Even om misverstanden te voorkomen, mijn kleintje zit nog veilig bij mij Ik wacht nog (on)geduldig totdat hij of zij zich aankondigd. Mooie buikjes verder dames @ sunny1977: bedankt!!
Deze foto is vandaag genomen ben 5+3 weken Ben 3 maanden geleden met 35 weken bevallen van ons overleden dochtertje. Weet niet of daarom mijn buik zo snel groeit? Tenzij het er 2 zijn
Kan zijn dat je buik daardoor harder groeit ja! Het is alleen niet helemaal het goede topic waar je plaatst, hier plaatsen de dames die in juni uitgerekend zijn, vandaar dat je waarschijnlijk nog geen reactie hebt gehad!
Hele leuke foto Emmie! Zag dat Odess een jongetje heeft gekregen, GEFELICITEERD Odess! Hier nog mijn 39 weken buik.
Ja laupio erg mooi bescheiden. Hier mijn buikje 39 weken + 1dag Odess gefeliciteerd met de geboorte van je zoontje.
Die van jou is juist zo mooi groot saskia! Het voordeel is wel dat ik nog zelf mijn teennagels kan lakken Hopelijk vandaag wel de laatste keer voor de bevalling, ben er nu wel aan toe hoor, om ons beebje te leren kennen!
Hahah nou erg gemakkelijk is het niet zo'n grote buik Maargoed we kunnen er niks aan doen hè, het komt zoals het komt. Ik hoop ook dat het de laatste keer is dat ik een buikfoto gemaakt heb, ben er ook echt aan toe om onze kleine te zien en te leren kennen.
Dank jullie wel! Mijn laatste buikfoto is hier echt geplaatst gelukkig en het resultaat is super! Jullie allemaal veel succes meiden, bijzonder hoe buiken zo kunnen verschillen terwijl het niets hoeft te zeggen over de inhoud!