Juni 2010 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Scorpion, 20 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bo2008

bo2008 Niet meer actief

je had onze reacties zeker te laat gelezen haha oo meid weer een leermomentje rijker..alleen had ik gehoopt dat die gewoon niet huilde

2. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    ik wou net typen dat het hier ook rustig is, maar helaas sanne is weer te horen :(

3. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Hier net ook een flink huiluur gehad.. pfff even rust ;)

4. bo2008

bo2008 Niet meer actief

ik had ook iets te vroeg gejuicht dacht ik
    ik hoorde hem dus vloog naar boven voor die tut en ik hou me hand dan over zijn gezichtje losjes en dan hoor ik konk konk konk die geluiden maakt die dan en valt die weg haha
    nu is die echt aan het slapen

5. tihany

tihany Fanatiek lid

25 jan 2007
    1.465
    0
    0
    zorgkundige
    Belgisch Limburg
    hier is het ook al eventjes rustig. vandaag is hij vrij kalm.
    nu weet ik niet of het er aan ligt dat hij vandaag een behandeling gehad heeft bij de osteopaat of het dutje van deze middag in z'n bedje. Ik ben er allesinds heel blij om en ik hoop dat het nu de volgende avonden ook zo mag gaan.
    Ik zei daarstraks nog tegen de osteopaat: als het huilen 's avonds nog weg valt, is het een droom van een baby. Want hij slaapt al goed door 's nachts.

6. welcomehome

welcomehome Niet meer actief

meiden ik heb een vraagje ik ging is op internet kijken bij jonge gezinnen voor de hoeveelheid voeding en ik gaf 150+5 maar toen was 4450 nu weegt ie 5510 en moet ie dus 180+6 mag ik dat zelf verhogen denken jullie of moet ik eerst met het cb overleggen want hij heeft nog wel een beetje honger na ze flesje

7. tihany

tihany Fanatiek lid

25 jan 2007
    1.465
    0
    0
    zorgkundige
    Belgisch Limburg
    als je merkt dat hij echt nog honger heeft na z'n flesje zou ik eens proberen met een flesje van 180+6. kan je nog zien of hij het leeg drinkt. En anders kan je de keer erop terug minder geven he

8. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Zou ik idd ook doen, als hij dan laat staan kan je nog altijd terug afbouwen natuurlijk.

Nieky: Wat als hij na die fles de speen liever heeft dan mijn lekkere borsten? :D

9. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Oh, gelukkig! Sommige kindjes hebben inderdaad meer rust nodig en hebben moeite met omgevingsgeluiden. Ik duim voor je dat het zo mag blijven gaan! ;)

10. bo2008

bo2008 Niet meer actief

als die ze flesjes opdrinkt en jij dentk dat die er niet genoeg aan heeft zou ik meer aanbieden idd

11. bo2008

bo2008 Niet meer actief

hey er schijnt een nieuwe fles te zijn van avent met een ring erin..die verkomt dat er minder lucht meegaat en dat helpt weer tegen de krampjes
    ga morgen eens zon fles kopen heb toch nog grotere nodig

12. Funkie

Funkie Bekend lid

13 jan 2009
    929
    0
    0
    Maak sieraden (BIBI)
    Scheveningen
    ik heb flessen van dr browns!! daar zit ook een ventiel in en een buisje ook voor krampjes spugen en boeren.. maar of het daadwerkelijk helpt ik weet het niet!! wij zijn thuis na 2 uur autorijden .. xavi krijg nu de fles van paps en ik lig al in me bedje!!

zag voorbij komen osteopaat?? waarom ben je daar geweest? hoor er goede verhalen over.. ben nieuwsgierig hihi

13. tihany

tihany Fanatiek lid

25 jan 2007
    1.465
    0
    0
    zorgkundige
    Belgisch Limburg
    @Funkie: ik ga met Matiz naar de osteopaat voor z'n reflux en z'n krampjes. Ben er nu 2 keer geweest en heb de indruk dat het wel een beetje helpt. Gisteren heeft hij een hele avond rustig geweest. Deze nacht wel iets minder, maar denk dat eerder kwam door zus die halve nacht heeft zitten ronddwalen

14. mama van 2 meiden

mama van 2 meiden Niet meer actief

Hoe vaak komen jullie kindjes nog per nacht voor een voeding?
    Evi eigenlijk maar 1x, alleen vannacht om 3 en 6 uur....wel een beetje balen, hoop niet dat dat zo blijf maar neem aan dat t eenmaig is. Normaal komt ze zo rond 4u en 8u weer.

15. tihany

tihany Fanatiek lid

25 jan 2007
    1.465
    0
    0
    zorgkundige
    Belgisch Limburg
    al een paar nachten sliep Matizje van ongeveer 23u tot 5u
    alleen deze nacht is hij om 2u ook wakker geweest. maar denk dat het door Kiara kwam, die heeft een halve nacht rondgedwaald

16. tihany

tihany Fanatiek lid

25 jan 2007
    1.465
    0
    0
    zorgkundige
    Belgisch Limburg
    dit wou ik jullie toch tonen.

17. duimpje

duimpje Bekend lid

25 sep 2009
    604
    5
    18
    @ thihany: Leuke foto!

Flesvoeding: Ik heb iedere keer wanneer ik in de gaten kreeg dat ze nog honger had na de fles of wanneer ze steeds eerder ging komen voor de volgende fles gewoon grotere flessen gemaakt. De flessen van 150+5 heb ik maar heel kort gegeven en ben ik al snel overgegaan op de 180 flessen. Toen ging ze ook goed doorslapen. Sinds 1,5 week ben ik nu overgegaan op 5 flessen ipv 6 flessen. Kosten ongeveer 2 dagen om haar te laten wennen aan het nieuwe ritme en nu gaat het prima.

Ze had zelfs een paar dagen geleden de laatste fles om 2100 uur gehad. Die dag was echt een rommelige dag dus kwam het zo uit dat dat de 5de fles was van die dag. Toen heb ik de gok genomen en haar laten slapen. Gevolg was dat ze heerlijk tot 's ochtends heeft geslapen.

18. welcomehome

welcomehome Niet meer actief

ik heb gister avond een fles van 180+6 gegeven om 10 uur en toen kwam die pas weer om 5,30 was wel lekker en weer op bed gelegd en nu kwam die om 9,30 dus heb lekker kunnen slapen

19. Funkie

Funkie Bekend lid

13 jan 2009
    929
    0
    0
    Maak sieraden (BIBI)
    Scheveningen
    goeiemorge ladies!!!

owh voor ruflex.. klote zeg, geeft hij terug of heeft hij verborgen ruflex? beter dat je denkt dat het helpt ja toch...
    en wat een heerlijke kids hihi.. dis hij kwam vanacht balen maar ja..

xavi kwam vanacht om 03.30 en toen heb ik hem om 07.00 uur uit bed gehaald want we moesten naar de huisarts!! xavi zijn spruw is niet minder geworden.. ga wel nog ff door met behandelen al hoeft dat van de ha niet..

verder hebben we het over het huilen en niet willen slapen van xavi gehad... ik brak.. heb eerlijk gezegd dat ik er niet meer van geniet dat ik vaak huil en helemaal gek ervan word!! de ha denkt dat xavi en ik in een cirkel zitten van spanningen.. veel stress van mij en dat voelt hij natuurlijk.. dus ik zit in een soort van depressie!!!

heb een briefje meegekrege en ga vanmiddag ermee naar cb!! dat ik ondersteuning nodig heb... eerst zei ikbtege de ha dat ik dat niet wou!! heb geen behoefte aan jeugdzorg.. maar de ha zei beter van wel want jij moet je beter gaan voelen, en dat is natuurlijk het belangrijkste...

hij ligt nu lekker te slapen half op mijn schoot en kussen...

sorry voor dit bijna ego bericht!!

20. Funkie

Funkie Bekend lid

13 jan 2009
    929
    0
    0
    Maak sieraden (BIBI)
    Scheveningen
    zo das lekker sabine!!!

Deel Deze Pagina