zo vandaag de gordijnen op gehangen en de babykamer is klaar nu nog de spullen haha.... ik weet niet of ik buikbanden ga dragen, vind het wel leuk. maar weet nog niet of ik er zin in heb hahaha... hebben jullie wel eens medicijnen tegen de misselijkheid geslikt? of zouden jullie dat doen? ik ben echt zo onzettend misselijk de hele dag! kokhalzen, maar dan niet dat iok echt moet. verder kan ik echt alles eten met mate dan. te veel valt niet goed. spannend allemaal veel van ons hebben volgende week naar de gyn of vk, spannend!
Als ik echt heel erg last had van misselijkheid, waardoor ik bepaalde dingen niet meer zou kunnen doen en de medicijnen zijn niet schadelijk voor het kindje, zou ik het misschien wel doen. Maar zolang het niet echt hoeft zou ik het ook niet doen.
@ Rianne, leuk filmpje. @ Sammie, ik zou alleen medicijnen nemen als de misselijkheid mijn functioneren zou belemmeren. Hier ook veel last van misselijkheid. Eerst waren het alleen vlaagjes, maar nu wordt het erger. @ Buikbanden, ik ben er niet zo'n voorstander van. Had er wel een aantal gekregen tijdens mijn 1e zwangerschap. Droeg ze wel eens onder de kleding.
Ik weet eigenlijk niet wat ik van buikbanden vind, sommige vind ik wel grappig. Misschien dat ik er een keer 1 uit probeer om te kijken hoe ik het vind.
Ik weet dat domperidom tegen misseliklheid. Maat volgens mij slecht voor de baby. En de bijwerkingen zijn ook niet zo leuk.... He nog 2 uur en mag ik na huis
Zo ik sluit me ook weer aan. Beetje drukke week, dus kan niet veel meekletsen. @ Sammie: Jullie zijn snel met de babykamer Ik heb ook al wel lopen neuzen op internet en we hebben ook wel een mooie gezien. Maar willen het toch wel in het echt zien. Maargoed, we hebben nog alle tijd. @ babs: Jeetje, dat ik heftig die echo van je vorige zwangerschap Ik zal voor je duimen dat alles nu goed gaat. Als we dat allemaal doen, dan moet het wel. @ Rianne: wat een mooie test. De teststreep stond er eerder dan de controllestreep. Fantastisch! Buikbanden: daar heb ik nog geen mening over. Zie wel regelmatig leuke in de winkel ofzo, maar misschien vind ik ze wel helemaal niet lekker zitten.
Nog ééntje die in de zorg werkt. Hier nog 1. Heb verleden week nachtdiensten gehad. Tot wanneer werk jij je nachtdiensten? Alleen wat een rare tijden. tenminste lees dat je van 1.30 t/m 23.30 werkt?
nachtdiensten lijken mij niks! haha wij hadden de babykamer al uitgezocht voordat we zwanger waren haha.. maar hij staat nog niet hoor pas over een paar maandjes! we zijn ook eerst even gaan kijken en dan zie je 10 andere mooie kamers, maar toch gekozen voor wat we allebei mooi vonden. onze smaak verschilt daarin nogal ahaha
@diantje Ja ze hadden teambulding... dus d8 ga ik half 2 beginnen zodat de dienst na teambulding kon. Normaal 15.15 begint deze dienst Ik weet niet tot wanneer ik nachten moet draaien, weet dat ze niet goed zijn voor mij Schijt snachts blubber.. sta dan op 2 verdiepingen voor 56 bewonders.... en heb continu hartkloppingen wanneer ik de rondes moet doen... brrrr doodeng,,, sinds laatst (op hhet nieuws) een zorg iemand op een kamer kwam en oudje vermoord werd... Maar goed hoop wel zolang mogelijk hhet te kunnen doen, en scheeld dat ik niet meer op PG sta en nu gewoon op woon/zorg Nog 15 min en ben ik 5 weken!!!!!!!!! yoehoeeeeeeeeeee
@sam idd erg vroeg hhhaha wel leuk hoor donders....ik ga pas kopen wanneer ons huis klaar is... dus tussen mei en aug 2011 ondanks we 2 slaapkamers over hebben ga ik geen babykamer maken....heb 1 mooie wieg gezien bij prenatal... alleen nog uitverkocht.....en die koop ik dan wel.. en tot die tijd lekker bij ons op de kamer
heee BABS!!! we zijn tergelijk zwanger!!! wat prachtig hahaha hoop dat alles goed met je gaat? Ik sluit me hier nu iig vast aan hoe meer zielen hoe meer vreugde toch? Ik weet iig sinds gisteren dat wij (eindelijk) in blijde verwachting zijn eerst testje gedaan, 2 streepjes, daarna vandaag naar Gyn, daar nog eens bevestiging en wij zijn gewoon MEGAblij!!!
Niet teveel zorgen maken schat, nog een beetje en dan houden we allebei ons beebje in onze armen! We geraken er wel!!! dit zal een superplakbeebje zijn met een sterk en stevig hartje!!! xxxx
ah liefffff ja moet wel nu he?? vind je ook niet.... nu gaan we echt eens afspreken wanneer de beebjes er zijn.... kennen elkaar nu zooo lang van hhier