wat een mooie buiken allemaal! heb een hele tijd terug hier neergezet dat ik snel een buikfoto laat zien.. ik voel t al harder worden enz. en raad eens... juist nog geen buikje zijkant word wel ietsie strakker maar verder.. heb nu wel last van bandenpijn enz. hopen dat er een groeispurt plaats vind, haha wil nou ook wel een mooie buik!!!!! liefs Fay
Fayy snap dat je ook een mooie toeter wilt maar ik wil wel ruilen hoor.. Vrees dat ik aan het einde voorover ga vallen..
Wauw wat een mooie buiken al zeg! En WAUW Weesje, jou buik is mooi! Ben wel heel erg jaloers hoor hihi, k begin nu ook wel een beetje een ronde buik te krijgen ma ben net een tijger haha.
Dankjullie,ben er ook heel trots op Mlien ook al een flink buikje, mooi hoor! En Fayy komt vanzelf hoor die buik, moet straks toch een heel beebje uitkomen dus dat gaat echt wel groeien
Hallo meiden, zag dat hier een aantal bekenden van mij zijn Ik dacht ik laat hier ook maar even een buikfoto zien. Ik heb al hele mooie buikfoto's voorbij zien komen!! Leuk hoor om te zien Groetjes Saskia Foto is met 19 weken en 1 dag.
Heel erg mooi meiden!!!!!! ik zal manlief deze week even bevelen een buikfoto te maken zonder mijn kleding!
Wouw wat een mooie buikjes komen er voorbij echt prachtig. Maar hoe plaats je zo een foto want heb echt geen idee hoe dat moet! Greetz!
Je gaat naar 'meer opties' als je een berichtje wil plaatsen. Onder het tekstvak kan je dan op 'beheer bijlagen' drukken en een bestand uploaden. Als je dat gedaan hebt kan je gelijk boven het tekstvak weer het paperclipje aanklikken en daar staat dan de bestandsnaam van je foto!