Ach.. ik maak me daar niet zo druk om, als ik een winkelwagentje aanraak weet ik zeker dat ik net zoveel bacterieën vind haha! Ik ben daar vrij makkelijk in, kindje moet tegen een stootje kunnen! (maar je moet wel voorzichtig zijn natuurlijk, ik ben ook welhygiënisch, maar niet té)
@ petatje: Hier ook veel last van mn darmen. Niet dat ik niet kan gaan, integendeel! En onze spruit heeft helaas de pech dat hij zoveel last heeft van krampjes en niet kan gaan. Gelukkig helpen de homeopatische druppeltjes die de vroedvrouw aanraadde heel goed. Ward heeft meestal als ik hem in bed leg ook een zeur-uurtje Maar ik laat hem gewoon liggen en probeer hem te troosten met zn fopspeen. Vannacht had ik hem voor de eerste keer in een slaapzakje gelegd (vond hem daarvoor eerst nog te klein en het was ook veel te warm) en na 5 min was hij aant huilen. Speen gegeven en hij was stil! Hij is vannacht ook mooi op zn plaats blijven liggen ipv naar beneden te kruipen. Zal er toch iets mee te maken hebben denk ik @ Vogelinnetje: Ik moet ook bekkenbodemoefeningen gaan doen, maar pas na 6 weken na de bevalling mag ik daarmee beginnen. Dus nog 2 weekjes geduld. Moet dan naar de gyn op controle dus dan vraag ik ineens een doorverwijzing.
Heey dames, Hier ben ik weer ff. Het is heel hectisch hier met 3 kinderen en een verhuizen over 3 weken. En niet te vergeten een meisje die alleen maar wil slapen als papa of mama dr vast heeft en elke avond alleen maar gewiegd wil worden. En overdag nog 2 peuters dus sorry ik verwaarloos jullie een beetje *bloos* Als ik over ben heb ik weer wat meer tijd hoor maar zolang is t zo druk en ben nu 4 dagen alleen geweest met de kids dus moet echt nog in een ritme komen ik maar mn kinderen ook. Heb niets terug gelezen want mn meisje roept dr mama om de haverklap. Dus dan weten jullie dat hier alles goed gaat en dat ik erg druk bent. Voel me alleen een beetje schuldig! Maar ik ga t later inhalen!! Mn gekwebbel komt terug moet mn naampje ten ere houden he Nou dames prettig weekend en hopelijk kan ik snel weer mee lezen want loop een aardig eindje achter. xxxxxx en een dikke knuffel voor jullie en de kleintjes
Goedemorgen, Iedereen lekker geslapen vannacht? Hopelijk niet teveel hongerige baby's? @Sterreke, heb je een leuke vakantie gehad? Ik heb geen ervaring met spruw dus kan je niet helpen. @Roosje, ik vroeg me gisteren al af waar je was gebleven . Kan me voorstellen dat het superdruk voor je is met zoveel kids. Ik zal er ook niet veel zijn de komende dagen, ik duik wel weer op als mijn mannetje weer terug is uit Engeland. Doei
Sterreke daar moet je mee naar de dokter dan krijg je er wat voor.. die kleine van mij heb het ook nu echt zielig.. gister was xavi toch bij mijn moeder.. niet gehuild helemaal niks.. terwijl hij dat thuis wel altijd deed... half 11 flesje had hij gehad .. wij waren half 1 bij me moeder terug.. en half 2 hebben we hem thuis nog een flesje gegeven wat we normaal niet doen.. maar zo wisten we zeker dat hij door zou slapen.. en meneer kwam om 8 uur vanmorgen hihi.. nu ligt hij ook lekker te slapen in de maxi.. zo maar ff aankleden hem en mezelf en dan gaan we even naar de boogaard.. misscien tot later ladyyy'ssss
ik ben ook ontzetten trots en ik show graag met me meisje maar heb liever niet dat ze aan haar zitten.
@nijntje hier ook eentje die niet goed kan poepen. Ze heeft sinds woensdag geen poepbroek meer gehad. Ooh wat zou ik graag een poepbroek verschonen kruipt Ward helemaal naar beneden? Ons meisje gaat helemaal dwars in haar bedje liggen. zo dus Bekijk bijlage 88227 @roosje rustig aan jij he meis! neem alle tijd. Zal inderdaad wel druk zijn zo met drie kindjes en heel de verhuis. Succes in ieder geval! @Funkie ooh wat is Xavi flink geweest bij oma! hebben jullie het leuk gehad?
Wij hebben nu al 2 nachten van 8 uur mogen slapen met Jasmijn... Ik durf nog niet te hopen dat het zo blijft maar dit was al HEERLIJK!!!! @ Petatje; Oh nu al overdwars hahaha... Die is snel met 6 weken... Jasmijn kruipt wel omhoog onder haar laken vandaan!
haha idd me too maar wat jij zegt!! en heeft ook niks met bacterien te maken gewoon van me boy afblijven hahahha oh lekker 8 uurtjes slaap.. die van ons doet nu al evetjes 6 uurtjes ook lekker.... dus zo laat mogelijk de fles en dan lekker tot de ochtend slapen.. en na de ochtend fles slaapt hij ook meestal nog 2 uurtjes... ook xavi heb niet iedere dag een poepluier.. hij heeft vrijdag voor het laatst gepoept.... dus hopen dat hij er vandaag 1tje produceert voor me hahahhahah overdwars slapen DEED xavi ook en dan lag hij met ze beentjes door de spijltjes.. hoorde ik een gil en wist ik al dat hij zo lag zielig he hahahha.. nu hij in een slaapzakje slaapt blijft hij keurig recht liggen en blijft hij lekker warm zodat hij niet wakker word als hij het koud krijgt..
Ik vind het heel leuk om met m'n ventje te showen en ben zo trots maar van de week liep ik in het kruidvat en daar was een mevrouw die stopte zomaar de fopspeen bij Sylvester terug in z'n mondje!! Dat vond ik echt niet leuk
die foto is genomen op 11/7. ze is inderdaad snel. gisteren lag ze weer zo in haar bedje! wauw 8u slaap. 6u is hier de maximum. @gijsje aah bah! haat het ook hoor. Vorige keer deed een vrouw dat ook bij Laura. Jammer dat ze ons eten nog moest bereiden (de kokkin van het restaurant waar we zaten) of ik ahd er zeker wat van gezegd maar ja,dan ben je nogal snel de bitch die niets kan verdragen he. zo ook met pakken. Iedereen wil Laura heel de tijd op de arm nemen. En zagen dat ze ervoor doen. Maar ik wil dat niet altijd,en Andrew ook niet. Krijgje dan zo'n opmerkingen als ze ze eens op de arm hebben:amai,mag ik ze nog is pakken :x:x grr ik beslis toch zelf wie haar op de arm neemt.
Wat ik ook zo erg vind is dat als ie lekker ligt te slapen dat mensen em eigenlijk wakker willen hebben en er dan boven gaan hangen,tegen em praten en over zijn wang wrijven,grrrrrrr heb me tot nu toe netjes ingehouden maar weet niet hoe lang dat nog duurd voordat ik het beu ben :x Ik weet niet zo goed wat ik moet doen met de voeding van Sylvester,heb al een nieuw topic geopend maar mischien dat er andere hier ook ervaring mee hebben? http://www.zwangerschapspagina.nl/flesvoeding/221402-voeding-baby-4wkn-honger-obsipatie.html
Ik zou het niet weten gijsje.,.. kan je het niet een beetje rekken?? 15 min danhalf uurtje... xavi is ook 5 kilo en heeft om 8 uur 11.15 een flesje gehad.. dus nog maar 2 vandaag.. over 10 moet hij weer maar hij ligt lekker te slapen dus ik ga hem er niet voor wakker maken.. (ze adviseren max 4 uur) maar als hij slaapt heeft hij blijkbaar zijn slaap harder nodig dan zijn flesje...en hij krijgt flesjes van 150.. en hij is 8 weken scheelt wel 5 weken met die van jou
ik snap jouw kant ook wel maar ik heb mijn dochter echt altijd bij me genomen (nu ook J) en slaapt ook bij me in bed als die behoefte er aan had en zonder probleem dat ze en paar maanden was denk maandje of 3 ging het gewoon weg goed overdags in de wieg ipv in de woonkamer , dan zijn ze ook wat wijzer enzo en hebben de grote sprongen al gemaakt van "nieuwe dingen" regelmaat hier ook bij me dochter nu altijd na het wassen savonds in bed een verhaaltje dan gebedje dan een kus en dan 1 x muziek mobiel aan en weltruste dan maar...is nog nooit maar dan ook nooit met protest naar bed gegaan ..en me dochter is niet de makkelijkste haha nu bij J ook regelmaat dus om half 8 pyamma aan en wassen en dan flesje en dan bij ons lekker inde wagen bak in de woonkamer slapen tot de latere voeding dan gaat die naar zijn wiegje werkt tot nu toe goed .....
o wat fijn meid!!!! vraagje ik hoor nu zoveel spruw verhalen hoe jerken je spruw dan...me zoon heeft een wit tongejte echt zon melk tongetje maar zijn spruw echt bultjes ofzo? hier kan ik het er vanaf vegen btw dus dan geen spruw toch...
wat een knap kind heb jij!!!! dat haar ze zal een goede zijn voor mijn zoon hier ik stel onze bink ff voor heeel sirueus is die ! dus pas op: Bekijk bijlage 88259
zo meiden ben er ook weer ff snel ben ziek heb hele erge oorpijn en keelpijn...J is ook ziek heerlijk verkouden voor het eerst...zooo zielig en hoesten doet die dochter is net aande betere hand op het hoesten na ha geweest en alles klonk goed dus dat is dan weer een geruststelling , maar ach god wat zielig voor me kleine mannetje
hoe denk je dat babys spruw krijgen...mede ook door dat er een wildvreemde speentjes terug stoppen echt dat moeten ze hier niet flikken hoor zeg er meteen wat van hoeveel bacterieen heeft winkelpersoneel achter een kassa op hun handen , ze hebben het hier 1x geprobeerd en heb er meteen wat van gezegd , niemand mag ook aan J zijn speen of fflesjes zitten
Over het aankijken: ik ben ook trots op mijn kleine en show graag met hem Ik vind het leuk dat ie aandacht krijgt, dat verdient ie ook Maar gelukkig heb ik nog niet meegemaakt dat ze hem aan willen raken, want dat zou ik ook niet waarderen. Petatje, ow dat verslikken... daar zou ik me ook zorgen over maken. Kan het consultatiebureau niets voor je betekenen? Is het misschien reflux? Funky, wat jammer dat je kleine zoveel huilt. Ik kan me goed voorstellen dat je je zo voelt. Maar wel goed dat je hem eventjes weg hebt gebracht, al is het maar om zelf ook tot rust te komen. Roosje: baby gaat voor dit forum he? Sterreke: Damien heeft ook spruw. Het gaat niet vanzelf over, althans niet heel makkelijk. Gewoon even naar de huisarts toe en dan krijg je een middeltje voor het mondje. Vraag zelf ook om een middeltje als je bv geeft. Nijntje1984: wat gek dat je pas na 6 weken mag beginnen met bekkenbodemspieroefeningen. Ik moest op dag 1 al beginnen! Hoe eerder, hoe beter. Wel voorzichtig aan, dus elke dag 10x achter elkaar je plas als het ware proberen in te houden (niet tijdens het plassen natuurlijk, maar doen alsof). Ingeltje: vlak voor en tijdens het plassen voel ik mijn blaas gelukkig wel goed. Ik plas ook alles goed uit. Hier: de kleine heeft vandaag een beetje een baaldag, lijkt het. Veel korte slaapjes en tussendoor wat huilerig. Zeker wat huilminuutjes van gisteren inhalen, want toen was ie helemaal rustig. Vannacht sliep ie ook weer lekker. Net als anders 1x wakker geworden om te eten. Maar goh, wat kan Damien een hoop poep produceren. Komt hij net van mijn borst af, tilt hij zijn kontje op en perst hard met bijbehorend geluid. En dan komt er toch een berg uit dat kontje! Gelukkig heeft ie dit niet meer bij elke voeding, maar wel geregeld 's nachts. Moet ik alles weer verschonen