Toevallig werd ik 2 uur geleden gebeld door de wijkverpleegkundige.. en maandagochtend om 09.30 komt er iemand langs hier thuis... ben wel blij maar dat zal je dalijk net zien is hij hartstikke lief en stil.. Eerder zei ik dat hij lag te slapen maar dat heeft maar een half uurtje geduurd en daarna kreeg ik hem niet meer in slaap ook.. hij krijgt nu bij papa de fles.. en ik ga zo zijn badje klaar maken en kijken of hij daarna gaat slapen want hij heb weer wallen daar zeg je u tegen.. gewoon zielig... ja mijn vriend die zegt niet zoveel... die laat hem liever huilen.. ik praat wel met hem maar hij is niet zo een prater.. dus echt steunen doet hij me niet al probeert hij het wel hoorr.. het is niet zo dat hij er niet naar om kijkt... de lieverd....
funkie je voelt je dus duidelijk niet sirieus genomen door het cb...weet niet hoe de realtie is met je moeder of sm? kan die niet maandag ook erbij zijn en zeggen dat ze zich erge zorgen maakt over jouw en de situatie dik het maar aan want dat is blijkbaar nodig...laat het desnoods door een kidnerarst helemaal nakijken en afflakking van het hoofd...mischien toch iets knel in zijn nek??? probeer ook mee te denken denk je dat die nog onverzadigbaar is na een fles? heb je voeding voor hongerige babys? of gewone weet dat die snel al veel ddronk je kereltje hier gaat het goed 4 de avodn om half 9 slaap die wel 8 uur huilen heel zielig dus hup erheen en ga met me hoofd tegen hem aan liggen stil...en viel die weg echt vechten tegen de slaap was het dus ben op de overloop gebleven en heb hem 5 min laten moehuilen ...dat heeft die nodig en toen speentje en troosten in zijn bedje en nu slaapt die die speen he je zal hem bijna met duktape vastplakken hahaha hey meiden ik mis roosje wel hoor ons kwebbel miep! en scorp....hoor je ook niet meer druk druk denk jammer was zo gezellig altijd maar goed ook te begrijpen
Funkie ga dan terug naar de ha, wat jij aangeeft is een duidelijk geval van postnotale depressie, dus zorg ervoor dat je de hulp krijgt die je nodig hebt... duh zeg wat een cb !!!!!!!!!!! gatverdamme... Ze hadden hier goed veel aandacht voor mij en hoe ik me voelde, ik kan me hier al boos maken dat ze zo achterlijk met je doen. Het hoeft nl. allemaal niet zo te zijn als dat jij het doormaakt je hebt alleen even iemand nodig die je helpt om de negatieve spiraal te doorbreken... bah zeg
@Funkie, jammer dat het CB zo laks reageerde. Gelukkig dat ze wel maandag langskomen. Wel goed op jezelf passen hoor! Niemand heeft er iets aan als jij er straks helemaal doorheen zit.
@Funkie Oh gelukkig d'r komt iemand van de wijkverpleging voor je!!! goed om te lezen, anders dan kom ik wel langs en ga ik je het arbeidsrecht wel vertellen ofzo... in ieder geval wat afleiding hihi (kinderen kan ik je alleen mijn eigen ervaringen vertellen aangezien dat niet mijn expertise is...)
pffffffffffffffffffff Sanne is vandaag wel heeeeeeeel erg onrustig... huilen, huilen en niet slapen in de wieg alleen op de arm... (komt sommigen hier wel bekend voor he) vermoeiend....
Hi hi, toch grappig die fopspeen Hier dus nog altijd dezelfde Bij Hema hebben ze ze blijkbaar niet meer. Alleen met acties In Maastricht hadden ze ze ook niet van de week. Misschien toch eens bij Prenatal binnenspringen. Merci voor de tip! Zo, ik ga hier mijn hongerig mannetje zijn flesje geven. Moet zijn clustervoedingen op peil houden he Ach, zo lang hij zijn buikje maar goed vol heeft en goed slaapt!
hier ook zo'n dagje. heeft wat last van zn darmen denk ik, heeft al 3 dagen niet gepoept! net rechts gekolfd, maar 60cc, valt dat tegen!
haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik word echt helemaal gek hier van dat gehuil. Ik heb het gevoel dat er 20 mensen in mijn hoofd met elkaar zitten te praten, zo druk is het in mijn hoofd... bahbah... ieh. jug en nog een paar van die uitspraken...
Heb je al vaak gekolfd dan???? dat moet je nl. ook opbouwen.... maar ik begrijp je frustratie helemaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal En ja ik denk ook dat ze ergens last van heeft, maar dat is nu al 4 dagen zo gaande... boehoe... het ging zoooo goed!
nienke stel daarbij een baby voor en een peuter van 2 die mee nephuilt en 100x achte elkaar zeg mama mamam mamama mamamamamammamaaaa en je heb t een dubbele middenoorsteking dus alles klinkt al lekker schel.....arme ik hahaa
Meisjes julliie die fv geven welk nummer speen gebruiken jullie nu? Hier een nieuwe avant fles gekocht maar zit speen nummer twee op??!!
Hoezo opbouwen? Hij drinkt toch elke keer dus moet toch meer uitkomen, aangezien hij met 1 borst voldoende heeft. Net nog wat bijgekolfd, 2e toeschietreflex gehad dus ik dacht 'gaat goed!' kijk ik net, nog maar 70cc...
Het kolfen en bv schijnen weer andere technieken te zijn waardoor ook het kolfen opgebouwd moet worden... (ik aap ook alleen maar na wat mij verteld is )
O wist ik niet! verdorie, was vorige keer zo blij met mn 125 cc! wil toch echt een flesje vol voor morgen!
oooooh my g.., die eerste zin, ik kan het me helemaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal voorstellen. Jesper die kan dat ook inderdaad, dan ben je net aan het voeden of de luier aan het doen en dan komt meneer met zijn mama mama mama... net zolang totdat je een antwoord hebt gegeven wat hem bevalt ... maar die ontsteking... AUW !!! dat maakt het helemaal gezellig bij jou in huis