Juni 2010 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Scorpion, 20 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. duimpje

duimpje Bekend lid

25 sep 2009
    604
    5
    18
    Jeetje Scorpion, wat een nare aandoening heeft hij :(
    Gelukkig maar dat jullie op de welbekende strepen hebben gestaan voor een doorverwijzing, wat er anders wel niet met hem had kunnen gebeuren... Ik hoop dat de operatie goed gaat en dat het spoelen in ieder geval beperkt kan worden tot 1/2x p.w. wat ook al een hele zware belasting is natuurlijk.

Sterkte met het verloop en een dikke kus voor jullie kleine man!

2. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    Zo scorpion dat is een heftige aandoening die jullie kleine heeft, ik wens je veel succes bij de operaties en dat hij zich er maar beter onder gaat voelen.
    Gelukkig hebben jullie erop aangedrongen dat jullie naar de KA wilden...

3. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    Belgiƫ
    Maxim houdt zijn hoofdje al een enkele weken zelf omhoog. Draaien van buik naar rug heeft hij 1x gedaan (zich helemaal omhoog geduwd en dan zwaartepunt naar zn rug verleggen dat hij zo omviel op zn rug ipv buik :)) Was vorige week ergens geloof ik! Heeft hij sindsdien ook niet meer gedaan!

Hij heeft vannacht voor het eerst in zn bedje geslapen (snachts)! Wel aantal keren zijn tutje moeten geven, pfff... In het begin liet hij zn tutje vallen eens hij in slaap was gevallen. Maar nu houdt hij die in zn mond als hij slaapt. Dus als hij die dan even kwijt is begint hij te huilen! Jammer voor mama natuurlijk...

Ben eergisteren weer naar interimbureau geweest om werk... :( Begint het weer! Zullen zien wanneer ik een aanbieding krijg. Hopelijk vind ik ook nog een onthaalmoeder!

4. Vogelinnetje

Vogelinnetje VIP lid

3 nov 2009
    7.184
    6.587
    113
    Jullie kleintjes doen het waarschijnlijk al lang, maar omdat ik eigenlijk juli-mama ben, loop ik 'achter': Damien maakt voortaan geluidjes bij het lachen!

Morgen krijg ik de puckababy. Vannacht heeft ie beter geslapen dan gisteren, maar ik denk toch dat zo'n puckababy hem in slaap houdt. Nu slaapt ie overdag zoveel en dat is ook niet zo leuk voor mama :)

5. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.493
    13.953
    113
    Vrouw
    Jeetje Scorpion wat een kut nieuws! Super goed dat jullie een doorverwijzing hebben geeisd, als ouders zijnde voel je dat toch het beste aan. Vreemd ook dat de ha zelf geen actie ondernam.
    Hopelijk verloopt de operatie straks goed! Wel pech dat het jullie precies moet overkomen, want wat je zegt het komt bijna nooit voor. Hopelijk heeft Julian er in zn verdere leven er later weinig last van, aan klysma's en spoelen raak je namelijk zo gewend (ik spreek uit eigen ervaring, ben helaas ook een darm- en internistklant). En hopelijk krijgen jullie straks ook wat meer rust!

6. Funkie

Funkie Bekend lid

13 jan 2009
    929
    0
    0
    Maak sieraden (BIBI)
    Scheveningen
    xavi houd zijn hoofd ook al goed en stevig omhoog en leunt op zijn armpjes als hij op zijn buikje ligt.. heel leuk om te zien..

gister zijn spuitjes gehad hij was zo dapper wel ff gehuild maar het was ook etenstijd!!!

hij is 6 kilo en 60.6 cm lang!!! pcies het gemiddelde..

7. Funkie

Funkie Bekend lid

13 jan 2009
    929
    0
    0
    Maak sieraden (BIBI)
    Scheveningen
    scorp idd kutnieuws zo grof gezegd.. zit je idd niet op te wachten maar gelukkig is het ondekt en gaan ze er wat aan doen.. veel sterkte de komende weken...

oja morgen is ons boefje alweer 3 maanden!!!!!

8. Juudje27

Juudje27 Bekend lid

14 mei 2007
    762
    0
    0
    @ scorp wat een rot nieuws zeg... heeeeel veel sterkte!!!

Hier alles zijn gangetje, weinig te melden! Fijne avond nog!

9. Vogelinnetje

Vogelinnetje VIP lid

3 nov 2009
    7.184
    6.587
    113
    Help, mijn ventje krijgt een mat. Hebben die van jullie ook zulke leuke kapsels?

10. bo2008

bo2008 Niet meer actief

Bekijk bijlage 96911 moet ik nog meer zegge...;)
    hier geen lotion die het meer houd ga maar babygel kopen

ooo scorp meid wat een naar nieuws over jullie lieve kleine mannetje!
    gelukkig op tijd erbij en je moet er maar niet aan denke idd aan wat als...
    maar ik hoop dat die niet te veel last heeft van de operatie en dat het dan allemaal een stuk aangenamer word voor dat kleintje
    pffff nee dat had je je ook niet voorgesteld nee
    weet je of er meedere zijn in je familie die dit ook hebben
    omdat ik dat las ...
    meid sterkte en beterschap voor je kleine ventje en jij een dikke hug! lief dat je het ff meedeelde met ons

11. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    @ bo: Wat een schattig ventje zeg! :D Onze zoon heeft helaas nog zo geen haardos om met gel te bewerken... Het zijn zo van die hele dunne blonde haartjes ;)

Heb niet terug gelezen maar was daarstraks iets tegengekomen over Scorpion haar zoontje... Jeetje meid, wat een ellende! Heel veel sterkte en beterschap voor je zoontje!

12. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ah, jij ook al terug werken... :( (alle ja, toch op zoek ;)) Het gaat enorm snel! Zou alvast nu al uitkijken voor een onthaalmoeder, want het is niet simpel! Wij hebben op 12w zwangerschap een aantal onthaalmoeders gecontacteerd maar de eerste die plaats had was voor pasen 2011... Wij hebben nu het geluk gehad dat de onze pas opnieuw begonnen was na haar zwangerschap. Ze heeft nu tot januari met onze Ward erbij maar 6 kindjes.

Dat met dat tutje betert hoor :D Ik heb het lampje van de babyfoon aangedaan omdat Ward zijn tut ook altijd kwijt was en begon te huilen. Maar dat huilen ging hier over in zeuren en op een bepaald moment is hij in z'n slaap beginnen zeuren (dat zag ik dus niet als het donker was, vandaar dat ik het lichtje aandoe ;)), dus dan gaf ik zijn tutje niet meer. Nu heeft hij het meestal om in te slapen en vaak valt ze er gewoon uit als hij slaapt.

13. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Wat een mooie bos haar zeg :$ En wat een prachtig mooie jongen!

Haha ik zou willen dat mijn meid ook al zo'n volle bos haar had ;) Zij heeft niet zoveel haartjes.

14. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ja, hier hetzelfde hoor. Ben wel benieuwd hoe lang we er op moeten wachten :) Heb eigenlijk geen idee wanneer ze een flinke haardos gaan krijgen.

Pff, vandaag heel veel stuwing :( Heb vanmorgen al om 6u gekolfd omdat ik zo'n last had (een uur vroeger dus als anders). Dat gaat nog wat geven als ik volgende week ergens ga moeten afbouwen. Ga wel maar 1 keer afbouwen. Ik heb bericht gekregen dat mijn werkgever een apart lokaal voor mij gaat voorzien, helemaal volgens de wetgeving! :D Ik ben de eerste blijkbaar die dit vraagt, maar er zijn nog collega's zwanger dus wie weet willen zij daar ook wel van gebruik maken...

15. welcomehome

welcomehome Niet meer actief

bo wat een mooi ventje heb je en lekker veel haar al

ik moest met deacen vandaag bij het cb komen vanwege ze voorkeurshouding maar het ging al beter er was bijna niks meer van tezien hij werd ook weer gewogen hij weegt nu al 6670gram wat gaat het hard zeg en snap het niet met de lengte 2 weken geleden was ie 63,5 en vandaag 62,8 hij is aan het krimpen hahaha

16. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    Nijntje wat bedoel je met 1 keer afbouwen?
    Ik hoop niet dat je bedoelt dat je gelijk een aantal voedingen niet meer kolft??

17. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    @beau
    Wat een mooie koppie met haar heeft Justin zeg!

Sanne heeft een achter op haar hoofd wat meer haar, zeg maar het idee van bob de rooy (type van paul de leeuw)..,,,hihi

18. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    hey giraf ik zie dat je online bent, hoe is het?

19. Vogelinnetje

Vogelinnetje VIP lid

3 nov 2009
    7.184
    6.587
    113
    Bo: o als ik niet wist dat ie een baby was, zou ik zeggen dat het een peuter was! Wow, nu al gel in zijn haartjes.

Damien heeft achterop ook meer haar. Bovenop is ie zo goed als kaal, hoewel de haartjes weer beginnen te groeien.

Net voor het eerst alleen met het OV geweest, maar o wat was dat een onderneming zeg!

20. duimpje

duimpje Bekend lid

25 sep 2009
    604
    5
    18
    Wat is het hier toch rustig de laatste tijd? Iedereen druk met de kindjes natuurlijk :)

Bo: wat een geweldig kapsel heeft hij al!

Lynn heeft een matje achter en bovenop begint het nu ook leuk te groeien.

Ze begint nu sinds 2 dagen echt 'te pakken'. Het is een echte babbelkont, ze is de hele dag bezig met kletsen. Iedere keer hoor ik weer nieuwe geluidjes haha. Zo leuk, en als ze dan in de box ligt en een verhaal tegen een speeltje verteld, wanneer je dan gaat kijken ligt ze te lachen naar het speeltje en maar babbelen. Ach daar smelt je toch iedere keer weer van.

Vandaag begon alles heel erg goed (het weer werkt alleen niet mee met 2 honden en 1 baby..) en na haar fles van 11 uur ging ze lekker naar bed toe. Een uur later staat mijn moeder voor de deur die keihard op de bel drukt :x en niet eventjes nee, zo'n hele lange :x:x. Dus toen was Lynn wakker en helemaal over haar toeren, arme mop. De rest van de middag was ze van de kaart en heeft ze dus niet meer geslapen. Toch er vanmiddag maar door heen in de regen met Lynn en de honden, zeiknat geregend natuurlijk ;). Gelukkig maar dat ze voor de kinderwagen een regenhoes hebben bedacht...

Gelukkig ligt ze nu sinds 1700 uur weer te slapen en kan ze straks weer een happie eten.

Deel Deze Pagina