Mmm...en alweer op z'n kop... Weet niet hoe ik 'm recht moet krijgen, maar goed, 't is in ieder geval te zien!
Bijna 27 weken: helaas weer op z'n kop, maar als ik 'm hier op de pc bekijk staat ie wel gewoon recht...iemand enig idee hoe ik 'm hier ook recht kan krijgen?
@masu, nu wel rechtop, goed zo! Aan de voorkant zie je nog bijna niks bij jou! Hier mijn buikie weer met 26 weken.
Klopt, al merk ik zelf wel dat het hard gegroeid is! Die foto van voor maak ik met de camera rechtop en die andere met de camera een kwartslag gedraaid. Daarom staan die foto's van mijn zijkant telkens op z'n kop... Bij jou wel duidelijk te zien trouwens! Mooi!
Wauw Weesje, echt super mooi buik!!! Mijn buikfoto volgt nog, heb nog geen zin gehad om er 1 te maken
Mooie fotos meiden!! Ik krijg het niet voor elkaar om een foto van mijzelf te maken... Hou steeds de camera verkeerd.
http://www.zwangerschapspagina.nl/attachment.php?attachmentid=135431&stc=1&d=1299450134 HoiHoi, Ik ben ook op 11 juni uitgeteld van onze zoon, en dit is mijn buikje met 25wk en 5dg(dit is wel onze derde) Groetjes Bianca