juni 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door butterfly83, 23 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    gefeliciteerd!!!

2. desi23

desi23 Bekend lid

1 jul 2006
    670
    0
    0
    verpleegkundige
    zaandam
    dingetje: ik heb vorige week veel bloedverlies gehad, met een groot stolsel, we dachten natuurlijk dat het voorbij was(voor de 3x)
    maar we kregen een kloppend hartje te zien op de echo, waarom ik heb gebloed konden ze niet achterhalen

afgelopen vrijdag weer bloedverlies gehad, weer naar de gyn, vruchtje gegroeid en hartje klopt alleen hebben we maar 50%kans dat het goed blijft gaan
    ik heb een bloedstolsel(groot) naast de vruchtzak zitten, is afwachten wat die gaat doen. kan dus finaal misgaan, maar kan ook goed gaan
    volgende week weer echo.

maar goed ik wil alleen maar zeggen, het hoeft niet fout te zijn als je bloed verliest, maar mag je niet voor een echo komen?dat zou ik wel vragen als ik jou was, dan weet je waar je aan toe bent!

3. krissie2712

krissie2712 Actief lid

2 sep 2009
    225
    0
    0
    Noord-Holland
    Dingetje: ik had voornamelijk oud bloed wat ik verloor, wel met een aantal kleine stolseltjes, daarna werd het iets helderder en nu is het gelukkig zo goed als weg!!! vanmiddag bij de verloskundige geweest en zij kon gelukkig niets afwijkends vinden....
    Ik hoop voor je dat het bloeden snel ophoud, want je word daar zo bang, nerveus en onzeker van!
    Ik hoop dat al onze ukkies maar lekker mogen blijven plakken, zodat we over een paar maanden, prachtige kleintjes mogen vasthouden en knuffelen!!!
    Liefs Krissie

4. Xaph

Xaph Bekend lid

3 okt 2009
    876
    1
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Ook handig als alles goed gaat hoor :) Kun je je buddy zeggen dat je aan het bevallen bent of dat het kindje er is, hoef je zelf geen lang verhaal te typen :p

Je kunt trouwens ook altijd aan de beheerders van de site (op het moment alleen ikke) doorgeven als je wat veranderd wil hebben. Als het mis gaat krijgen we soms de vraag om van de lijst gehaald te worden zonder dat de meiden het meteen ook op het forum melden. Dat kan allemaal natuurlijk, je moet doen waar je je prettig bij voelt.

5. Xaph

Xaph Bekend lid

3 okt 2009
    876
    1
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Ik zou helemaal niets zeggen, zelfs niet als je de echo gehad hebt. De kans dat je een leuke klus krijgt is nou eenmaal groter als ze niet weten dat je zwanger bent. Het zou anders zijn als je niet kon werken, maar je bent toch gewoon beschikbaar voor je werk? Zolang alles goed gaat zou ik het gewoon lekker voor me houden, als je eenmaal een leuke baan hebt en bewezen hebt wat je waard bent kun je het altijd dan nog vertellen.

6. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik mag volgende week vrijdag pas komen, moet minimaal 7 weken zijn voordat ze echo maken... Normaal pas bij 11 weken, maar gezien de situatie mag ik dus wel eerder een echo...
    Hoe lang duurde de bloeding bij jou?

7. Xaph

Xaph Bekend lid

3 okt 2009
    876
    1
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Poeh meid wat een verhaal! Kan me voorstellen dat je in paniek was. Wat fijn dat je meteen een echo kreeg en de hartjes zag kloppen :p:p

8. foekie83

foekie83 Actief lid

25 okt 2009
    312
    0
    0
    wauw wat gaaf! gefeli!!! ik wil ook!

9. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    wij hebben net de 2e echo gehad........

check mijn foto's van vanavond :D

2 hartjes :D voor 90% een tweeling, volgende week donderdag weten we het zeker :D

10. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    Belgiƫ
    hey dames wat kletsen jullie veel :D
    daarstraks gyne gebeld,ik krijg pas 8 december men eerste echo :(. Pfff je bent nu zo onzeker en dan moet je ook nog eens zo lang wachten. Kom wel juist van de HA,mag binnen 2 weekjes nog wel eens bloed laten trekken voor men hcg waardes en dan vraagt ze wel even aan de andere HA (is een praktijk met 4) of die snel even een echo doet om te zien of er iets is :) dus das dan wel lief van haar!
    hier nog steeds geen misselijkheid :D houden zo!

hoe gaat het voor de rest?

11. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    wow.. nóg meer tweelingen... leuk leuk!!!

gefeliciteerd!!

12. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Scorpion, JOEHOE wat gaaaaf!! Wat een 2lingen hiero, geweldig! Ben je geschrokken of vind je het helemaal leuk? Ook goed dat alles weer ok was meid.
    Mijn vriend is er 1 van een 2ling, maar ze zeggen dat het een generatie overslaat, ben benieuwd :p

13. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    wel geschrokken, maar mijn hcg was ook wel erg hoog en ik heb ook wel dubbele kwaaltjes lijkt het, en het is al een half jaar terug voorspelt door een waarzegster, daarom was ik blij toen het sterrenbeeld tweeling was, maarja dubbel tweeling.

14. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Nou even Moettie na-apen met mijn foto :p

Bekijk bijlage 24062

Moeders voor Moeders is net weg. Mocht een presentje uitkiezen uit een zwanger-boek, zwanger-dvd of een serviesje. Heb gekozen voor het boek die ze toevallig in haar auto had liggen dus helemaal blij :D en ik kreeg voor het vroeg aanmelden een lijstje voor de 1e echo.
    De test was, zoals je ziet, KNAL posi. Ze stond er van te kijken dat ie zo (snel) knal was want dat duidt op heel veel hormonen (vaak ben je dan meer dan dan 6 weken) en dat ik me dan nog zo goed voel. Dus positief nieuws! :)
    Maandag moet ik beginnen met piesen en dan tot 12 januari.

@Xaph, mijn periode MvM is dus niet goed. Moet zijn -> 2 november t/m 12 januari. Sorry! :(

15. foekie83

foekie83 Actief lid

25 okt 2009
    312
    0
    0
    wat super gaaf zou dat zijn zeg! en wat leuk! ben heel benieuwd naar volgende week zeg

16. foekie83

foekie83 Actief lid

25 okt 2009
    312
    0
    0
    nancy wat super dat je test wederom posi was , wie weet ook een 2ling? :p nou hier na genoeg geen kwaaltjes...neem gelijk weer de twijfel toe.....

17. desi23

desi23 Bekend lid

1 jul 2006
    670
    0
    0
    verpleegkundige
    zaandam
    aaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhh scor!!!!fantastisch!!wat geweldig!!!nou daar zal je echt van hebben opgekeken??want vorige week zagen ze er toch geen 2???
    wauw!!!super!!!wat een leuk nieuws

18. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    Belgiƫ
    hier ook bijna geen kwaaltjes ;) ook heel onzeker! komt allemaal goed hoor :D

19. desi23

desi23 Bekend lid

1 jul 2006
    670
    0
    0
    verpleegkundige
    zaandam
    dingetje: ik heb de 1e keer hevig bloedverlies gehad dat was 1 dag.
    nu heb ik sinds vrijdag bloedverlies, alleen vrijdag was het rood/bruin, en daarna werd het bruin, nu is het lichtbruin
    ben erg benieuwd hoe het met het bloedstolsel gaat,,.....ben er echt niet gerust op...bah!

20. Life in Pink

Life in Pink Niet meer actief

Scorpion, wat spannend, dan zou het bij jou waarschijnlijk om een 1-eiige tweeling gaan, als er maar 1 dooierzak te zien is toch?? Spannend hoor!!!

Hier in de ochtend steeds erg misselijk, gelukkig wordt het minder als ik wat gegeten heb. Heb een week vrij gehad en moet morgen weer werken, hopelijk is daar de misselijkheid echt weg, wil het graag nog even verborgen houden!

Deel Deze Pagina