grrr bij mij word wel de onderkant iets boller..maar verder.. pff maaar ja vanaf nu groeit t kindje niet 1 maar een paar cm per week dus Ik hoop dat t ff doorgroeit
wauw bij mij zie je nog niets.. tsss maaar vanaf deze week groeit t veel meer he.. dus ben benieuwd heb gister trouwens een buikband besteld eentje met elastiek aan de zijkant dat accentueert Buikbanden - Buikbanden elegance de 2e fuchsia! trouwens een aanrader hoor, had ze gisteraaf besteld en nu liggen ze al bj me moeder thuis in de bus.. ( ja ik laat alles bij me moeder bezorgen, is handiger omdat we er vaak zijn enz) er zijn echt leuke banden!!!
Hey hey Ik kom ook ff mijn buikfoto's hier neerzetten Dit zijn de foto's uit het eerste trimester! Bekijk bijlage 116509
Voor alle buikfoto's kan je in mijn album kijken Hier is de buikfoto van vandaag! 16wk&5dg Bekijk bijlage 116511
hallo dames, Kom mij hier ook even aanmelden foto is met 12 weken en 5 dagen, is me 4 de zwangerschap (dit jaar 2 keer miskraam gehad) Maar dit gaat helemaal goed
mooie buiken hoor!! vraagje komen jullie ook aan? vandaag voor het eerst aangekomen! ga ook even een foto maken en plaatsen
Ben nog helemaal niks aangekomen! Als ik hier die buiken zie dan is de mijne echt nog ienieminie! Ikzelf kan wel iets wat op een bolling lijkt ontdekken, maar er is voor de buitenwereld echt nog niks te zien! Balen!