Juni 2010 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Scorpion, 20 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vogelinnetje

Vogelinnetje VIP lid

3 nov 2009
    7.231
    6.693
    113
    Bo, van aanrakingen van anderen krijgen baby's geen spruw. Spruw wordt veroorzaakt door de candidaschimmel die vrijwel iedereen bij zich draagt, maar inactief is. Pas bij stress of verminderde weerstand wordt de schimmel actief en zie je die witte stipjes.

2. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente

Verwennen schijn je zo'n kleine tot een half jaar niet te kunnen! dus doe lekker je eigen ding en laat iedereen maar zeuren hoor!
    Ik laat zelf mijn kleine overdag ook zoveel mogelijk boven in de wieg slapen, dit heeft veel te maken met mijn eigen rust en toch een bepaalde structuur aanbrengen waardoor het voor mij handelbaar blijft. (er loopt hier nog een uk nl.)

3. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    Ik kan me hierin ook wel goed vinden, we hadden nl. ook tot afgelopen dinsdag dat sanne ong. rond 7 uur (s'avonds) naar bed ging en dan met om ong. 11 uur en om 3 uuur een voeding maar dan lekker gewoon sliep). afgelopen dinsdag was hubbie jarig dus ouders etc. die waren lekker aan het knuffelen met sanne, met het gevolg dat sanne compleet van slag was en ons woensdag avond ook heeft verrast met een orkest van hafl 9 tot 11 uur s'avonds.... dat is voor sanne zeer ongewoon.... donderdag hebben we haar 'gewoon' 10 min. laten huilen en hubbie heeft haar getroost en gelijk weer in bed gelegd en sindsdien gaat het weer als voor dinsdag.... ik ben er dan ook van overtuigd dan regelmaat bij sanne effectief werkt....

4. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, :D, liposuctie op de heupen graag :)

5. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente

boehoe!!!!!!!!!!!! ik mis mijn kwebbel!!!!!!:(

6. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    hmm ik ben op het moment blijkbaar de enige actieve hiero, alles gaat hier goed. Sanne en Jesper liggen heerlijk op bed, manlief ligt op de bank met een donderse zere buik... en ik ... zit lekker zp te lezen en daarna ga ik lekker verder met mijn boekie.
    We hebben Sanne nu op voedingen op de vier uur gezet, hierdoor drinkt ze haar fles van 135 cc wel op. We hadden nl. op verzoek en dan dronk ze haar fles gewoon niet leeg, met het gevolg dat ze twee uur later alweer honger had en dan een volgende fles weer half leeg dronk.... We hadden zoiets van, we proberen het gewoon met een 'strak' schema van om de vier uur, gaat het niet dan gewoon weer op verzoek en anders is onze poging gelukt! Maar tot nu toe gaat het goed, ze reageert hier erg goed op.... en nee, we hebben nog niet de luxe dat ze s'nachts ook doorslaapt.... komt vanzelf wel een keertje denk ik dan...
    Jesper is ook eindelijk een beetje z'n oude ik, een gezellig jongetje kan het zijn.... (ook behangplaksel hoor!!)

7. welcomehome

welcomehome Niet meer actief

een vraagje aan de meiden die ook een ks hebben gehad hebben jullie ook dat er sommige plekken gevoeloos zijn vlak bij de wond

deacen ligt ook wel is in de breedte in ze bedje 2 weken geleden voor het eerst hij kan ook al aardig ze hoofdje op tillen en houd houd het dan even vol

8. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    en nee, geen mens hoeft mijn kleine aan te raken (behalve eigen familie). kijken mag, aanraken niet!

9. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    Sanne is vandaag precies 1 maandje oud!
    Happy birthday to her!

10. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    ik ga nog effe op hyves en kom zo nog terug

11. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    volgens mij heb ik weer een pagina gevuld :))

12. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Ja hier is een heel groot gedeelte van mijn buik nog gevoelloos,m'n navel ook.Dit kan wel een jaar duren begreep ik en bij sommige komt het nooit helemaal terug.Ik heb een hele ophoping van wondvocht vlak boven m'n wond,nu is er weer een klein stukje op en en ben weer aan het lekken,bah!

Na hoeveel weken was bij jou het vloeien afgelopen als het al afgelopen is?

13. welcomehome

welcomehome Niet meer actief

na 3 weken ongeveer ben onder tussen ook al weer ongesteld geweest

14. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

Hier ben ik meis!!! Ik mis je ook :(

15. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

Ja altijd maar er gaat nog meer voor t forum zoals mn 2 schatjes en mn man

16. Dazwa84

Dazwa84 Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.212
    0
    36
    Hier ook gevoelloos, begint onder m'n navel, tot aan de KZ wond..

17. mama van 2 meiden

mama van 2 meiden Niet meer actief

Hier ook stukjes gevoelloos.
    Ben pas voor nacontrole bij de gyn geweest; mag alles weer doen. Ben alleen vergeten te vragen of ik buikspieroefeningen mag doen nu 6 weken na de KS. Iemand een idee??

18. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    wat een knap kereltje. En ook al zoveel haar! misschien moeten we maar gaan uithuwelijken :D

19. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    geen last van. Vind juist dat die extra gevoelig is. Als ik bv in de douche sta.
    Hebben ze mss een paar zenuwen geraakt? men vriendin heeft dat ook gehad. Die is na bijna 2 jaar nog gevoelloos maar wel haar hele onderbuik. Hopelijk is het bij jou tijdelijk. *knuf*

20. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    happy 1e vermaanddag!!!! :D

Deel Deze Pagina