Nou ik ga maar eens naar bed, heb net gevoed.. zal helaas dan wel een uur of 2 worden en dan 5/half 6.. maar goed. We zien het wel! Slaap lekker allemaal en een kusje voor de kindjes!
ik heb alle voedingen geprobeerd maar toen ze bloed in de ontlasting had en slijm plus 4x perdag zich onderkoste en onder de uitlsag zat in dr gezicht zijn we naar het zh gevlogen ze was 1 maand toen omdat ze te klein was voor een km allergie te laten bloed trekken moest ik hypoallergeen voeding eerst proberen nou wat een verschil!!!!! met dag 2 alle uitslag weg en spugen was minder kramp was minder en het was gewoon zoveel meer en beter voor haar kost wel het dubbele maar dat boeit dan ook niet dus ik zou het ff aankijken en anders fijn de hypo allergeen van friso geven meid , het is dta mijn jongen het goed doet oop de standaard anders meteen weer hypo gegeven van friso
slaap lekker meiden klint gezellig dat voetbal kijken maar ik moet het thuis alleen doen met de kindjes manlief is met de mannen de kroeg in
Kan hier amper lopen doordat er een spier in mn lies naar mn bovenbeen klem zit dus moet zitten dan maar voetbal aan. Mn oudste zit nu aan de antibiotica voor zn oor ontsteking + infectie als dat over is moet hij weer 75% beter horen volgens de huisarts moet hij direct geholpen worden door de kno arts maar t audiologischcentrum wil eerst een intake en dan kom je op de w8 lijst van 2 a 3 weken en dan ben je pas aan de beurt mn arme schatje hoort niets moet tegen m gillen zowat voordat hij wat hoort en dan is t huhh wat eruit komt
Nou, zo erg is het gelukkig hier niet. Hij heeft wel pukkeltjes, maar is nog van hormonen. Verder gaat niet álles er uit gelukkig. Wat naar dat jouw kindje zo'n last had Ik geef overigens BV
Ik kom er nu pas achter dat er ook een mamatopic is! Had ik nog niet gezien haha. Moet ook zeggen dat ik momenteel niet zo vaak online ben. Stijn slaapt overdag niet, dus ben veel met hem bezig, daarnaast heb ik af en toe het gevoel dat hij de halve dag aan mn borst ligt met dit weer. Gelukkig slaapt hij s avonds vanaf een uur of 11 tot 7 uur s morgens en erna weer tot 11uur, dus ik kan wel uitslapen en dat doe ik dan ook! Stijn heeft trouwens ook last van pukkeltjes in zn gezicht maar dat is van de warmte. Als hij smorgens wakker wordt zijn dan ook bijna alle pukkeltjes verdwenen en s middags is het net een puber
Wat n nacht.....Evi lag va 21u diep te slapen; om half 1 wakker gemaakt voor fles in de hoop dat ze 6u zou doorslapen, niet dus. 3.30u alweer wakker, fles gegeven, duurde tot 5u voor ze sliep en meldde zich om 6.30u weer....gaap....is echt de slechste nacht sinds haar geboorte... Misschien niet meer wakker maken?
nou ik ben super blij met julian, maar die zwangerschap vond ik helemaal niks. van mij hoeft dat dus niet zo snel. en het zegt natuurlijk niks, maar we hebben er bijna 2 jaar over gedaan om goed zwanger te raken dus denk niet dat het zo snel gebeurd. maar het kan natuurlijk in 1 wip zijn gedaan
@Femke: zou ze echt niet meer wakker maken. tegen mij hebben ze gezegd dat ze overdag 3 tot 4u tussen de voedingen mogen hebben. 's nachts mogen ze wat langer doorslapen. Dus ik zou ze zeker niet wakker maken.
dat wil idd niks zeggen. M'n broer en schoonzus konden niet spontaan zwanger worden. Hebben toen IVF gedaan en daaruit is hun zoontje in 2008 geboren. Toen ik pas bevallen was kreeg ik telefoon van m'n broer dat m'n schoonzus zwanger was. Spontaan. ze nam wel geen voorbehoedsmiddelen omdat ze dachten dat ze toch nooit zo zwanger kon geraken. Maar toch is het zo. Dus zo zie je maar. alles kan.
Pff wat een hitte vandaag zeg. Gaat het met iedereen goed? Beetje gewend aan de kleintjes? Hier is het op het moment drama. Zijn allemaal ziek en Esmée krijst werkelijk de hele dag door. Weet zelf gewoon niet meer waar ik het moet zoeken. Kan ook alleen nog maar huilen. Gister naar de HA geweest, omdat ik het met esmée zo niet meer trok. Hij kon niks bijzonders vinden en dus moet ze gewoon uitzieken. Is wel heel erg verkouden, maar dat heeft ze vaker gehad zonder zo te krijsen. Snap er echt niks van, is net of ze ergens heel veel pijn heeft. Nou is ze vorige week ook door een teek gebeten, maar volgens de HA kon dit geen verband met elkaar hebben. Sorry voor mijn geklaag, maar zit er even doorheen. Heb eerlijk gezegd nog bijna niet kunnen genieten van ons gezinnetje.
knuffel voor jou mamavanesmee hopelijk knapt jullie meisje snel op. @scorpion heb vandaag heerlijk gedouched met men meisje. Ze was zo lief met haar tong naar het water aan het happen Bedankt voor de tip hier heeft Laura ook de slechtste nacht sinds de geboorte achter de rug. ze heeft lopen huilen van 23u tot 2u. Dan is ze uiteindelijk bij mama in slaap gevallen tot 4u,dan heb ik ze in haar bedje gelegd en heeft ze wel geslapen terug tot 6u maar dan was ze er terug om8u30. Heb erna wel geslapen tot 11u30 ga me zo klaar maken,ik ga naar de kapper. was niet meer gelukt voor de bevalling en ben echt een grijze duif. Dringend kleurtje zetten en terug in model knippen
Heh dat is ontzttend balen... en rot dat ze zo'n pijn lijkt te hebben. Heb je al een paracetamol geprobeerd? Wie weet helpt het tegen de eventuele pijn?
@Petatje: Idd balen van zo'n nacht. Die moet je niet te vaak hebben. Gelukkig was het Laura haar eerste nacht die echt zo beroerd was. Misschien ook een beetje door de hitte? @Ingeltje: heb volgens mij alles al geprobeerd. Paracetamol geef ik haar elke middag voor het slapen en voor de nacht. ze krijgt luuf op en heb neusspray voor haar. ze slaapt nu gelukkig even en Jesse ook. Even een momentje voor mezelf. Heb het zwembad maar opgezet, misschien helpt de afleiding wel. Verkouden is ze toch al. hoe is het verder bij jou?
@mamavanesmee ja denk de hitte. Ofwel beetje krampjes. Heb nogal wat look gehad op de bbq. Kan ze daar zo snel al op reageren?