Oh die is inderdaad geweldig!! Julian is nog net te klein om Sven vast te houden. Maar ga het deze week maar eens proberen met een kussen eronder ofzo. Wil ook zo'n lieve foto
hier zijn jullie!!!hahahaha vond het al zo stil bij de juni bevallingslijst....arme meiden die nog moeten....pfff zeker met diie hitte. Hier gaat alles redelijk, heb nog best last van de keizersnee wond, hij irriteert, is rood en beetje open, me man zegt dat hij het hechtdraad ziet, zijn van die oplosbare dingen, dus het zal wel goed komen, wel ff voorzichtig mee zijn denk ik. Emma maakt het verder goed, BV is helaas bijna voorbij...ze wil op 1 of andere manier niet meer zo graag aan de borst, dus ze krijgt FV alleen drinkt ze niet heel veel, maar ze komt genoeg aan dus ze zal wel niet meer willen. Maak steeds flesjes van 135cc, maar drinkt vaak maar tussen de 80 en 100cc op. Moet zo naar CB dus ben benieuwd wat die zeggen
Dat klopt maar ik kan moeilijk tegen mijn klanten zeggen, bel me over 4 maanden maar weer eens. Dan hou ik geen klanten meer over. Ik werk verder alleen, had wel een vervangster maar die kost me dan in verhouding meer omdat ik sneller werk etc. Daarbij is hetgeen wat je ontvang van de UWV een max. van het minimumloon. Daar dek ik mijn kosten niet mee. Wat heb je voor bedrijf?
Oei...daar zou ik toch echt wel veel moeite mee hebben (zachtjes uitgedrukt), had je dit vantevoren verwacht dat hij zo zou doen?
Geloof mij maar, ik heb daar ook veel moeite mee hoor. En hij weet dit ook, hij weet precies wat ik ervan vindt. Ik weet de reden ervan wel, hij is bang om haar alleen de fles te geven, bang dat er wat fout gaat. Ik heb vooral de eerste weken 'gestreden' maar heb het nu opgegeven. De sfeer in huis wordt er niet beter op en ik laat het nu maar. Hij doet verder wel alles met haar badjes, verschoning, douchen etc.. En ik zorg dat hij wel de fles van 19/20 uur doet. Dus al met al valt het best mee hoor het sloopt mij alleen en mijn humeur wordt daar ook best mee beinvloed. Maar dat is dan weer zijn probleem
Hier vanmorgen van half 8 tot uur of 12: Maxim was wakker, gaf hem eten, daarna was hij heel even stil, maar begon dan steeds weer te huilen! Heeft bijgevolg de halve voormiddag aan de borst gelegen! Niks was goed, tutje niet, slapen wou hij niet. Pff, werd er beetje gek van! Kan toch niet normaal zijn dat hij constant wil drinken? Heb thans genoeg melk, loopt aan de andere kant eruit als hij drinkt! Ben echt op! Weet iemand hier iets op? Of een reden waardoor dit komt?
hier ben ik het ook die 's nachts op staat voor Matiz. Alleen het flesje van ongeveer 23u geeft mijn man terwijl ik probeer om dan al te gaan slapen. Deze nacht heeft hij wel nog een flesje later ook gegeven, en dat terwijl hij deze morgen terug moest beginnen werken. Vond ik wel lief. Dus deze nacht ben ik er maar 1x uit gemoeten. anders altijd 2x.
Ff spammen! Bekijk bijlage 83342 Gister gekregen van 3 vriendinnen Is ook een mutsje bij maar is nog wat te groot voor hem.
@meisje89 let je er wel op dat er minimaal een uur tussen de voedingen zit, anders kun je de kleine weer overvoeden en daar hebben ze dan ook weer last van (heb ik gehad met jesper ) Misschien heeft matiz gewoon een zeer grote zuigbehoefte, gebruik je al een speen ???
meisje zo liefffff hier nou prikjes dag mama oma en zoey moesten huilen nu alleen zoey nog ze slaapt en word huilend wakker gelukkig mag ze zo weer een halve zetpil
dat heb ik ook met deacen sinds zaterdag weet ook niet wat ie wil laat hem vaak gewoon huilen dan valtie weer even in slaap maar na 45 min ongeveer komt ie weer vind het af en toe erg frustrerend
dan word het lastig ja, ik heb personeel dus hoef er niet te zijn. Ik geef opleidingen aan nagelstylistes en visagisten en heb daarbij een groothandel. en jij?
Een grafisch ontwerpbureau. Geen personeel maar soms wat freelancers die ik aanstuur maar de grootste opdrachten doe ik zelf.
ja dat kan je het beste lekker zelf doen, maar je kan ook van uit huis werken toch? leuk hoor, dat heb ik ook willen doen!
Goedemorgen, Heeft iedereen goed geslapen en de baby's ook? Hier iets minder, ik denk dat Nova het koud had. Ik heb gisteren op internet een puckababy besteld, ik vind dat Nova best onrustig slaap en met haar armen loopt te zwaaien dus hopelijk gaat de bakerzak helpen. Helemaal inbakeren is niets voor mij, zo'n zak lijkt me net iets makkelijker. Verder niet zoveel te melden. Krijg om 10.00 bezoek. Verder zal het wel een drukke dag worden met de 2 dames. @Ingeltje, hoe gaat het eigenlijk met het spugen van Sven, je had nu toch medicijnen? @Meisje89 en Sabine, vervelend dat het moeizaam gaat met slapen en huilen. Soms zo moeilijk om erachter te komen wat nu het probleem is. Latersz
Hoi Meiden, mijn dochter heeft vannacht voor het eerst doorgeslapen laatste voeding 22.15 en om 6 uur schrok ik wakker ik dacht ik heb haar niet gehoord zou alles goed zijn toen ging ik kijken en lag ze net wakker te worden in haar bedje! spugen jullie kindje weleens?
Mogen ze al zo lang slapen...hoe lang moet je ze na 6u wakker maken? Misschien idd de eerste 3 weken of ligt t aan het gewicht? Hoe gaan de nachten bij de rest? Hier mag ik opzich niet klagen alleen valt Evi moeilijk in slaap na de nachtvoeding. Bv gisteren; om 23u laatste fles (die drinkt ze bijna slapend), doorgeslapen tot 4u (prima natuurlijk) maar dan duurt t echt tot 5.30u voor ze in slaap is; vind dat wel heftig hoor snachts en weet niet wat er aan te doen. Zeker heftig gezien t feit dat ze om 6.30u alweer wakker was....gaap.... Ik weet dat ik uberhaupt niet mag klagen met zulke nachten maar doe t stiekem toch
ik heb haar 1x wakker gemaakt en toen was ze zo overstuur dat ik dat niet meer doe ze word vanzelf wakker als ze honger heeft dit was de eerste keer dat ze zolang doorslaapt hoor normaal krijgt ze laatste voeding rond 22.00 en dan komt ze weer tussen half 4 en 4. en dan slaapt ze weer door tot half 9