De sprongenmonstertjes-mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Lisszy, 28 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    #1 Lisszy, 28 mei 2010
    Laatst bewerkt: 28 mei 2010
    Nou meiden!!!! HIER IS IE DAN!!!
    En dat het maar net zo gezellig mag worden als tijdens onze 8,5-maandensprong! :)

2. suze30

suze30 Fanatiek lid

7 jul 2009
    2.188
    1
    0
    NULL
    NULL
    gezellig!!

@sjanienu, oh dat is ook een goede ja,elke dag een half uur verschuiven, zo doorbreek je natuurlijk ook een 'patroon'. hopelijk slaapt hij lekker door!!

kijken jullie ook x-factor? nog favo's? ik vind maaike wel goed en jaap.

3. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Nou Zoe is net stil! Het is net of ze ook anders huilt dan voorheen. Ze schreeuwt nu echt. Niet meer zo baby-achtig, zeg maar...
    En elke keer als ik bij haar kom, ligt ze omgekeerd in bed! Ja, dan valt ze helemaal niet meer in slaap...
    Vanmorgen heeft ze tot 10 uur geslapen! :$ Daar gaat onze ritme...

@Suze
    Wat goed dat Danique kruipt!!! Echt met d'r knietjes eronder? Wauw!

@Sjanienu
    Ik ben ook zo allergisch voor geluid sinds Zoe er is! Alles moet stil zijn. Vorig weekend was mijn vriend op stap. Ik had het bed verschoont en had geen zin dat hij 's nachts vies het bed in dook. En ipv dat hij moest douchen van mij, heb ik hem gevraagd of hij niet op de bank wou slapen...:)
    En nee, dat wou ie niet. Hij heeft gedoucht en Zoe is er niet wakker van geworden.

@Boefjesmama
    Jaaaaa, Aaron tijgert! Nu gaat het snel. Over een weekje gaat ie als een speer, denk ik!

4. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Hier ook X-Factor. En ik ga ook voor Jaap en Maaike.
    Donny is ook goed, maar het oog wil ook wat natuurlijk!;)

5. Boefjesmamma

Boefjesmamma Fanatiek lid

23 jan 2010
    2.378
    1
    0
    Afgestudeerd en werk zoekende.
    Gouda
    Hey ik heb jullie gevonden!
    Eerst even de andere berichten doorlezen in het 'oude' topic :D

Aaron was ook weer wakker vanavond. Hij ligt net weer. En X-Factor staat op. Ook Maaike en Jaap als favoriet!

6. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Dat hadden wij gister ook! Zoe had maar een half uurtje geslapen en 's avonds was ze zo moe dat ze alleen maar kon huilen ipv slapen.
    Ik hoop dat ze nu lekker doorslaapt zodat jij ook even aan je rust toe komt!:)

7. Boefjesmamma

23 jan 2010
    2.378
    1
    0
    Gouda
    @Suze: Wat goed van Danique! Knap hoor!

@Lisszy en Sjanienu: Jullie ook alweer spokende monstertjes. Wat bagger he?

Ik ben ook enorm allergisch voor geluiden 's avonds. En laten ze in het appartement onder ons aan het verbouwen zijn....grrmmbblll. Maja, wakker wordt hij toch wel lol.

Ik hoop inderdaad dat het binnenkort als een speer gaat (misschien dat ik er dan weer op terug kom hoe geweldig het is ;)). Hij probeerde ook op zijn knietjes te komen dus wie weet hoe snel het nu ineens gaat. Zijn ontwikkeling gaat sowieso opeens heel snel. Alsof hij vanalles aan het inhalen is.

8. Boefjesmamma

23 jan 2010
    2.378
    1
    0
    Gouda
    Gebeurd hier ook af en toe inderdaad. Echt zo oververmoeid dat ze alleen nog kunnen huilen. Eigenlijk best zielig, maar ook frustrerend.

9. suze30

suze30 Fanatiek lid

7 jul 2009
    2.188
    1
    0
    NULL
    NULL
    @lisszy, ja echt met de knietjes:D goed he!!
    Ik was er al bang voor dat ze niet zou kunnen slapen, want vanaf 12u vanmiddag tot half 8 is gewoon veel te lang!Ze ligt nu te mopperen.
    Zo zoe tot 10u geslapen:$ daar gaat idd je ritme! ik moet danique s'morgens wel wakker maken omdat ze mee moet naar school, soms slaapt ze het weekend tot 9u, is ook weleens lekker;)
    Kun jij mss even uitleggen hoe je die puntjes op de e krijgt, kan anders de naam van zoe niet goed schrijven:)

@boefjesmama,goed idee zo'n topic;) aaron nu gaan slapen?

we hebben wel dezelfde favo's!! donny is al weg en kevin zong net wel heel slecht:$

10. suze30

suze30 Fanatiek lid

7 jul 2009
    2.188
    1
    0
    NULL
    NULL
    ja is ook zielig...

@lisszy, danique huilt trouwens ook anders dan dat ze deedt, ze gilt ook meer "hoger" zeg maar.

11. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Hey hallo! Hier is ik! :)
    Ja joh ik ben ook echt allergisch voor geluid de laatste tijd. Normaal niet maar ben nu blij dat hij eindelijk eens slaapt s'avonds na 1,5 week. Zou het jammer vinden als hij wakker zou worden, dan begint het hele liedje weer van voren af aan. Maja.
    We kunnen het natuurlijk niet helemaal geluidsloos maken hier, zou ook wat zijn.

Straks zoiets schattigs, ik ging Ryan ophalen van het kdv. Zie ik hem de hele zaal rondkruipen met 2 balonnen haha :D. Hij had ze zo leuk vast aan het knupje. Maar op een gegeven moment knaptte er één kapot, ik dacht óh jee zal wel huilen worden maar nee hoor. Hij keek echt zo van 'hé er waren er net toch 2?'.
    Hij mocht de overgebleven ballon mee naar huis nemen maar eenmaal thuis liet 'ie hem los buiten...dag ballon. Had je dat gezicht moeten zien.
    Vind dat zelf altijd zo eng he als er een ballon knapt, en dan vooral bij die kleintjes.

12. Boefjesmamma

23 jan 2010
    2.378
    1
    0
    Gouda
    Hihi...die Ryan. Wel stoer hoor dat hij niet ging huilen!

Hier is het inmiddels stil. Gelukkig maar.
    Bij jullie ook of rommelt het nog?

13. suze30

suze30 Fanatiek lid

7 jul 2009
    2.188
    1
    0
    NULL
    NULL
    @sjanienu, ahh die ballon..demi heeft als baby zijnde ook een keer een ballon laten knappen, ze is 2 jaar lang bang geweest voor ballonnen, ze vind het nu nog niet leuk, maar ze hoeft er niet meer om te huilen;)
    ik heb ook op dit soort avonden hoor, dat de andere heel rustig moeten doen omdat ik bang ben dat ze weer wakker wordt, maar dat snappen ze nog niet zo, je kunt ook wel merken dat danique hun geluiden wel gewend is, want ze is eigenlijk nog nooit wakker geworden van ze. en ze kunnen er wat van;)

@boefjesmama, fijn dat het rustig is! hier af en toe gemopper en dan weer stil, zal zo wel goed in slaap vallen denk ik en anders geef ik dr over 1 uurtje een klein flesje melk, kijken of dat helpt..

14. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    #14 Sjanienu1, 28 mei 2010
    Hier stil, de hele avond nog niet gehoord.

Wat dat patroon betreft...
    Een hele poos geleden had Ryan een periode dat hij s'nachts wakker werd en dus niet meer ging slapen, wat we nu s'avonds hebben. Ik heb toen eens ergens gelezen dat je zijn patroon moet doorbreken. Dat wil dus zeggen de kleine een nachtje uit logeren doen. Dan is hij in een andere omgeving, ander bedje...dat is dus het patroon doorbreken. Nah hebben we toen gedaan. Ryan naar mijn ouders. Vond het wel vervelend als hij dan daar ook de hele nacht wakker zou zijn maja, m'n ouders vonden het niet erg dus we hadden eigenlijk niets te verliezen, alleen maar iets te winnen tenslotte. Dus ik de volgende ochtend gelijk bellen hoe het ging, en warempel...hij had de hele nacht doorgeslapen. En sinds die tijd is hij s'nachts niet meer wakker geweest. Nou hadden mijn vriend en ik het erover om dat nu weer te doen aankomend weekend, omdat het dus al 1,5 week feest is s'avonds. Maar hij slaapt nu al 2 avonden door (wel iets later naar bed maar toch). Dus ik hoop dat het niet meer nodig zal zijn. Maar mischien een tip voor jullie? Werkt het niet, dan heb je het iig geprobeerd toch! :)

P.S Hoe vinden jullie mijn nieuwe ticker? Was helemaal uitgekeken op die banner, veel te oude foto's stonden er op. Iemand hier op het forum zou voor me een nieuwe maken maar zit er al een paar weken op te wachten haha. Vond deze ticker ook wel leuk.

15. suze30

suze30 Fanatiek lid

7 jul 2009
    2.188
    1
    0
    NULL
    NULL
    @sjanienu, ja ik had dat ook al weleens gehoord van dat patroon doorbreken, en nu blijkt idd dus wel dat het effect heeft! ze wilde toen danique een paar weken oud was haar opnemen om het patroon van het huilen te doorbreken, maar dat wilde ik toen niet. maar de ka is er ook van overtuigt dat het helpt, mits er niets medisch achter zit! hopelijk is het logeren van het weekend niet nodig en blijft hij nu weer lekker doorslapen!
    leuke ticker trouwens! is ook wat anders als die standaard banners!;)

16. Boefjesmamma

23 jan 2010
    2.378
    1
    0
    Gouda
    Ik durf Aaron nog steeds niet te laten logeren ergens *bloos*. Heb echt moeite met hem loslaten.

17. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    #17 Lisszy, 28 mei 2010
    @Suze
    Ja aan de ene kant is het wel fijn dat ze en keer tot 10u slaapt, maar als ze dat nou deed als ik vrij was... ;)
    Maar het is beter om haar om 8u wakker te maken, zodat het ritme er een beetje in blijft.
    Die puntje op de e: shift " en dan de e
    Snap je?:D Hier op deze laptop werkt dat trouwens niet, weet niet hoe het hierop moet. Dus vandaar dat ik nu ook Zoe zonder puntjes typ! :)

@Sjanienu
    Hahaha, wat een stoer ventje is Ryan! Nergens bang voor dus!
    Ik zag vanmiddag al je nieuwe ticker met een fotootje van Ryan erbij, zo leuk! Maar later had je 'm alweer gewijzigd. Deze met Bert en Ernie is ook erg leuk! Ik zal er ook weer eens wat nieuws van maken!
    Die tip van het slapen klinkt goed!
    Morgen wij ook een feestje maar wil Zoe niet uit logeren doen omdat ze zo onrustig is. Maar misschien toch een goed idee!

18. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Oh, ik begrijp je hoor!
    Ik moest eind april wel, want we hadden een bruiloft. Maar met tranen in mijn ogen liet ik haar achter. :) Maar het viel achteraf reuze mee en ze heeft het heel erg leuk gehad.
    Maar dat hele "loslaten" is ook niet mijn ding. ;)

19. suze30

suze30 Fanatiek lid

7 jul 2009
    2.188
    1
    0
    NULL
    NULL
    @boefjesmama, dinand en danique hebben ook nog nooit ergens gelogeerd:) demi wel maar pas vanaf een jaar of 5, toen ze het zelf wilde(bij oma) ik heb daar ook wel moeite mee, wou dat ik daar wat mekkelijker in was, zou weleens lekker zijn;)

@lisszy,ik heb het schijnbaar niet goed gelezen hoe het moet, zal zo nog eens terug lezen:) dan zou voor jullie het ook idd een oplossing kunnen zijn om zoe een keer ergens anders te laten slapen!

20. Boefjesmamma

23 jan 2010
    2.378
    1
    0
    Gouda
    Ben dus niet de enige muts wat loslaten betreft :D
    Het zou inderdaad soms makkelijker zijn ja.

Deel Deze Pagina