Mijn 2 zoontjes sliepen door met 4 en halve week (van 12 tot half 8) en mn andere met 6 weken (van half 12 tm 8 uur) Zo lang er maar niet langer als 10 uur tussen de voedingen zit werd mij altijd verteld
van 8 uur s' avonds tot 6 uur s' ochtends?? zodesju zeg! dat is een lange periode. Hoe doe je dat met voeding dan? HIj slaat dan 2 voedingen min. over denk ik???
van8 = is een afkorting voor vannacht hij heeft gewoon 6 uur geslapen Ik heb wat flimpjes van Julian: YouTube - Julian met oma YouTube - Julian in de buik YouTube - Julian zegt gedag YouTube - Hoe krijg je Julian stil...
Nieky: had ook het gevoel dat hij zich dan overeet. Vandaag is het weer beter. Gisteren om 23u laatste voeding, toen 4u, 8u, 11u. Tussen 4 en 8 is ie wel nog tijdje wakker geweest. Ook weer teruggegeven, mss dat ie te gulzig is? Weet niet! Moet ook dringend een draagdoek kopen, hij wil bijna constant bij mama of papa liggen. Met als gevolg dat ik niks gedaan krijg in huis! Vanaf dat ik hem weg leg, 2min later begint hij te huilen! Roosje: Moet heerlijk zijn als ze zo snel doorslapen! Ben zelf kapot! Zijn er nog bv mama's die de hele dag kunnen eten? Wat eten jullie dan zoal? Wil niet naar koeken en chocolade grijpen de hele dag, gewoon "om te eten". Liefst beetje gezond ook. Ben ook stuk onder mn gewicht voor de zws (en had eigenlijk al geen reserve) dus moet me echt volstouwen in principe!
Cycaa: ik heb ook een bakerslaapzakje, de SwaddleMe. Nog niet zoveel gebruikt, het was er een beetje te warm voor overdag. 's Nachts gebruik ik hem niet, want dan is Sven niet zo onrustig met zijn armpjes. Kiet: wauw een doorslaper! Mazzelaar Scorpion ook al!! Meisje89: ik heb ook een draagdoek, van draagdoek.nl. Bevalt mij goed! Spugen: medicijnen nu 3 dagen gegeven. Maar merk nog niet echt verschil. 's Nachts gaat wel iets beter, maar nu vooral overdag veel spugen. Hij poept nu ook niet meer.. dus krampjes. Sja. Wat is dan erger, last van maagzuurr of last van je darmen? Pfff... Vanmiddag gaan we naar het zkh om zijn tongriempje door te laten knippen. Ik hoop dat hij daardoor beter gaat happen, soms is hij het helemaal kwijt...
het ziet ernaar uit dat je broden mag gaan inslaan eten, eten en nog eens eten... oh ja, en drinken natuurlijk! om je lichaam te reinigen enzo...hihi Ik at bij Jesper alles waar mijn handen naar grepen, ik had dan ook altijd honger! alleen is dat irritant als je gaat stoppen met bv, dan kom je nl. erg snel weer aan. En hier is het wel zo dat ik van mezelf al aardig gezet ben.... Ik moet zeggen dat het nu wel mee valt met mijn vreetbuien, ik heb gedurende de zwangerschap zo weinig gegeten dat mijn maag de grootte heeft van een walnoot ofzo. Ik hoef maar iets te eten en ik zit alweer vol, fascinerend om dat ook eens mee te maken Gelukkig heb je de bv weer op regel, ik weet nog wel dat ik jesper zo'n beetje supermisselijk heb gemaakt door hem maar door te laten drinken en drinken en drinken, dat heeft toen wel een dag geduurd voordat hij weer een beetje op orde was.... gelukkig liep de kraamhulp hier toen nog....
Ik raak gewoon niet gevuld! Dat is nog erger! Heb vanmorgen 7 boterhammen en yoghurt gegeten, en leek nog of ik niks had gehad Mja ben maar gestopt toen, voor ik het hele brood op had...
Ja hier hetzelfde, maar wil graag mn armen gebruiken voor andere dingen ook nog Nu ligt ie plat over mn buik
Minimonkey: NIET DOEN is een vreselijk ding.. Draagdoeken van draagdoek.nl zijn heel fijn voor als je beginnend bent. Ze zijn elastisch, dus makkelijk te knopen. Het is even een paar keer doen, dan leer je het vlug. Daarna kun je over op meer stugge stoffen. Die zijn veel duurder nog. Ik heb ook nog een MeiTai, een vriendin van mij heeft die zelf gemaakt. Ik heb die nog niet gebruikt, omdat ik zwanger was toen ik hem kreeg. Kon toen de knopen niet meer over de buik leggen Draagsystemen zoals babybjorn vind ik minder prettig voor schouders en rug en ik vind de baby er altijd wat onnatuurlijk in liggen. Ik ben meer van de draagdoeken.
Wil ook liever een draagdoek ipv draagzak, lijkt me comfortabeler om te dragen. Zoals je zegt voor rug en schouders. Lijkt me met een doek beter verdeeld te zijn en minder hard te snijden of zo.
Nee, het kindje ligt er heel ongemakkelijk in. Je moet ook maar eens hier op zwp kijken. Bijna iedereen is niet te spreken over het ding. Als je het toch wil proberen, ik heb er nog 1 liggen, die mag je voor een klein prijsje (12,50 euro incl verzenden) van me over nemen, slechts 1 keer gebruikt
@Slapen, oh wat heerlijk dat er al kindjes zijn die lekker lang slapen. Je voelt je dan gelijk een ander mens. @Ingeltje, zo die Swaddleme is een stuk goedkoper dan die Puckababy, jammer dat ik hem net besteld heb. Jammer dat de medicijnen nog niet lijken te helpen. Spannend van dat tongriempje, het is waarschijnlijk een hele simpele ingreep en hopelijk heeft het gelijk effect. @Draagdoek, ik heb er ook 1 van draagdoek.nl, ik heb hem een paar keer bij Caro gebruikt maar ben er nog niet erg gedreven in. Moet meer oefenen . En als je er 1 zou willen zou ik gewoon op marktplaats kijken als je ze te duur vindt, er staan er genoeg op. Hier net weer visite gehad en Nova heeft besloten toch maar een keer te gaan slapen vandaag (ze was heel de ochtend al op). Morgen heb ik een afspraak bij de Osteopaat, Nova heeft een erge voorkeur naar rechts en we vinden haar lichaampje heel stijf, dus even kijken of hij er iets aan kan veranderen.