Gelukkig.... probeer weer iedere dag iets meer te voelen... en toch... elke keer weer bang en angst voor een mk... tis toch maf dat ik zwanger ben??
ik weet precies wat je voelt, vindt het zelf ook nog steeds raar en niet te geloven. denk dat het wel weg gaat als de echo geweest is!
nou daar ben ik al als de doods voor.. brrr die echo de vorige keer bij me echo klopte het hartje mooi... uur later langzaam..en ging steeds langzamer....tot uit
en heb zoveel mk gehad... dat ik gewoon weg niet begrijp waarom DIT wel goed zou mogen gaan...... heb de laatste dagen te veel zitten na te denken
Je moet er niet te veel bij nadenken babs, dat deed ik ook. Probeer voor nu te genieten van het gevoel en wees blij dat elke dag die aanbreekt, je kindje een dag langer bij je is geweest. Het kan de gehele zwangerschap misgaan, zelfs bij de bevalling, dus gewoon proberen te genieten. Als et wat gebeurt, had het niet zo moeten zijn en is het 9 van de 10 keer beter voor het kindje dat het niet goed gegaan is. Positief blijven meid!!!
Dat weet ik lieve saskia, vorig jaaar had mijn kindje nog geen beentjes en armpjes.... dus was ook dankbaar... maar toch je eigen fantasie die je toch stiekem hebt... en straks wegvalt Onthoud wel.. wij zijn zo lang bezig geweest...dat mocht dit misgaan . Onze wens stopt... over 2 maand zouden we 4 jaar bezig zijn.. en dus echt onze laatste kans is Vond het al super dat we 1x IUI wouden en daarna niets meer zouden doen.. en zie nu.... ja geniet van iedere dag... elke ochtend word ik wakker pak ik me foon en kijk ik die dag weer verder
Ik snap je wel hoor, en helemaal nu ik hoor dat dit jullie "laatste" kans was zeg maar. Ik vind het eigenlijk wel vervelend dat je tijdens een zwangerschap nooit de zekerheid hebt dat het daadwerkelijk goed gaat. Dat maakt het zo eng vind ik. Maar wat ik net zei, ik probeer er niet te veel bij stil te staan en heel erg veel te genieten van het gevoel wat ik heb (niet de kwaaltjes, maar het gelukkige gevoel van binnen)
Ja begrijp jou..... en nee nooit zekerheid.... Maar tnxx... sta weer sterker in mijn gevoel... stom he??
ik ben het wel eens met saskia, als het niet goed gaat is het kindje ook niet goed geweest, de natuur gaat ook zijn gaan en net zoals bij dieren stoot het het niet goede babytje af, zo het ook bij ons! snap ook heel goed dat je bang bent en dat je je zorgen maak. maar het is gewoon beter als je dat niet doet denk ik... je hebt na die 12 weken ook geen zekerheid dat je kindje het helemaal redt, maar blijf positief dat is denk ik echt het beste! misschien gaat het met dit kindje wel goed en heb je over een flink aantal maanden een prachtige baby in je armen!
nou meiden reageer vanvond wel weer in mijn pauzes... Voel me beroerd om te werken... en uiteraard ook nog een veels te lange dienst.. van 1.30 tot 23.30 hheb koppijn en misselijk maar heb een super maaltijd gehaald.. met augurken en tomaatjes en bacon mmmmmm en veel snoep.... xxx tot vanaaf
@ Mamavan2: Ja, aan de ene kant is het dus wel een nadeel, als je al een zwangerschap hebt meegemaakt. Je gaat vergelijken.. Vandaag helemaal geen klachtjes, alleen een beetje moe. Snap echt niet dat ik niet misselijk ben.. zo raar. Was niet anders gewend. @ Saskia: Ja inderdaad! k weet die datum niet zeker hoor, want mijn cyclus was niet helemaal regelmatig. Bij de MvM test op internet kwam er een andere datum uit. 6 juni. Dat was ook de uitgerekende datum van mijn dochter.. haha toeval. Ik ben inderdaad wel heel blij dat ik niet misselijk ben. Nog niet haha.. @ Sammie: Oh shit.. dan heb ik nog een week @ Babs: Bah.. snap dat je bang bent voor de echo! Werkse! Ik moet morgen en donderdag alleen werken. Ben gewoon 5 weken niet op mijn werk geweest. Had een week cursus/opleiding, toen 3 weken vakantie ( turkije ), toen weer een week cursus.
@ Rianne: geweldig zo filmpje haha. Was dat je eerste test? Je blijft erg rustig namelijk! Ja dat doe ik dus ook bij mijn zoon was ik vanaf 6 weken echt mega misselijk nu klein beetje maar is gewoon te doen. Je gaat je dan toch zorgen maken op 1 of andere manier... ik heb wel zin in de echo, weet alleen niet wanneer ik hem krijg. Denk bij 10 weken ergens. Ben benieuwd!!!
Babs laat je niet gek maken snap je helemaal hoor. Heb ook 2x een Mk gehad zie maar aan m'n onderschrift. Maar probeer er vertrouwen in te hebben!! Adorable: Ik dacht al dat klopt niet maar nu staat die goed Buikbanden: Ik heb ze wel gedragen maar dan echt onder tshirts en dan vond ik ze wel gaan. heb ze nooit boven een shirt gedragen vind ik geen gezicht. Kwaaltjes: Heb ik ook niet veel. Bij vlagen misselijk en heb al last van mn bekken. Heb liever meer kwaaltjes maar goed Bij mijn 1e en 3e zwangerschap had ik ook kwaaltjes en dat ging fout en bij Sarah helemaal niks en daar ging het goed dus zegt echt niks. Ik kom trouwens uit Apeldoorn wara ik nu 3 jaar woont, maar komt offcciel uit de buurt van Rotterdam
Uitgerekend: 31 mei - Mama van 2 - 2e kindje - denkt een meisje 2 juni - WeEsje24 - 1e kindje 3 juni - Sammie121 - 1e kindje 3 juni - Rianne1984 - 2e kindje - denkt een jongen 4 juni - Sa1980 - 2e kindje 6 juni - SaskiaLW87 - 1e kindje - denkt een meisje 6 juni - Lot27 - 1e kindje 10 juni- Diantje82- 2e kindje hoopt op een jongen 12 juni - Teun - 2e kindje - denkt een meisje 13 juni - TuttiFrutti - 2e kindje 13 juni - Emmie83 - 1e kindje 13 juni - Antje77 - 2e kindje 13 juni - Helena81 - 2e kindje 16 juni - Adorable - 2e kindje - denkt een meisje 16 juni - Babs81 - 3e kindje- denkt een meisje 16 juni - Marrr - 1e kindje Afsprakenlijst: 18 oktober - Antje77 - 1e afspraak vk 19 oktober - Mama van 2 - 1e afspraak vk 20 oktober - WeEsje24 - 1e afspraak VK 21 oktober - Sammie121 - 1e afspraak gyn 22 oktober - Emmie83 - 1e afspraak vk 26 oktober - Rianne1984 - 1e afspraak vk 26 oktober - Sa1980 - 1e afspraak vk 27 oktober - Lot27 - 1e afspraak vk 29 oktober - Adorable - 1e afspraak/echo gyn 1 november - Sa1980 - 1e echo gyn 1 november - TuttiFrutti - 1e afspraak vk 2 november - Teun - 1e afspraak vk 3 november - Emmie83 - 1e echo 3 novenber - Diantje82 - 1e echo bij gyn 2 november - Babs81 - 1e echo 8 november - SaskiaLW87 - 1e afspraak vk