Kleine ps erbij, je kunt het beste s'ochtends dan de andere borst leegkolfen. s'ochtends heb je de meeste voeding in je borsten.
Jaaa maar zit op meniphone en het werkt net allemaal niet aar welk nummertje mouw!!!!! Nienke je lult en leest niet hahaha is ze stil trouwens ?
Ondanks dat ik de vraagstelling erg dubbelzinnig vind snap ik wel wat je bedoeld... Ik heb dan geen avent ( nu niet) maar bij jesper wel gebruikt en straks ook wel weer. Even gluren hoor welke spenen ik heb liggen. Ik heb hier 2 (gloednieuwe) spenen liggen voor op de avent fles, nr 2 en die zijn voor 1M+.(staat op de sticker) Dus de maat zou voor jou kleine moeten kunnen.
Ik heb wel altijd gemengd, en de eerste dagen dat ik de bv heb mogen geven(boehoe oooo snik snotter) heeft de kraamhulp ook gewoon spul bij elkaar ingegooid hoor.... je mag alleen geen warm en koud bij elkaar doen.. das alles
zeg eh, voor een iphone heb je nog wel een behoorlijk goede verbinding, effe dimme met je snelle jelle gedrag he
hmm volgens mijn profiel foto ben ik nog steeds zwanger... zou niet best zijn! eens even kijken of we wat leuks kunnen vinden....
en we gaan nog niet naar bed, nog lange niet nog lange niet, en we gaan nog niet naar bed... want! m'n dochter heeft nog pret!!!
Hahhahaa ja leuk he, alleen de appeltjes beginnen nu een beetje te rotten zal morgen eens even langs de etos rijden voor een paar nieuwe. Wat raar... lijkt me toch een best goed verkopend product! Nou ja die van Prenatal zijn ook hartstikke leuk, wij hebben die van "Pure" met dat vogeltje, keilief... Ik vind Marien zooo schattig in zijn slaapzakje!!! *ZWIJMEL*
wat mag je niet mengen...? maakt volgens mij niet uit, als het oudste maar niet langer dan 2 dagen ind e koelkast staat..?! Edit: ik zie net dat Niekyn al ongeveer het zelfde heeft gezegd
hmm ik en ik gaan maar eens de boel afsluiten, paar blz lezen en dan toch maar eens kijken of dochterlief wil gaan slapen in de wieg.... pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
Volgens mij mag je bv van één dag wel mengen, maar niet nieuwe met die van enkele dagen oud. De oude heeft nl een andere samenstelling dan nu optimaal voor je kind is. Damien heeft vanavond zowaar zijn speen geaccepteerd. We hadden bezoek, dus wilde hem stil hebben. Hij had nl weer grote zuigbehoefte. Alleen lukte het hem erna niet om goed aan mijn borst te liggen en te zuigen. Hm... na een tijdje heeft ie volgens mij toch voldoende op, maar dit hoort niet zo elke keer te gaan. We gaan dus de speen niet standaard geven.
Hopelijk blijft het goed gaan. Kun je niet aan je (schoon)moeder vragen of ze even kan komen (gewoon voor de steun)? Dat heeft mij echt even goed gedaan. Heb je een idee waarom hij zo onrustig is, veel huilt en weinig slaapt? Krampjes? Of zie je geen duidelijke reden?
hier is nrtje 2 nog geen succes...hij had er zelfs krampen van vannacht om 5 uur...pfff dus weer nr 1 tervoor schijn gehaald hij ligt nu nog te slapen ... dochter lief houd me wel bezig tot die tijd
Ik gebruik nu een week al nr 2. Mag vanaf een maand al! Meestal ga je een grotere speen pakken als de fles te lang duurd. Dus dan pak je hem gewoon weer....
hier heeft Matiz speen nr 3. Is normaal wel pas vanaf 3 maanden, maar met de 2 krijgt hij z'n dikke melk voor reflux er niet door.