ik wil ook een mooie foto maken, maar merk niet dzt mijn buik al dikker is, wel anders gevormd. vindt het dan zo raar staan haha
Ik ben morgen 7 weken zwanger en ik merk dat ik nu al een buikje heb Kan dit wel? Ik ben zwanger van de eerste en ben 5 juli uitgerekend...
@ mariloo het kunnen je darmen zijn he!! dan kan je ook al wat zien.. verder heb ik geen idee of t al kan maar zoalsk zie bij sommige meiden hoe snel de buik al tevoorschijn komt, haha
Mijn nieuwe foto, niet echt een verschil met vorige week als ik het zo zelf zie, misschien ietsjes . Vandaag bij wat zaken wezen kijken om gewoon eens te oriënteren wat we voor spulletjes willen, erg leuk! Bekijk bijlage 108438
mlien, ik zie wel een verschil die van 10w5 dagen staat wat meer naar voren..of iets lager juist. nou ja ik zie wel een verschilletje hoor! of t ligt aan de foto's en schaduw
Wauw wat een mooie buikjes al. Durf nog niet echt een foto van mijn buik te maken hahaha, hij is opgezet van de darmen, ma onderin nog niet strak van mijn baarmoeder, heb zelf nog vetlapje hange van mijn vorige zwangerschap, dus denk datk nog ff paar weekjes wacht met foto 30november heb ik onze 1e echo met 12weken spanneeeend!!! Liefs Adorable
ik mag pas rond 21 dec weer voor een echo dat is pas over 5weken.. is toch best lang meiden? ik ga denk rond de 12 weken voor me eigen gemoedsrust naar een echobureau voor een echo'tje zo tussendoor.. dat kan toch? nu even ontopic: ik hoop hier ook snel te kunnen plaatsen!!!
Hoi dames, Mooie buikies al!!! Joepie! Ik ben dus nog maar negen weken en zes dagen maar heb echt een MEGA buik. Echt niet normaal!!! Het is m'n tweede kindje en m'n derde zwangerschap (mk bij 11+6). Maar dit had ik bij de vorige echt niet. Ben d'r heel blij mee, voel me ook heel goed, maar is dit wel normaal? Zo vroeg zo'n grote buik? Liefs
geweldig leuk al die foto's hier ook een juni mama, ons 2e kindje verwachten wij 14 juni. Onze zoon is ook een juni kindje van 2008. Buik gaat nu wel wat groeien, maar ik pas nog in al mijn kleding. Af en toe zitten de spijkerbroeken 's avonds wat te strak, maar overdag gaat het nog. Met mijn zoontje kon ik met 12 weken echt mijn eigen broeken niet meer aan. Had dit ook nu wel verwacht, maar gaat nog goed dus. Ben nu 11w1d
Mooie buiken meiden! Hij was bij mij een paar weken terug ook enorm, toen werd het minder en nu begint ie echt te groeien Volgens mij kan een te grote buik bijna niet hoor