Juni 2010 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Scorpion, 20 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. welcomehome

welcomehome Niet meer actief

heb hem in het badje gedaan en over ze buikje en rugetje gevreven en heb infacol laten halen door me man en hij ligt nu lekker teslapen eindelijk hoop dat ie heel nacht zo blijft we zullen zien bedankt in ieder geval bedankt voor je antwoord

2. Kiet

Kiet Bekend lid

26 feb 2009
    557
    0
    0
    Hoi Meiden,

gebruiken jullie een slaapzakje??
    mijn dochter kruipt omhoog in haar slaap en word wakker omdat ze geen dekentjes meer heeft als ik haar dan weer toedek slaapt ze weer..

kan ik al een slaapzakje gebruiken?

3. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ik gebruik nog geen slaapzakje,maar hier eentje die steeds naar beneden kruipt... Heb hem vannacht een pyjama aangedaan, zodat hij het toch wat warmer had.

4. welcomehome

kiet ik gebruik ook een slaapzakje als het zo warm is voor de nacht waarom zou je geen slaapzakje kunnen gebruiken?

5. mama van 2 meiden

mama van 2 meiden Niet meer actief

Hoe was de nacht Sabine?

6. welcomehome

hij heeft als een roos geslapen hij ging om half negen naar bed en kwam om 2 uur en toen weer om zeven uur nu ligt ie ook weer teslapen gelukkig want vond het zo zielig voor hem

7. welcomehome

had het cb gebeld want deacen mocht 150+5 om de 5 uur hebben maar dat red ie niet hij komt al na 3 a 4 uur en hij wilt ook geen speen hebben nu mag die overstappen op een andere voeding voor hongerige kinderen hoop dat het wel werkt

8. Kiet

Kiet Bekend lid

26 feb 2009
    557
    0
    0
    ik wist niet of je al een slaapzakje mocht gebruiken bij hele kleine baby´s

9. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Dat klinkt goed! Ben blij voor je dat het extreme huilen voorlopig is gestopt :)

10. tihany

tihany Fanatiek lid

25 jan 2007
    1.465
    0
    0
    zorgkundige
    Belgisch Limburg
    matiz krijgt 150cc + 5 schepjes. en meestal 6 flesjes per dag. maar hij drinkt ze niet elke keer helemaal leeg. Soms wel, soms niet.
    namiddag met hem naar de osteopaat voor z'n reflux. Hoop dat het wat verbetering brengt. hij geeft nu z'n flesjes wel niet meer terug. maar ik merk aan hem en aan de manier waarop hij huilt, dat hij nog veel pijn heeft :(.

11. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    goedenmorgen allemaal,
    Wel even irritant dat het andere topic al zo snel gesloten is, ik wou minifien nog effe feliciteren, maarja doe ik hier dan wel.
    Minifien VAN HARTE GEFELICITEERD MET DE NIEUWE AANWINST, geniet lekker van je tijd met elkaar. zp komt vanzelf wel een keer!

Ik moet eerlijk gezegd even wennen aan dit nieuwe topic, komt dat de meeste die actief waren bij de bevallingslijst juni, nu op dit moment niet echt actief zijn. Ach tja, alles went behalve een vent zeggen we dan maar weer!!!!

Zeg eh, donderse kwebbel, ik had al een nieuwe lijst gemaakt en gepost met gegevens van Gijsje en mijzelf.... wel een beetje opletten he!
    Mijn allermooiste dochter was bij haar geboorte 3660 gram en 52 cm...
    Liefs mij

12. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ik zit veel bij m'n zoon... :) Denk de meeste wel. En moet dan ook nog kolven, dus veel tijd blijft er niet meer over voor zp.

Voormiddag de gehoortest moeten laten doen bij ward en hij hoort aan beide kanten perfect! :D Of hij nu nog goed gaat luisteren, is een ander natuurlijk :p

13. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Ik hoop dat het wat helpt. Het is natuurlijk niet leuk om te zien en merken dat jou zoontje veel pijn heeft :(

14. Maxi

Maxi Actief lid

22 okt 2007
    458
    0
    0
    peuterleidster
    NL
    Hoi Meiden,

Wat een heerlijke kindjes zeg, we hebben het goed gedaan de juni mama's geloof ik....(en ik ben helemaal niet bevooroordeeld hoor;))

@Gijsje, het gaat wel Lieke poept wel op de friso, wel elke avond voor en na de poepluier vreselijk krampen. s'nachts en overdag slaapt ze goed. Heb haar laatst 1 keer kindicol druppels gedaan van vsm, luier was dun na die tijd, (lijkt me geen toeval), dua als de ontlasting weer harder wordt gebruik ik dat.. normaal werkt homeopatisch pas na een poosje, maar dit werkte meteen.

Hier een zijligkussen, inbakeren hielp, maar ik vnd het doodeng met deze warmte... ze vind het niet fijn op haar rug.

Lieke krijgr 120+4 aangevuld met wat extra water, ik kom soms op 6 flessen, maar sávonds krijg ik er nu al een paar dagen niets in ivm de krampjes... dus meestal vijf flessen, ga morgen even wegen ben erg benieuwd, omdat ze zoveel af was gevallen en daarna niet aankwam...

FF spammen

15. Maxi

Maxi Actief lid

22 okt 2007
    458
    0
    0
    peuterleidster
    NL
    Nog 1

16. Maxi

Maxi Actief lid

22 okt 2007
    458
    0
    0
    peuterleidster
    NL
    De laatste mijn schatten met opa

17. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Oooowww lieeef!!

18. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Mooi kindje maxi!!!

19. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

@ Maxi wat een schatje!

@ iedereen sorry heb niet bijgelezen.

@ hier t gaat stukken beter
    :D :D *vreugde dansje*
    De koorts is sinds gister middag 12 uur weg, de krampjes zijn veel minder en ze heeft eindelijk weer beter geslapen omdat ze (bijna) geen krampjes heeft (ff afkloppen ;))
    Ze is om 23:00 uur gaan slapen en om half 3 werd ze wakker om te eten. Daarna weer gelijk slapen en toen kwam ze rond 6 uur weer en daarna heeft ze tot 8 uur geslapen. De spruw is ook ze goed als weg maar moet nog wel t flesje opmaken net als de antibiotica maar de infacol doet zn werk voor de krampjes :D :D En dan kunnen papa en mama ook weer goed slapen.
    Mn mannetje gaat woensdag weer werken dus ben benieuwd hoe ik t ga trekken met 3 kids.
    Hier ook afgelopen woensdag mn bedje gehad en ik heb sindsdien bijna geen last meer van mn bekken gehad :D :D Dus dat is helemaal geweldig. Normaal kwam ik met pijn uit mn bed en nu amper meer :D:D

Dus alles gaat super tot nog toe hier.
    Alleen hebben mn katten vlooien maar die heb ik nu in een apart kamertje en behandeld.
    Met June gaat t ook beter met dr oogjes. Ze vliegt al door t huis heen :D :D Ze hangt in mn theedoeken die aan een haakje hangen en gaat al op de bak en eet netjes mee :)

Nou allemaal goed nieuws hier
    :D
    Hopelijk bij jullie ook!!!
    xxxxxxx

20. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

Hahahaah sorry meid!!!

Deel Deze Pagina