen. Ik hoop zo dat ik het mag dragen over een tijdje.... Ben nog steeds wel bang hoor, hebben jullie dat ook? Ik heb regelmatig last van lage zeurderige rugpijn maar ik las dat dat ook door een gekantelde baarmoeder kan komen. Een een tijdje terug gaf de gyn aan dat ik dat had. Ik ben dus wel een beetje gerustgesteld.
zijn er nog meiden die ontzettend misselijk zijn? ik krijg bijna geen hap door m'n keel. Moet hele tijd braken pff ik hoop dat we vlug een paar weken verder zijn, dat dit weer voor bij is.
@Tihany: Supermisselijk ben ik nog niet, hoewel ik wel met vlagen licht misselijk ben. Heb nog niet hoeven spugen. Hoewel ik vanochtend tijdens de hond uitlaten ineens wel bang was om over te geven, toen kwam het ineens opzetten. Ben net gebeld door Moeders voor Moeders en ze komen woensdagochtend langs. Ben benieuwd!
Vraagje aan de dames die ook bloedingen hebben gehad.. hebben jullie ook stolsels erbij gehad? Ik vanmiddag wel namelijk. Nu is het weer "rustig" en alleen bloed..