Hallo, Ik wilde eens vragen hoe jullie 't bewegen van jullie kleintje ervaren... Ik ben zelf ondertussen 24 weken en heb mijn placenta aan de voorkant liggen, sinds enkele weke voel ik mun kleintje heerlijk trappelen. Alleen wat ik wel weer iedere keer opmerk is dat het bewegen erg verschillend is! De ene dag voel ik hem erg vaak, terwijl ik me de dag erna weer zorgen maak omdat ik em nog bijna niet gevoeld heb... Ik weet wel dat je je kindje pas met 26 weken iedere dag moet voelen (al is dat nu gelukkig ook al). Maar ik vraag me gewoon af of jullie dat ook hebben en hoe je dat ervaart...
ik heb dat ook en ben al bijna 32 weken zwanger nu en voel mijn kindje ook heel wisselend voel het wel iedere dag maar de ene dag veel meer en duidelijker als de andere.Maar tijdens echo's is gebleken dat ik heel veel bewegingen die ons kindje maakt helemaal niet voel.Maar als je je er erg druk om maakt zou ik het eens aankaarten bij de vk.
Hoi, Daar heb ik 2 weken geleden al een keertje voor naar de vk gebeld. Daar mocht ik toen wel gelijk langs komen om naar 't hartje te luisteren en die vertelde dat het allemaal nog best vroeg is als je placenta aan de voorkant ligt om je babytje te voelen... Ik heb zelf zo'n soort angelsound, dus kan wel naar 't hartje luisteren als ik me ongerust maak, maar da ding gebruik ik liever niet te vaak... Vandaar dat ik me afvroeg of hier mee dames 'last' van hebben
Ik heb geen idee hoe mijn placenta ligt maar ik denk niet voor...ik voel de kleine echt elke dag! maar ook de ene dag meer dan de andere dag..gister minder dan bijvoorbeeld alleen al deze ochtend...voel het echt al de hele ochtend! maar overdag als ik bezig ben voel ik het ook niet...meestal s ochtends en s avonds of overdag als ik rustig ga liggen.. maar het kan helemaal geen kwaad hoor dat je het nog niet constant voelt...pas na 28 weken! Maar wat jij doet doe ik ook weleens...als ik dan denk van hey heb het al een tijdje niet gevoeld! dan pak ik even de angelsound
ik heb mijn placenta aan de achterkant liggen en voel de kleine uk echt elke dag heeeeeel erg vaak bewegen. de ene dag is het idd wat minder maar ruim voldoende.
Dit heb ik dus ook, en ik voel het al sinds mijn 17de week. Maar vanaf 28 weken moet je de baby zeker elke dag voelen. Als je denkt dat je niets voelt kan je het beste rustig gaan liggen op je rug, max 1 uur lang. Want als je dan nog niets voelt gelijk VK bellen. Zo heb ik van een vriendin begrepen die wat verder is met de zwangerschap, en die heeft het van de vk.
Ik voel het op dagen dat de beweging wat minder is ook zeker een aantal malen per dag hoor. Dat is niet echt het probleem... Maar soms bedenk ik me ineens dat ik hem al een heel tijdje niet heb gevoeld en wor dan soms weleens ongerust! En rustig op de bank leggen geeft dan ook niet altijd de oplossing, van de week heb ik zeker 1,5 uur voor de tv gelegen, maar geen beweging gevoeld...