niks doen en alleen maar kijken en genieten! dan ligt die zo lekker bij me en dan neem ik hem helemaal in me op zijn vingertjes zijn nageltjes zijn haartjes elke keer weer en verveelt niet! praat veel tegen hem me dochter lachte bewust met 3 weekjes maar zie dit hem nog niet doen of hij moet me morgen verassen..
Ik heb een DooMooseat, overdag leg ik hem daar op. 's Nachts durf ik dat niet, dan wil ik hem gewoon in zijn bedje. (die al schuin staat) Medicijnen willen we idd gaan vragen voor de nachten.
hoeveel cc krijgt ze? hier ga ik zo 110 cc aanbieden want hij lurkt al die flesjes leeg gisteren om elf uur een fles en kwam om half 5 pas weer dus nu slaapt die nog en maak ik hem wakker om 12 uur zijn laatste fles was om half 8 en dan kijken hoe lang die nu doorslaapt hij komt smorgen en smiddags echt omde 3 uur alleen savonds en snachts laat die er lang tussen helemaaaal niet erg
ja je moet echt om meds vragen hoor dat verlicht zo erg voor ze! dat ze dat nog niet doen dan is die nog te klein ervoor ofzo? ja hier bedje ook schuin uit voorzorg ivm dochter die tegen km allergie en of reflux zat viel soms met haar recht tegen me borst aan ik zittend in slaap pfff wat een nachten maar bij dat kind zat het zo dwars dan die kon je nooit neerleggen want dan stikte ze er zowat in
nou leuk haha weet niet ...hij kijkt wel naar de waterval die licht geeft mijn dochter vond het helemaal super naarmate ze ouder werd en ging steeds meer ermee doen heb zon rainforest van fisherprice met bewegende dingen
@Bo; Evi krijgt 100cc en 3 schepjes (moet eigenlijk 90 cc, maar ik doe 10 cc erbij zodat ze wat makkelijker poept) We hebben ook geluk met de nachten; Evi komt maar 1x. Wel jammer dat t meestal na de voeding nog een half uur / uur duurt voor ze eindelijk in slaap valt; dat vindt ze zowiezo lastig...maar ja..mag niet klagen denk ik.
ja dan is het wat dunner ...hier heeft J de hele dag nog niets gedaan hoop zo op een volle luier ik maak gewoon 120 en gooi er dan wat uit tot de 110 kijken of het wil hoor al wat geluidjes uit de wagenbak.... dus ga ff flesje klaar maken
Gaan jullie morgen voetbal kijken? Iris gaat va 15u spelen en logeren bij oma en wij gaan hier thuis met Evi en mijn zwager voetbal kijken en bbq-en!!!
Sven ook.. die leg je neer en daar begint het gegorgel. Zelfs als ik hem 2 uur lang boven op me heb liggen. Dan leg ik hem in bed en hops.. daar komt het alweer. Heb eerst Nutriton geprobeerd, maar werd er nog erger van. Ga volgende week maar eens naar de huisarts.
haha jaa kijk! nou deze vind ik nog leuk zit soms jarloers te wezen en denkend was ik nog maar zo klein hij zit zo lekker zacht hahaha