Juni 2010 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Scorpion, 20 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.493
    13.953
    113
    Vrouw
    Zo Justin heeft echt al een bos met haar! Stijn heeft wat vlashaartjes en achter in zn nek een dikke mat, dat is de eerste en laatste keer in zn leven dat hij een matje heeft haha.

Balen dat Lynn wakker werd door de bel. Heb het hier een keer gehad met een keihard dichtslaande portiek deur, die kleintjes schrikken zich rot en zijn gelijk zo overstuur dat ze niet meer kunnen slapen terwijl ze doodop zijn. Maar gelukkig ligt ze nu dus weer te slapen.

Hier vandaag erg druk heen en weer aan het bellen geweest met de woningbouw, onze kelder is onder water gelopen, dit komt weer van de kelder van de bovenburen. Helaas heeft de woningbouw het huis van de bovenburen te koop gezet waardoor het nu leeg staat, de woningbouw beweert dus niet verantwoordelijk te zijn omdat er nu geen huurder meer in zit. Onzin natuurlijk want ze zijn nog steeds eigenaar. Heb de hele middag heen en weer lopen bellen en net is er een schade inspecteur van mn verzekering langs geweest, kunnen we morgen weer opnieuw gaan bellen naar de woningbouw. :x
    Ben blij als mn nieuwbouw huis af is! Dan heb ik tenminste geen kelder meer maar een schuur.

Morgen naar het cb voor alweer de tweede prikjes! Wat gaat de tijd toch snel!

2. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Nee nee, ik kolf 1 keer minder af. Soms krijg ik het niet goed getypt wat ik wil zeggen... :D

Ik kolf nu 's morgens, 's middags, in de late namiddag en 's avonds. De voeding van de late namiddag gaat wegvallen als ik terug ga werken, want dat krijg ik dan niet meer georganiseerd...

3. Funkie

Funkie Bekend lid

13 jan 2009
    929
    0
    0
    Maak sieraden (BIBI)
    Scheveningen
    Cin dat is ook al snel de 2de prikjes??

Ik ben eindelijk weer is op de vste computer dus ik ga gelijk spammen dames.. als jullie het niet erg vinden?? hhihihih

4. Funkie

Funkie Bekend lid

13 jan 2009
    929
    0
    0
    Maak sieraden (BIBI)
    Scheveningen
    op zijn buikje een week geleden

5. Funkie

Funkie Bekend lid

13 jan 2009
    929
    0
    0
    Maak sieraden (BIBI)
    Scheveningen
    lekkerding he

6. Funkie

Funkie Bekend lid

13 jan 2009
    929
    0
    0
    Maak sieraden (BIBI)
    Scheveningen
    Ons boeffie is 3 maanden vandaag Jeeejjj!!! hahahahha

en nog 1 foto van vandaag om het af te leren...

7. Funkie

Funkie Bekend lid

13 jan 2009
    929
    0
    0
    Maak sieraden (BIBI)
    Scheveningen
    sorry dames nog 1 deze vind ik zo grappig...

8. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Hi hi! Te gek! :D

Onze zoon is vandaag 2 maanden!!! :)

9. bo2008

bo2008 Niet meer actief

wahwah die ene foto met zijn tong eruit geweldig! heerlijk ventje!!! goed hoor zo omhoog met zijn hoofd op een kleed!
    gefeli met zijn 3devermaand dag!

nijnjte jij met ward zijn 2de vermaanddag!

hier slaapt die vanaf half 7 alweer
    hij zat zichzelf behoorlijk in de weg dus huppa op bed
    gisteren kwam die om 23 uur voor een fles en sliep tot 7.30 onee ik maakt ehem wakker ...slaapkoppie dus
    geef nu helemaal voor hongerige babys en komt nu om de 3 uur en slaapt snachts door
    ben blij als ik rijstebloem kan geven erbij dan houd die mischien 4 uur er eens tussen
    hij drinkt niet meer als 150 cc meer kan die echt nog niet aan
    dus 180 is echt geen optie
    hij schatterlachte vandaag voor het eerst...me moederhart smolt!
    wat een heerlijk lief ventje is het toch maar gaat weer zo hard !

10. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.493
    13.953
    113
    Vrouw
    @ Funkie: Wat een schatje! Ook van die heerlijke grote kijkers! En die met die tong is echt te grappig!

Stijn is zondag 12 weken, dus zo vroeg zijn zn 2e prikjes toch niet? Dacht dat ze altijd rond de 3 maanden waren, maar kan het mis hebben hoor!

Heb van de week een spaarrekening voor Stijn bij de ABN geopend, kregen we een gratis speelkleed van de fabeltjeskrant super leuk! Heb foto's gemaakt maar hebben nieuw fototoestel en heb geen idee waar het kabeltje met het doosje ligt, maar hoop binnenkort ook te spammen!

11. duimpje

duimpje Bekend lid

25 sep 2009
    604
    5
    18
    Lynn moet a.s. woensdag voor haar tweede prikjes. Nu zijn we daar wel wat laat mee want het was inderdaad de bedoeling met 3 maanden. Maar toen hadden ze geen plek en daarna waren wij een week weg. Dus vandaar nu met 3,5 maand de tweede prikken.
    Hopelijk heeft ze er niet te veel last van.

Funkie: wat een leuke foto's! Die laatste is helemaal geweldig.

12. tihany

tihany Fanatiek lid

25 jan 2007
    1.465
    0
    0
    zorgkundige
    Belgisch Limburg
    leuke foto's funkie, hier krijgt Matiz begin september z'n 2de prikjes

13. Vogelinnetje

Vogelinnetje VIP lid

3 nov 2009
    7.184
    6.586
    113
    O, wat is Damien zijn stem aan het ontdekken en o, wat vertelt hij zijn verhalen het liefst aan mij. Gevolg: als ik bij hem zit, dan is ie supervrolijk, maar is ie alleen in de box, dan kan ie zich niet vermaken.

14. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    Funkie lekker ventje hoor en wat een leuke fotos

Bekijk bijlage 97242
    mijn meisje
    ze kan ineens goed zitten (wel tegen een muur ofzo)
    ze is in deze week ineens aan het ontwikkelen geslagen
    Brabbelen, veel lachen, dr nekje is ook veel steviger geworden, en ze speelt eindelijk met dr babygym.

Ik merk dat er nog meer gaat komen want ze slaapt weer veel en ze drinkt me leeg :p

15. welcomehome

welcomehome Niet meer actief

wat een leuke fotos weer van jullie mooie kindjes

zal er ook weer eentje neer zetten

16. Vogelinnetje

Vogelinnetje VIP lid

3 nov 2009
    7.184
    6.586
    113
    Melanina: o wat leuk al die ontwikkelingen!

Vannacht is ons toch iets overkomen: gisteren had meneer om kwart voor 8 lekker veel gedronken aan de borst. Toen wij naar bed toe gingen om kwart voor 11, hoefde hij niet meer te drinken. Wij dachten dat ie wel weer om 1 uur of zo zou komen (want 5 uur tussen de voedingen is toch echt de max voor hem). Nee, komt ie pas om 5 uur!!! O wat heb ik goede hoop dat ie binnen enkele weken om 11 uur wel goed drinkt en dan lekker de nacht door slaapt :)

17. Vogelinnetje

Vogelinnetje VIP lid

3 nov 2009
    7.184
    6.586
    113
    Zo lag ie vorige week in mijn armen:

18. welcomehome

welcomehome Niet meer actief

19. duimpje

duimpje Bekend lid

25 sep 2009
    604
    5
    18
    Wat een heerlijke lachebekje!
    Dan smelt je toch als je dit ziet... heerlijk hoor!

Leuk al die foto's!

20. tihany

tihany Fanatiek lid

25 jan 2007
    1.465
    0
    0
    zorgkundige
    Belgisch Limburg
    leuke foto's

Deel Deze Pagina