ja vindt ik ook! ik heb niet in alle kelding stukken een duidelijk buik. daarom doe ik veel strakke kleding aan haha mooi buiken hoor! leuk zo'n buikbeschildering!
Dames, wat gaat het hard met de buiken!! Super leuk om te zien. Bij mij hangt het er ook van af wat ik aantrek. Soms valt het veel minder op @ WeEsJe24: jammer dat het niet gelukt is. Maar die foto's zijn vast ook heel mooi. Die heb ik dan weer niet. Mijn man wilde niet mee naar de beurs (en dan ga ik hem ook niet dwingen, want daar heb ik zelf heel de dag last van omdat hij chagerijnig is, haha). Maar we zullen later vast nog wel foto's laten maken. Lijkt me erg leuk
de buiken beginnen nu echt te komen he! zo leuk om te zien. leuk dat je zo'n verschil per persoon kan zien!
Super leuk al die buiken. Zal als ik tijd heb die van mij ook weer even plaatsen. Mijne is ook al omhoog aan het komen. Superleuk om een aantal foto's achter elkaar te zetten en dan naar het verschil te kijken
Ik heb nog geen foto geplaatst hier maar wil mijn buikje toch met jullie delen. Ben 25 juni uitgerekend van ons eerste kindje en de foto is vandaag genomen dus met 23 weken en 3 dagen. Eentje van zijkant