Juni 2010 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Scorpion, 20 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    ja je mag gewoon spa blauw of brle duc etc geven en anders kraanwater even koken en lauw laten worden.

Nooit water uit de koelkast geven, want dan krijgen ze krampjes en diaree

2. Cycaa

Cycaa Actief lid

15 jan 2008
    484
    0
    0
    In between jobs
    Zuid-Holland
    Welkom!

3. Cycaa

Cycaa Actief lid

15 jan 2008
    484
    0
    0
    In between jobs
    Zuid-Holland
    @Tihany, mooie foto!

4. mnsy

mnsy Bekend lid

8 jun 2009
    811
    0
    0
    Oke bedankt voor de info:)
    Nu hopen dat hij t lekker vindt;)

5. bo2008

bo2008 Niet meer actief

ik gebruik barleduc en dan verwarm ik het iets op in de magnetron

6. bo2008

bo2008 Niet meer actief

kan zijn als ze teveel slapen overdags dat ze het dag en nacht ritme omdraaien maar goed zolang je ze snachts maar niet hoort;)
    me dochter was ook altijd savonds gezellig erbij was gewoon een hele wakkere baby
    deze is wel heel andersom slaap slaap en nog eens slaap
    ben blij als die ze ogen oopen heeft haha
    hij is hier ook onrustig na de fles van 6 uur of 7 uur tot een uurtje of 10 zijn we dan wel met hem op de arm bezig
    maar het zijn idd krampjes
    hij heeft er ook smiddags last van hebben jullie kindjes ook de hele dag een beetje kramp of alleen savonds???

7. tihany

tihany Fanatiek lid

25 jan 2007
    1.465
    0
    0
    zorgkundige
    Belgisch Limburg
    hier merken we vooral 's avonds dat hij last heeft van krampjes. We hebben nu druppeltjes voor in z'n flesje tegen de krampen. Balyfen. Mogen ze 3x per dag hebben en dan 2 druppels per kilo dat ze wegen.

8. welcomehome

welcomehome Niet meer actief

9. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    ik geef mijn meisje nu ook water tussendoor hoor ondanks dat ik BV geef want vd week had ze zon dorst steeds maar als ik dr aanlegde kwam het dr mond en dr neus weer uit dus nu lekker aanleggen als het tijd is en tussen door ff wat water vandaag heeft ze volgens mij krampjes want ze is aardig huilerig dus hopelijk komt dr poep zo :)

10. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Goedemorgen meiden! Ik kwam dit topic tegen, en wilde me ook alvast aansluiten. Zal niet altijd mee kunnen kletsen, maar probeer wel beetje mee te lezen.
    Ik heb in de zwangerschap bij de Meimama's meegekletst, maar Sven is op 4 juni geboren, dus ik mis daar een beetje de aansluiting omdat de babytjes al veel ouder zijn.

Allemaal nog van harte met jullie kleintjes!!

11. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    Ingetje welkom bij mij is het net andersom haha
    Ik was een 20 juni mama en kreeg mijn meisje op 9 mei

12. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Haha ja ik herkende je naam al :)

13. Cycaa

Cycaa Actief lid

15 jan 2008
    484
    0
    0
    In between jobs
    Zuid-Holland
    @Ingeltje welkom!

14. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    alle nieuwe welkom!

Julian is ook een beetje huilerig vandaag. hij kan zo giftig worden als ze fles 2 seconde te laat is:x
    Maar dan maakt hij het weer goed door ze benen op te tillen te gaan lachen en ondertussen rood aan te lopen en dan een keiharde knalscheet te laten dat je er alweer om moet lachen:D

hier regent het!! bij jullie ook?
    Hebben jullie ook zo een moeite om op te staan snachts?? ik moet er echt aan wennen hoor. Blijf nu ook om 06.00 dan maar wakker

15. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Hier nog stralend weer hoor!
    's Nachts eruit.. sja.. heftig, maar ik heb het veel zwaarder met het feit dat hij zo lang over de voeding doet en daarna heeft hij veel moeite met verwerken van voeding. Vannacht 2 uur bezig geweest, uiteindelijk maar op mijn buik laten liggen, want als ik hem in bed leg op zijn rug, komt de melk steeds weer boven.
    Ik hoop dat hij gauw van die nachtvoeding af is. Zou het al heerlijk vinden om alleen de late en de vroege te hebben! Even iets meer slaap pakken ;)

16. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.155
    1.394
    113
    Vrouw
    België
    Ingeltje welkom!

Scorpion: hier ook super weinig slaap... Op ons appartement is het tussen 27 en 31°, met gevolg dat de kleine heel vaak wil drinken, en veel langer wakker is dan normaal. Ben echt moe!

17. krissie2712

krissie2712 Actief lid

2 sep 2009
    225
    0
    0
    Noord-Holland
    alle nieuwe welkom en gefeliciteerd met jullie kleintjes!

scorpion, hier regent het ook! Moest helemaal snel de tuinstoel- kussens naar binnen halen.

Ik geef Jordy ook tussendoor wat water. In het begin vond hij het maar helemaal niks. haha dat koppie die hij trok toen hij voor het eerst een slok water nam hahaah moet er nog om lachen :D

Ook ik moet weer flink wennen hoor, om er snachts uit te moeten. Ik loop echt als een zombie door de woonkamer heen om de fles te warmen :p. Meestal komt Jordy na zijn nachtfles, rond een uur of 6 half 7 weer en dan blijf ik er maar uit. Doe meestal tussendoor nog even een tukkie op de bank.

Misschien een rare vraag, maar hebben jullie ook nog zo"n last van je "onderkantje"? Jordy is dmv van een tangverlossing geboren en een hele flinke knip. Nu was de knip een beetje gaan ontsteken, ik had een bult zitten ter grote van een flinke mandarijn:$. Ik heb van de verloskundige verdovende zalf gekregen en ik moet 2 a 3 keer daags in de biotex-badje. Ik merk wel dat het met de dag minder word hoor, maar het lopen gaat zo ontzettend moeizaam, dat doet na een paar stappen echt weer zeer. En ook tijdens het plassen (als ik bijna uitgeplast ben) voelt het alsof de hele onderkant verkrampt zeg maar. Hebben jullie dit ook? Volgens de verloskundige kan het geen kwaad en moet het vanzelf overgaan, maar hoe lang duurt het nog.......... ach ja, gelukkig heb ik er wat moois aan overgehouden :)

18. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    de pijn in me onderkantje is nu pas echt weg.
    vloeien is net 2 dagen terug gestopt en de pijn was daarmee weg

19. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Wat een prachtig mannetje!!
    Ik heb deze keer niet veel last, maar vorige bevalling had ik ook een flinke knip en hechtingen en heb ik veel langer moeilijk gelopen en inderdaad gevoelig bij plassen en poepen.
    Het gaat inderdaad vanzelf wel over.. maar dat duurt even.

Vloeien jullie ook nog? Ik heeeeel licht, maar net genoeg om niet zonder maandverband rond te kunnen lopen.
    Ben wel alle kilo's (14) weer kwijt die ik deze zwangerschap was aangekomen. Mooi, want ik had er nog 5 van de vorige haha ;) en ik zit al met een boel overgewicht...

20. krissie2712

krissie2712 Actief lid

2 sep 2009
    225
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik vloei ook nog steeds. Ook net als jij erg licht, maar moet ook nog wel een maandverband gebruiken. Zal blij zijn als ik daar vanaf ben hoor, vooral met dat warme weer dan broeit het zo enorm. En de hele dag in mijn blote kont rond lopen vind ik ook niks ;)

Deel Deze Pagina