@ Meisje: Succes met je wijsheidstanden! Ik heb de mijne 7 jaar geleden laten trekken onder volledige narcose en heb nergens last van gehad. Ik had er maar 3 en geen enkele was al uitgekomen, dus allemaal moeten laten uitsnijden. Onmiddellijk na de operatie ijs vragen en goed op je kaken leggen, dan heb je er het minste last van. Ivm bv: Toen ik mijn knip opnieuw moest laten naaien, werd dat ook onder volledige narcose gedaan. Had nog gekolfd net voor ik naar de ok ging. Ik kreeg geen pre-operatieve medicatie ivm bv en dan ben je nog klaarwakker als je de ok in gaat. Je moet dan aan de anesthesist vragen hoe het zit met je melk. Ik moest toen alle melk tot 20u weg doen (operatie was om 13u30). Daarna was de narcose uitgewerkt zei hij me. Dat hebben we dan ook maar gedaan. Heb uiteindelijk maar 1x melk moeten weggooien, had nl zo lang mogelijk gewacht met kolven. Als je bang bent dat Maxim de borst niet meer wil, kan je Tommee Tippie flessen of Nuby flessen halen. Die tutjes hebben de vorm van de tepel. Ik heb hier Tommee Tippie, maar ben dus al aan't kolven van in het zh omdat hij de tepel niet neemt. Zo, ik ga eens eventjes naar de Hema voor een tweede slaapzak, want eentje vind ik zo nipt. Als hij dan eens teruggeeft ofzo kan ik hem nog niet in een propere leggen. Ben al op verschillende plaatsen geweest, maar ze hebben ze blijkbaar niet meer (toch niet de wat ik wil)
Damien is vandaag zo ongezellig Vanaochtend tot half 11 onrustig, maar sindsdien slaapt hij en heeft 2 keer gedronken. Ik wil met hem spelen, want gisteren leek hij een piepbeestje zo leuk te vinden dat zelfs zijn handjes er voorzichtig heen gingen.
hey dames... ben geweest bij het cb en ze hadden geen tips!! beetje suf eigelijk.. ik zei dat ik er doorheen zat en het enige wat ze zei is zit je er doorheen.. waar had je zelf aan gedacht??? zei ze!! wacht fff hoor zit hier 1 te zeuren
het enige wat ze voor me kon doen was iemand langs sturen die ff met me mee loopt en als het dan nog niet ging gingen ze hulp inschakelen.. maar omdat het vakantie tijd is ging dat ook niet snel lukken.. ik zei wil je dat ik gek word en me zoontje iets aan doe.. niet dat ik daar toe in staat ben maar zo oplettend zijn ze niet hoor!! verder zeiden ze wer dat hij er goed uitzag en dat hij geen spruw had ja doeiii de ha heeft het zelf gezegd.... ben een beetje het vertrouwen kwijt in het cb ze denken het allemaal zo goed te weten maar ze weten helemaal niets... verder moest ik wel op zijn hoofdje letten want het is een beetje plat aan 1 kant.. maar dat wisten we zelf ook al... ohhh xavi gaat huilen hij ligt half uur in ze bedje maar is zo druk aan het doen.. denk van moeheid... haahhaha zeurpietje
zijn genoeg mensen denk ik die op zo'n moment wel even flippen! Kan zelf ook soms gek worden als Maxim blijft huilen, hoewel hij al niet vaak huilt. Laat staan dat je de hele dag niks anders hoort bijna! Op den duur weet je volgens mij niet meer waar je hoofd staat. Snap niet dat ze niet meer doen, want denk dat sommige menen in zo'n situatie wel eens wat verkeerds zouden doen (ongewild) Is toch een risico dat ze nemen door geen goede begeleiding te geven!
Balen Funkie dat ze zo'n rare reactie geven op je probleem. Zelfs van een briefje van de huisarts... dat zou toch een juiste indikatie moeten zijn voor het CB. Misschien weer terug naar je huisarts en daar hetgeen voorleggen wat ze bij het CB aangeven. Dat je daar niets mee kan en dat je echt geholpen wilt worden nu. Lastige situatie zo... Heb je niemand in je omgeving die er iets vaker kan zijn om jullie te ondersteunen? Ik sluit af meiden. Ga vanavond met een vriendin uit eten, papa is dus de hele avond alleen met zijn kleine meisje... Hij vindt het maar wat spannend allemaal haha. Of ik mijn telefoon op de tafel wil houden voor als hij gaat bellen. Nou ja, dit is een goede 'vuurdoop' voor hem, misschien wordt hij wat zekerder van zichzelf met Lynn.
Vandaag ging het goed laat ik niet te snel juichen het is nog maar net avond.. maar het lijkt erop dat xavi slaapt.. eindelijk accepteerd hij een speentje.. ben wel 80 x heen en weer gelopen dat ik net zei dat hij ging huilen hup speentje erin en stil en zo ging dat nog een paaar keer. heb zijn bedje opgedraaid maar of het daarom is dat hij nu lijkt te slapen..... hihi pfffff
De reactie 'waar heb je zelf aan gedacht' is echt iets van deze jaren. Huisartsen leren dit nu ook te vragen in hun opleiding. Dat komt omdat veel mensen alleen maar een bevestiging willen en zelf al heel goed weten wat ze willen. Je kunt bijvoorbeeld als arts niet zeggen dat iemand in therapie moet gaan, terwijl die persoon gewoon behoefte heeft aan een praatje. Maar het CB heeft nu toch moeten inzien dat jij het echt niet weet? Anders werd je niet doorgestuurd door je huisarts. Ik zou wel ingaan op de mogelijkheid om iemand mee te laten kijken. Misschien dat de huisarts een en ander kan versnellen. Ik lees trouwens alleen maar hoe jijzelf het ervaart. Hoe gaat je man/vriend ermee om? Wat kan hij doen?
@ Funkie: wat een belachelijke reactie van het cb! Alsof je daar voor je lol komt ofzo... Als ik jou was zou ik morgen weer contact opnemen met je ha en vragen of hij je zelf in contact kan brengen met jeugdzorg oid, daar is namelijk geen tussenkomst van het cb voor nodig.
sinds de afgelopen 4 dagen niet meer, wordt hij rond 7 uur wakker... daarvoor was het steeds tussen 4 en 5 uur... dus komt goed!
Heel verstandig, Marien had eergisteren zijn slaapzakkie ondergescheten, was langs zijn rug uit zijn pamper gelopen! Kun je de slaapzak niet online bestellen anders...? Of bij de Prenatal hebben ze ook hele leuke! Marien heeft een slaapzak met zijn naam: