beuh zou liever mn buik terug hebben nee eigenlijk is het best zo, maar toch.. het blijft raar dat het plots zo snel moest gaan
hoihoi, hier weer eens een buikfoto van mij, deze is wel al van een tijdje terug, ben zelfs al helemaal vergeten, van wanneer die is... denk al 2 a 3 maandjes terug. Zal vanmiddag even een recente buikfoto plaatsen!
@ Saskia: sorry, zag na het plaatsen ook dat ik de verkeerde naam had, maar kon niet meer wijzigen. @ Masu: jij alsnog gefeliciteerd met de kleine. @ Alle anderen die al bevallen zijn: GEFELICITEERD! Hier ook maar weer eens een nieuwe foto van mijn buik. 37 weken:
Hier dan mijn 40-weken buik, toch nog wel een groeispurtje gehad lijkt het. En nu hopelijk gauw bevallen!
@esje, mooie buikfoto! En leuke kleren heb je aan! @laupio, ook mooi en hopelijk is het je laatste buikfoto!
Saskia, ben je bevallen?? Hoop het voor je! En Wendy, gefeliciteerd, voor jou was het de laatste buikfoto he... Geniet maar van je meisje.
En een na-de-geboorte-buik, vandaag zou ik 42 weken zijn geweest en de inhoud van mijn buik ligt hier nu heerlijk in de box dus bij dezen mijn laatste bijdrage aan dit topic.
Hoi dames, Nou, ik zal ook geen buikfoto meer plaatsen. Onze zoon Ruben is afgelopen vrijdag geboren. De bevalling was heel zwaar, maar het resultaat maakt alles goed. Alle andere dames wens ik sterkte met de laatste loodjes.
Ook ik ben bevallen! Op 12 juni is onze geweldige dochter Sara Lidy geboren! 2885 gram en 49 cm. We zijn enorm trots