Juni 2011 meiden

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door babs81, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Ik ben sinds vorige week maandag gestopt met roken.
    Al wel eerder geprobeerd maar werd zo chagerijnig (schrijf je dat zo???) dat me man zei ga alsjeblieft weer roken.

Sinds ik weet dat ik zwanger ben bij de eerste poging om te stoppen helemaal geen problemen gehad. Ik doe het nu ergens voor, als ik niet zwanger was geweest had ik waarschijnlijk gewoon nog steeds gerookt vind het veel te lekker.

2. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    4.319
    238
    63
    @ Babs, a bah nachtdiensten. Vreselijk vond ik die. Ik werk ook in de zorg, op woongroepen met licht verstandelijk beperkte jeugd die gedrags en psychiatrische problematieken hebben. Gelukkig draaien pas ons alleen nog de buurgroepen de nacht. Maar bij zwangerschap hoef je ze niet te draaien hè.

@ Roken, voordat ik zwanger was van mijn zoontje heb ik tig pogingen gedaan met stoppen, zonder resultaat. Vlak voordat ik zwanger werd was ik verminderd naar 5 sigaretten. Op de dag van de positieve test gestopt en nog steeds gestopt. Ik heb wel van de zomer een aantal keer tijdens een festival met wat alcohol op een paar sigaretjes gerookt. Alleen dan heb ik er behoefte aan, verder nooit.

3. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    4.319
    238
    63
    Vervelend zo'n nacht. Vaker last van zo'n nachten?

4. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Nee eigenlijk niet, het is nu sinds 2 dagen, dat hij niet meer wil gaan slapen zonder dat ik naast hem zit. Ik vind het echt heel lief ma oooooooh zo vermoeiend!!! Ik wil hem ook niet bij ons in bed nemen, want ik ben veel te bang dat we op hem gaan liggen en mssn raakt hij daar dan ook aan gewend en kom je er niet meer vanaf! Dus eventjes op mijn tanden bijten en volhouden, hij valt vanzelf weer een keer in slaap:p * Ik ook ma goed, ik ben een thuisblijf mama dus heb alle tijd om te slapen :p * Njaa als hij ook slaapt dan over dag:p
    Liefsss

- Ik heb nog steeds zoooo'n zin om te roken!!! Elke keer als manlief de keuken in loopt begin ik weer te kwijlen omdat ik weet dat hij een sigaret gaat roken:p
    Ik kan ook niks bedenken wat ik kan pakken of doen inplaats van steeds afgeleid te worden door die sigaretten die me zo hard aan het roepen zijn daar in de keuken....
    Tips Tips Tips A.u.b.!!!

5. babs81

babs81 Niet meer actief

Goeie morgen/middag

Vanmorgen r vroeg uit.. was vreselijk misselijk, even iets gegeten, en me bedje in gegaan...
    En ja er net uit... me zoon kwam bij mijn bed staan
    Nou ja lekker zo.. moet straks weer avondje draaien

6. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    oeeiii, gaat je zoontje geen middag dutje meer doen? of heeft hij dat al gehad?:p anders ga je dan weer gauw even n tukkie doen;)
    xxx

7. babs81

babs81 Niet meer actief

nee hhij zit in groep 8!!!;) dus nee gelukkig niet haha

8. diantje82

diantje82 Actief lid

19 apr 2008
    277
    0
    0
    Verzorgende IG
    Apeldoorn
    Oke vandaar babs. Ik werk met PG ouderen en als ik nachtdienst heb sta ik op 18 pg mensen en dan ook nog de bijbehorende zorgflat als daar bellen gaan. Ik sta alleen in de nacht. Gelukkig heb ik maar 2 nachten p.m zijn ook niet mijn favorieten.

Roken daar doe ik niet aan. Elk mens moet weten of ze roken maar tijdens een zwangerschap vind ik het niet kunnen.

Ga nu wat in huis doen heb straks namelijk avonddienst.

9. babs81

babs81 Niet meer actief

Jij ook werkze straks... tot hhoelaat moet jij????

ben zoo moe misselijk en duizelig.... dit kan n iet anders dan een plakkertje zijn

10. babs81

babs81 Niet meer actief

ik hheb btw deze maand 1 volgende maand 9 inmiddels!!!

en normaal kom ik smorgens nie in slaap.... tenzei ik een borrel nam, dus hopelijk komt dat straks hhhelemaal goed

11. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Aaaaah en ze zijn ook nog eens vroeg uit school haha:p Balen meis;) Haal je dat morge tog lekker in;)
    Mijn zoontje ligt nu op bed en ik zit hier weer achter de lapot op ZP haha, ik wilde wel gaan slapen, ma was zo nieuwsgierig wat er weer was gezegt:p en nu zal hij wel weer bijna wakker worden haha duss te laat om in mijn bedje te kruipe:p
    xxx

12. diantje82

diantje82 Actief lid

19 apr 2008
    277
    0
    0
    Verzorgende IG
    Apeldoorn
    wowie 9 nachtdiensten. Dat is zeker veel als je er niet fijn bij voelt.
    Ik moet vanavond van 15.45tm 22.15. En dan lekker 2 dagen vrij

13. babs81

babs81 Niet meer actief

ahh balem meid.....

Maar ik hheb inmiddels wel klokje rond geslapen hoor

14. babs81

babs81 Niet meer actief

Ohhw oke... ik ook en het weekend weer avond
    hhoeveel uur werk je??

15. diantje82

diantje82 Actief lid

19 apr 2008
    277
    0
    0
    Verzorgende IG
    Apeldoorn
    Ik heb het weekend ook weer avonddienst heb er dan 4 achter elkaar. Maar daarna weer 6 dagen vrij.

Ik werk 24 uur p.w. en draai alle diensten. En jij

16. diantje82

diantje82 Actief lid

19 apr 2008
    277
    0
    0
    Verzorgende IG
    Apeldoorn
    Balen dat hij zo vroeg komt. Hie rkomt Sarah gemiddeld rond 8u uit bed. Gelukkig!!!

17. babs81

babs81 Niet meer actief

Ik werk 28/32 uur en ook aalle diensten.. al hheb ik nu erg moeite met ochhtend diensten... pff 6.45 aanwezig zijn... brrr

Begin nu als ik hhhet hhoor blij te zijn dat mijn kids gewoon al een stuk ouders zijn....... mijn oudste red zichzelf gewoon... al ga ik er wel uit... maar bij avonddiensten.. maakt hij mij nu dus express niet wakker....

18. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    ik kon gisteren, alsook vandaag niet lang slapen, morgen dan ook al niet... Mijn eerste klanten komen momenteel allemaal rond 9 uur... en ik ben dan bezig met masseren en dommel zelf bijna in :p
    Ik wou nu eigenlijk een beetje slapen, maar mijn kinderen willen graag gaan shoppen :p (we gaan eens gaan neuzen in dreambaby en ng sportkleren voor mn dochter gaan halen...)
    maar ik ben zooooo moeeeee, heb eigenlijk niet veel zin :(

19. diantje82

diantje82 Actief lid

19 apr 2008
    277
    0
    0
    Verzorgende IG
    Apeldoorn
    Haha dat is zeker vroeg. Wij beginnen gelukkig om half 8 anders zou ik het niet redden met Sarah enz

Best nog wel veel uren blijf je dat ook werken als de baby er is?

20. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    ik ben ook blij dat mijn kinderen al ouder zijn, die kunnen lekker beetje hun plan trekken :p

Deel Deze Pagina