Ik heb regelmatig lage rugpijn, maar wij hebben een hele slechte sofa thuis. Gelukkig krijgen we binnen 14 weken een nieuwe! Verder af en toe zo'n band rugpijn, maar 's nachts slaap ik al met een voedingskussen. Moest ik al een tijdje doen van de HA omdat ik een buikslaper ben en mijn nek blokkeerde daardoor regelmatig. Als ik nu niet met mijn kussen slaap, draai ik op m'n buik en dat is dan heel gevoelig. Door dat voedingskussen ligt mijn rug rechter en heb ik er tijdens het slapen minder last van. Regelmatig een warm bad (niet te warm he) doet ook wonderen. Vorige week heb ik er bijna dagelijks eentje genomen. Ik voelde het van het weekend vooral aan m'n buik en dat was de baarmoeder die standaard naar voren kantelt tijdens een zwangerschap. Dus nu moest die van achter komen en daardoor deed dat wat meer pijn. Maar ik troost mij dus ook met de gedachte dat beebie goed aan't groeien is en dat alles in orde is
Goeiemorgen meiden, Dingetje, sterkte meis, verdorie. Zou idd wel nog een echo eisen hoor ! Scor, whaaaaaaa, wat leuk, ben je al een beetje aan het idee gewend ? Zag een aantal goede echo s voorbij komen, gefeliciteerd ! Meiden, die bloedverlies hebben, duim voor jullie...... Hier alles goed, nog steeds wel hele dagen erg misselijk en moe.........Het mvm verhaal is hier trouwens ook al afgelopen hoor. Kon echt niet tegen die lucht Ach, ik heb het geprobeerd
ik snap het nog steeds niet. het lijkt nog steeds een droom. Sinds vanmorgen zijn ook de ochtendmisselijkheden begonnen. Het liefste zou ik het van de daken willen afschreeuwen. Manlief wilt het nog stil houden tot 12 weken. Ben bang dat dat moeilijk wordt. ik begin nu al een buikje te krijgen en kan mijn eigen kleding niet meer aan. Loop nu al rond in positiekleding. hahaha. Nu vind ik het moeilijk om het stil te houden. nu heb ik voor mezelf bedacht om een dagboek bij te houden. Als ik dingen heb meegemaakt of zo schrijf ik het erin. Leuk voor later als de kleine er is en ik kan het kwijt. hiiihi leuk toch
Hoi, We lopen inderdaad gelijk!!! Heb niet de zelfde symptomen als jou maar wel heeeeeel moe. Lig elke avond op de bank te slapen niet echt gezellig voor onze dochter. Wel over de dag verspreid "last" van mijn buik. Ben trouwens wel al extra voorzichtig met mijn buik. Manlief wil graag klussen maar weet niet of dat verstandig is. Zijn jullie daar ook voorzichtiger mee???
@ scorpion: super joh, een tweeling! Dubbel plezier! Gefeliciteerd! @ mrsvanOmmen: ik ben ook voorzichtig en zie klussen ook nog niet zitten (ook al omdat ik totaal geen zin heb... ). @ hier: Lig je vannacht heerlijk te slapen, gaat de telefoon ineens om 4u! Dus ik spurt uit m'n bed naar beneden en als ik de telefoon vast heb, springt de fax op... Even nummer gecheckt, maar het is een geheim nummer. Nu hoop ik dat dat eenmalig was, want anders trek ik de stekker gewoon uit! Verder ben ik heel moe! Mijn schoonmoeder doet momenteel mijn strijk want daar ben ik niet meer toe in staat. Mijn moeder komt in de week mijn ramen wassen. Hopelijk heeft ventje zin om even te dweilen voor ik vanavond thuis kom (moet nog tot 19u werken!). De overige kwaaltjes vallen goed mee. Misselijkheid heb ik nog niet zoveel last van (houden zo! ). Vanmorgen met mijn haren te wassen aan de wasbak wel heel licht in mijn hoofd geworden, dus dat doen we in de toekomst maar terug onder de douche.
Mijn man lijkt ook wel extra eh, opgewonden nu ik zwanger ben. Maar ik durf (nog) niet all the way te gaan.. Eerst maar es weten of het goed zit. Wel lullig voor ze he. Maarja, er zijn gelukkig ook nog andere manieren.
Heb trouwens vannacht voor het eerst over babys gedroomd, en dan meteen een hele stomme droom. Dat ik elke keer het kindje vergat en gewoon ergens had neergelegd enzo. 1 keer was het zelfs ergens vanaf gevallen En luier verschonen ging met van die papieren zakdoekjes. Sjonge.
@Dingetje: wat naar zeg. heel veel sterkte!! @dames met een echo: wat leuk zeg, ik kijk al volop uit naar mijn echo. maar nog eventjes geduld hier. Mag pas 13 november gaan. hier gaat het vandaag precies (zal maar niet te hard roepen) iets beter. tot nu toe gaat het redelijk goed met de misselijkheid. Vanmorgen een cracker gegeten en een tas koffie. had ik al eventjes niet meer kunnen doen. Khoop dat ik vandaag niet te veel last ga hebben, want moet namidddag naar de opleiding.
xaph: veel plezier/succes bij de echo vanmiddag, hoop idd op een kloppend hartje voor jullie, duimerdeduim!!! scorpion: mooie foto hoor,en idd als je kijk dan lijken er echt 2 te zitten!hahhah spannend joh!!
hier gaat het wat minder, ben zo onzeker, gatver, vanmorgen ineens weer roodbloedverlies ipv bruin...... nog niet extreem veel.....en geen stolsels of wat dan ook. maar zo moeten rond lopen met wat het bloedstolsel in je baarmoeder gaat doen, is erg naar!ik hoop zo dat het kindje blijft zitten(want die doet het goed) en dat het dan niet uiteindelijk fout gaat door het stolsel wat er zit.
dag dames, @ dingetje: heel veel sterkte de komende tijd! @ Desi: vervelend die onzekerheid, hoop dat je snel weer een mooie echo hebt. @ xaph: succes met je echo vandaag. @ scorpion: wauw, zou niet weten wat het anders kan zijn,gewoon twee kindjes! Ik heb nog steeds wat last van lage rugpijn maar ben wel gerustgesteld nu. Waarschijnlijk toch een combinatie van hormonen die op mijn banden/spieren inwerken en verkeerde houding. Op mijn werk wordt ik echt ontlast op de tilmomenten dus dat is erg fijn. Vandaag een vrije dag! Fijn uitrusten dus, jullie allemaal ook een fijne dag!!!
@Dingetje, wat vreselijk dit, wat ontzettend oneerlijk. Heel veel sterkte. @Desi, wat een onzekerheid dat bloeden, en inderdaad dan die bloedstolsel die nog roet in het eten kan gooien, kan me voorstellen dat je dat niet echt lekker zit. Veel succes de komende dagen. @Dagdroom, hier ook lage rugpijn, al wordt het nu wel iets minder merk ik. Ik heb het vooral wanneer ik in mijn bed lig. Had het bij mijn vorige zwangerschap ook, dus maak je niet druk, hoort er bij! @Xaph, veel plezier vanmiddag bij de echo, hopend op een prachtig kloppend hartje!!