Toen we vanmorgen terug kwamen van onze minivakantie, stond er een doos in de gang. Mijn vriend dacht al dat dit een van "blije dozen" was. Maar UMC...bedankt voor het kraampakket. Hij was erg onder de indruk van het kraamverband en de netbroekjes. Maar ook de matrasbeschermer en de onderleggers werden met argusogen bekeken. We vragen ons alleen af wat een tandenborstel en een Nijntje-rugzak voor nut hebben de eerste weken
Muoh misschien om spulletjes mee te nemen voor verblijf in het ziekenhuis (bevalling ofzo ) Maar meestal doet een verzekeraar wel een aardigheidje in het kraampakket. Ik had een heel oubollige omslagdoek (voor t badderen)
herkenbaar! Mijn man vroeg me tijdens de vorige zwangerschap ook of de kraamdoos de blijde doos was.... NEE DAT IS NIET VOOR EEN BLIJE DOOS!!!!! Vroeg me wel meteen af wat voor bloedbad dat ging worden... daar was ik toch echt niet van plan aan mee te werken he
Mijn man vroeg zich ernstig af waarom prenatal het 'de blije doos' noemt. Alsof het zaakje zo vrolijk is na je bevalling
Maar de blije doos en een kraampakket zijn toch totaal anders? Tenminste.. ik had in mijn blije doos allemaal leuke dingetjes zitten en in het kraampakket van de verzekering zaten inderdaad de nodige spulletjes voor na de bevalling. Maarre.. de kraamverbanden vond ik zelf ook wel erg indrukwekkend maar oh oh oh wat heb je ze hard nodig
Wij ook! Verder had ik de doos samen met mijn dochtertje van 3 opengemaakt. Had haar die netonderbroekjes laten zien en hoe ver die kunnen uitrekken En dat Mama die na de geboorte van haar zusje aan moet (no way!!) Ik ga verder met het avondeten, roept ze na een paar minuten: 'Mama kijk eens!!' Ik ga kijken... Heeft ze zich helemaal uitgekleed en dat gaasbroekje aangetrokken!!! Ik kwam niet meer bij!!! Liefs!
iemand toevallig bij het Trias verzekerd... Vorige keer kregen wij een soort minimonkey erbij. Ben benieuwd wat het deze keer is, het is altijd leuk om tussen al die ernstige dingen iets leuks te ontdekken. Oja, en die kraamverbanden, ik heb manlief later nog om een paar pakken bij de drogist gestuurd, had er niet genoeg aan hahah
4,5 jaar terug was het een beetje een aparte omslag handdoek met een mutsje dat dan een hoofd van een aap was bij de menzis. Ben benieuwd of ze er nu inmiddels wat anders in doen
Ik ben ook bij de menzis verzekerd en ik had er een quiz spelletje, een knuffeldoekje (aap) en een vouwbare opberg mand inzitten.
Izz en vgz doen een tummy tub in het kraampakket, erg leuk! Mits jutte aanvullend verzekerd bent begreep ik van anderen. Ik heb er eentje bij gekregen.
wij kregen ook de menzis kraampakket.. daar zit dus ook van alles in en als extraatje een mooie opbergdoos met gestofeerde binnenkant met apenkopjes . en een tutdoekje met een apenkopje erop en een slaapzak..jahwel met een aapje en je krijgt babyshampoo,babylotion,haarlotion ehmm en nog wat allemaal leuke flesjes stuk of 5.. vond ik ook wel leuk